کد خبر 554207
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیر یداعش - شاخه عربستان ویدئوی مربوط به لحظه ترور افسر ارشد امنیتی این کشور را منتشر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیر یداعش - شاخه عربستان ویدئوی مربوط به لحظه ترور افسر ارشد امنیتی این کشور را منتشر کرده است.

{$sepehr_media_1460829_400_300}

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده گروهی از عناصر تکفیری وابسته به داعش پس از رصد خروج این افسر امنیتی با نام "سرهنگ ماجد الحمادی" مسئول بخش امنیت عمومی سازمان اطلاعات عربستان در منطقه شرق ریاض پایتخت این کشور از منزلش با خودرو به تعقیب وی پرداخته و اقدام به ترور وی با رگبار گلوله می کنند. شاخه عربستان گروه داعش که با عنوان "ولایت نجد" شناخته می شود طی یکسال گذشته اقدام به 19 حمله تروریستی شامل حمله به مساجد شیعیان شرق این کشور با دهها شهید و زخمی، ترور افسران پلیس، ارتش و نیروهای امنیتی و بمبگذاری در اماکن عمومی کرده است.

فیلم/ترور افسر ارشد امنیتی سعودی توسط داعش

ناظران معتقدند اعضای داعش در عربستان فارغ التحصیلان مدارس و سیستم آموزشی این کشور هستند که بر اساس آموزه های فرقه ضاله و استعمار ساخته "وهابیت" رشد کرده اند. بنابر اسناد منتشره در رسانه ها، گروههای تروریستی تکفیری بین المللی مانند القاعده، داعش، بوکوحرام آفریقا، الشباب سومالی، سپاه صحابه پاکستان، طالبان افغانستان و ... همگی از نظر عقیدتی و مالی و تدارکاتی مستقیما از سوی دربار پادشاهی آل سعود تغذیه و هدایت می شوند. ماه گذشته اوباما رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی رسانه ای از عربتسان سعودی به دلیل آنچه وی آن را "حمایت سازمان یافته از گروههای تروریستی نامید بشدت انتقاد کرده بود.

فیلم/ترور افسر ارشد امنیتی سعودی توسط داعش

فیلم/ترور افسر ارشد امنیتی سعودی توسط داعش

فیلم/ترور افسر ارشد امنیتی سعودی توسط داعش

فیلم/ترور افسر ارشد امنیتی سعودی توسط داعش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    1 1
    یعنی عربستان به داعش کمک مالی میکنه تاافسران پلیس ونظامیهاشوتروربکنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مگه میشه؟!! مگه داریم؟!! مگه میشه من که باورم نمیشه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس