کد خبر 549900
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

منابع رسانه ای لبنان خبر هلاکت "عاطف سعدالدین" افسر فراری ارتش لبنان را که سال گذشته با سرقت تجهیزات نظامی ارتش این کشور به گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده (جبهه النصره) پیوسته بود مورد تایید قرار دادند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای لبنان خبر هلاکت "عاطف سعدالدین" افسر فراری ارتش لبنان را که سال گذشته با سرقت تجهیزات نظامی ارتش این کشور به گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده (جبهه النصره) پیوسته بود مورد تایید قرار دادند.

هلاکت افسر لبنانی عضو القاعده+عکس

بنابر این گزارش، وی افسر ارتش لبنان با درجه سرگردی بود که سال گذشته با انتشار یک قطعه ویدئو در پایگاه اطلاع رسانی جبهه النصره در اینترنت، جدایی خود را از ارتش کشورش را اعلام کرده بود. گفته می شود که سازمان اطلاعات ارتش لبنان شب گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر حضور سعدالدین در منزلی در شهر عکار در شمال لبنان، به آن هجوم برده و در درگیری های به وقوع پیوسته این افسر خائن را به هلاکت رسانده است.

هلاکت افسر لبنانی عضو القاعده+عکس

از ابتدای بحران در سوریه، جناح 14 مارس به رهبری خاندان حریری با تشکیل اتاق عملیات مشترک در مناطق مرزی سوریه با لبنان، هزاران تن سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی و اقلام تدارکاتی برای تروریستهای داعش و القاعده ارسال کرده است. علاوه بر این، دهها پادگان آموزشی این دو گروه در نوار مرزی دو کشور وجود داشت که 90 درصد آنها طی عملیاتهای مشترک ارتشهای لبنان و سرویه و حزب الله نابود و پاکسازی گردیده وهم اکنون حضور تروریستها بسیار محدود در کوهها و غارهای مرز سوریه و لبنان وجود دارد.

هلاکت افسر لبنانی عضو القاعده+عکس

هلاکت افسر لبنانی عضو القاعده+عکس

هلاکت افسر لبنانی عضو القاعده+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    الی جهنم وبئس المصیر.خائن کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس