کد خبر 486505
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

نیروهای امنیتی لبنان در بازرسی از یک هواپیمای مسافربری که از مبدا شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی وارد فرودگاه رفیق حریری بیروت شده بود دو تن مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای امنیتی لبنان در بازرسی از یک هواپیمای مسافربری که از مبدا شهر "حائل واقع در عربستان سعودی وارد فرودگاه رفیق حریری بیروت شده بود دو تن مواد مخدر از نوع "کپتاگون" کشف و ضبط کردند. این مواد در بسته بندی هایی با نام و مهر سلطنتی بارگیری شده است.

کشف دو تن مخدر از شاهزاده سعودی در بیروت

بنابر این گزارش، این مواد مخدر بعنوان بار همراه یک شاهزاده سعودی با نام "عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز" ثبت شده بود و وی را در حالیکه با پاسپورت سلطنتی در حال مسافرت بود، به همراه 4 محافظش در این هواپیما حضور داشته که از سوی نیروهای امنیتی لبنان شناسایی و دستگیر شده است. نکته جالب اینکه عربستان سعودی پس از اعزام هزاران تروریست تکفیری به لبنان و کشورهای منطقه برای نابودی جوانان لبنانی اقدام به قاچاق گسترده مواد مخدر به این کشور کرده است. گفته می شود سعد الدین حریری رییس جناح مزدور 14 مارس به درخواست سفارت آل سعود در بیروت رایرنی برای آزادسازی شاهزاده قاچاقچی را آغاز کرده است!

دستگیری شاهزاده سعودی با دو تن مواد مخدر+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس