کد خبر 602181
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

فعالان رسانه ای با انتشار تصاویری از مفاد کتب درسی و برخی فعالیت های به ظاهر فرهنگی در مدارس عربستان سعودی دولت این کشور را به بستر سازی برای پرورش نسل جدید تروریستهای تکفیری داعش و القاعده متهم کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- فعالان رسانه ای با انتشار تصاویری از مفاد کتب درسی و برخی فعالیت های به ظاهر فرهنگی در مدارس عربستان سعودی دولت این کشور را به بستر سازی برای پرورش نسل جدید تروریستهای تکفیری داعش و القاعده متهم کرده اند.

{$sepehr_media_1652906_400_300}

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده از کتب درسی پایه ابتدایی مدارس در عربستان سعودی شیعیان کافر معرفی شده و حرم مطهر امم حسین (ع) در شهر کربلاء بعنوان مظاهر کفر و شرک و بت پرستی عنوان شده اند. همچنین انتشار یک قطعه ویدئو از جشن پایان سال تحصیلی در یکی از مدارس شهر ریاض پایتخت عربستان که در جریان آن یک دانش اموز خردسال دختر شیعیان ساکن کربلا و نجف و کشور یمن را تهدید به آشامیدن خون آنها می کند نیز با موجی از محکومیت های بین المللی مواجه شده است. لازم به ذکر است که عربستان سعودی پس از رژیم غاصب صیونیستی بزرگترین صادر کننده تروریسم به کشورهای مختلف جهان می باشد. گروه هایی همچون منافقین خلق، القاعده، داعش، بوکوحرام در نیجریه، الشباب در سومالی، طالبان در افغانستان و پاکستان همگی از سوی دربار آل سعود مورد حمایت گسترده مالی و تسلیحاتی و آموزش مبانی فکری فرقه ضاله وهابیت می باشند.

مدارس سعودی مراکز سربازگیری داعش+عکس

مدارس سعودی مراکز سربازگیری داعش+عکس

مدارس سعودی مراکز سربازگیری داعش+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • شیعه ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    همین به اصطلاح کودک یکسال دیگه باید دوقلو از داعش بزاد.. از حروم زاده هایی مثل اینها توقع بیش از این نداریم
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    داعش فی فاضلابنا داعش فی مستراحمنا داعش فی ...نا حروم زاده های وهابی همین روزهاست که ننتون به عزاتون بشینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس