کد خبر 549875
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

منابع نزدیک به حزب الله خبر منتشر شده در رابطه با پرواز پهپاد شناسایی - رزمی "ایوب" بر فراز آسمان فلسطین اشغالی را مورد تایید قرار داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع نزدیک به حزب الله خبر منتشر شده در رابطه با پرواز پهپاد شناسایی - رزمی "ایوب" بر فراز آسمان فلسطین اشغالی را مورد تایید قرار داده اند.

پرواز پهپاد ایوب حزب الله در آسمان فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، خبرگزاری عرب پست به نقل از منابع آگاه نزدیک به حزب الله گفت که این عملیات چهارشنبه شب گذشته صورت گرفته که طی آن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین از نوع "ایوب" متعلق به شاخه نیروی هوایی حزب الله از جنوب لبنان وارد آسمان فلسطین اشغالی شده و پس از چندین ساعت پرواز بر فراز پایگاههای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و اماکن حساس امنیتی و کارخانجات نظامی آن بدون هرگونه مزاحمتی، سالم به پایگاه خود بازگشته است.

پرواز پهپاد ایوب حزب الله در آسمان فلسطین اشغالی

پروازهای شناسایی واحدهای پهپادی حزب الله بر فراز اراضی اشغالی طی دو سال اخیر بارها صورت گرفته و انتشار اخبار این پروازها موجب بروز نگرانی ها و هشدارهای گسترده ای در ارکان نظامی و امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی شده است. اسراییل از آن بیم دارد که در نبردهای آینده هواپیماهای جنگی بدون سرنشین پیشرفته حزب الله با حمل موشک و یا محموله های مواد منفجره به تاسیسات اتمی یا نظامی این رژیم حمله کرده و خسارات و تلفات بسیار سنگینی به آن وارد آورند. چند روز پیش سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله طی سخنرانی رسما به اسراییل هشدار داد که درصورت آغاز جنگی جدید علیه لبنان، حزب الله هیچ خط قرمزی را در بانک اهداف خود نخواهد پذیرفت.

پرواز پهپاد ایوب حزب الله در آسمان فلسطین اشغالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    0 0
    جانم حزب الله
  • ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    زنده باد سید علی و سید حسن
  • حمید روحی ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    شیری است در این بیشه حسن نصرالله خونش علوی قبیله اش حزب الله یک جلوه ز رزم حیدریش دیدیم لا حول و لا قوه الا بالله. جانم فدای نصرالله. جانم فدای حزب الله
  • قاسم ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    درود بر شیربچه حیدر کرار.
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    حزب الله در تلاش برای ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از هر گونه درگیری است. اگر به گفته کشورهای عربی حزب الله گروه تروریستی بود نباید این عملیات را افشاء می کرد و نباید هیچ تهدیدی هم می کرد و منتظر حمله اسرائیل می شد تا در زمان حمله آنها با زدن ضربه به تاسیسات شیمیایی و هسته ای و انتقال نیرو برق و .. آنها را فلج می کرد.
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    درود بر حزب الله و رهبر مقتدرش سید حسن نصرالله
  • ابراهیم ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    2 0
    ایول به ایران که این امکانات رو به حزب الله داده.جانم فدای سیدعلی.
  • نصراله ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    حزب الله یک تشکل مردمی است و هدف از تشکیل ان مبارزه با اشغالگری اسرائیل می باشد وقتی که سران عرب قدرت رویارویی با رژیم غاصب اسرائیل را نداشتند وندارند حزب الله ازدل مردم جنوب لبنان جوانه زد و امروز تبدیل به یک سنبل ازادیخواه و عزت ملل عرب واسلام شده وبه همین لحاظ وهابیون در مسند قدرت چشم دیدن ان را ندارد واسرائیل هم خوب می داند اگر حزب الله اراده کند می تواند تکلیف این رژیم غاصب را روشن وبه حیات او پایان دهد به همین لحاظ در برنامه از قبل تعین شده وبا هماهنگی وهابیون خلیج فارس این تشکل را تروریسم نامیداهند تا اینکه حزب الله را در وضع بد قرار دهند ولی بر عکس شد چون حزب الله جای خود را در دل مسلمین وبخصوص ملل اعراب قرار داده است واین حرکت شورا ی خلیج فارس موجب شد که حزب الله در دید جهانیان قدرتمند جلوه شود.
  • محمد رضا ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    0 0
    ان حزب الله هم الغالبون ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس