پایگاه اطلاع رسانی وزارت امنیت کشور لبنان دقایقی پیش با انتشار تصویری، لحظه دستگیری یک عامل انتحاری حامل کمربند انفجاری در شهر طرابلس در شمال این کشور خبر داد.

گروه بین الملل مشرق- پایگاه اطلاع رسانی وزارت امنیت کشور لبنان دقایقی پیش با انتشار تصویری، لحظه دستگیری یک عامل انتحاری حامل کمربند انفجاری در شهر طرابلس در شمال این کشور خبر داد. بنابر این گزارش، این فرد که نام وی افشا نشده، ساعتی پیش از وقوع حملات خونین انتحاری در منطقه برج البراجنه شهر بیروت دستگیر شده است.

دستگیری عامل انتحاری در طرابلس لبنان+تصویر

نهاد المشنوق وزیر کشور لبنان روز گذشته با اعلام خبر دستگیری تعدادی از عوامل اصلی سازماندهی و طراحی حملات سه روز پیش پایتخت لبنان، از دستگیری تعدادی عامل انتحاری تبعه لبنان، للسطین و سوریه خبر داده بود. وی تاکید کرده بود که هدف اصلی عوامل انتحاری حمله به بیمارستان "رسول الاعظم شهر بیروت بوده است که بدلیل تدابیر شدید امنیتی، تروریستها موفق به نزدیک شدن به آن نشده و خود را در ورودی بازار و حسینیه امام حسین (ع) منفجر کرده بودند. در انفجارهای انتحاری سه شب پیش بیروت 50 نفر شهید و بیش از 200 تن دیگر بشدت زخمی شده اند. داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

دستگیری عامل انتحاری در طرابلس لبنان+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حق مولا علی ع است ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    مردم دنیا لازم است متوجه شوند که مسلک ضاله وهابیت، تفکر جنایت وتروریسم ضد بشریت است و مرکز تولید این تفکر ننگین جنایت بار ریاض است .برای مبارزه با تروریسم باید با این مسلک شیطانی مجاهده همه جانبه کرد و تمام بشریت علیه مروجان این پدیده شوم وهابیت باید در تمامی میدانها حاضرشوند واولین حرکت مفید ویرانی کاخ شهوت پرستان شب پرست کاخ نشین ریاض است .
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    عجب ولدالزناهایی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس