منابع میدانی سوری از وقوع نبردهای خونین میان داعش و گروه تروریستی تکفیری القاعده در استان درعا واقع در جنوب سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی سوری از وقوع نبردهای خونین میان داعش و گروه تروریستی تکفیری القاعده در استان درعا واقع در جنوب سوریه خبر داده اند.

نبردهای خونین داعش و القاعده در جنوب سوریه+عکس

بنابر این گزارش، دور جدید درگیری های داخلی میان تروریستها، در پی حمله غافلگیرانه نیروهای داعش به دو شهرک "تاصیل و العدوان" واقع در غرب استان درعا و در نزدیکی مرز با سرزمینهای اشغالی فلسطین رخ داده که در کنترل نیروهای جبهه النصره (یکی از گروههای وابسته به القاعده در سوریه) قرار داشته و به کشته و زخمی شدن دهها تروریست منجر شده است. گفته می شود که نیروهای "لواء شهداء یرموک" از گروههای وابسته به داعش موفق با اشغال کامل شهر تاصیل و ورود به محلات غربی شهر عدوان شده اند.

نبردهای خونین داعش و القاعده در جنوب سوریه+عکس

"گروه لواء شهداء یرموک" به فرماندهی فردی بنام "ابوعلی البریدی" سال گذشته بصورت مخفیانه با داعش بیعت کرده و انتشار این خبر موجب خشم گروههای زیرمجموعه القاعده و اخوان المسلمین همچون ارتش آزاد، جبهه النصره، احرارالشام و جیش الاسلام گردید. پس از آنکه میانجی گری سازمان جاسوسی اردن به نمایندگی از اتاق عملیات مشترک "موک" (اداره کننده کلیه عملیاتهای تروریستها در محور جنوبی سوریه با حضور افسانی از آمریکا، اسراییل، عربستان سعودی، اردن و انگلیس) میان تروریستها موثر واقع نشد، درگیریهای خونینی میان دو طرف رخ داده که به هلات تعداد زیادی از اعضا و فرماندهان و تضعیف توان نظامی آنها در منطقه منجر شده است.


نبردهای خونین داعش و القاعده در جنوب سوریه+عکس

نبردهای خونین داعش و القاعده در جنوب سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    1 0
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین..
    • حسین IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
      1 0
      آمین یارب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس