به موازات تشدید عملیات نیروهای مشترک ارتش سوریه و گروههای هم پیمان برای پاکسازی جنوب شهر حلب، دهها تن از اعضا و فرماندهان گروههای تروریستی تکفیری در نبرد با رزمندگان ائتلاف مبارزه با تروریسم به هلاکت رسیده اند.

گروه بین الملل مشرق- به موازات تشدید عملیات نیروهای مشترک ارتش سوریه و گروههای هم پیمان برای پاکسازی جنوب شهر حلب، دهها تن از اعضا و فرماندهان گروههای تروریستی تکفیری در نبرد با رزمندگان ائتلاف مبارزه با تروریسم به هلاکت رسیده اند.

هلاکت فرمانده نظامی احرارالشام در جنوب حلب+تصویر

بنابر این گزارش، طی دو روز اخیر مناطق "روستای "الوضیحی" و مزارع حاشیه آن واقع در جنوب غربی شهر حلب صحنه شدید ترین درگیریها میان نیروهای ارتش سوریه، مجاهدین عراقی حزب الله و حرکت النجباء عراق و حزب الله بوده که طی آن صدها تن از اعضا و فرماندهان ارشد و میدانی گروههای تروریستی داعش، القاعده، ارتش آزاد و اخوان المسلمین سوریه (احرارالشام و جیش الاسلام) به هلاکت رسیده اند.

هلاکت فرمانده نظامی احرارالشام در جنوب حلب+تصویر

پس از دو روز نبرد، رزمندگان جبهه خودی موفق به بازپسگیری و تثبیت موقعیت نظامی خود در منطقه الوضیحی شده و تلفات و خسارات شدیدی را به تکفیریها وارد آوردند. از میان کشته شده های این درگیریها می توان به "شوکت شریف" فرمانده نظامی گروه تکفیری احرارالشام وابسته به اخوان المسلمین سوریه در منطقه اشاره کرد که از اثر بمباران محل ساتقرارش به همزاه 6 تن از نیروهاش به هلاکت رسید.

هلاکت فرمانده نظامی احرارالشام در جنوب حلب+تصویر

از دیگر فرماندهان هلاک شده گروههای تروریستی می توان به کشته شدن "سعد احمد عکاب" فرمانده گردان "هانی عبید وابسته به گروه ترویستی تکفیری "جیش المجاهدین" متشکل از تروریستهای تبعه سوریه، عربستان سعودی، ترکیه، لیبی، چچن و چین در نبردهای همین منطقه اشاره کرد که در اثر بمباران محل استقرارش توسط جنگنده بمب افکنهای روسی به هلاکت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SMM ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    حشره کش های سوری ایرانی لبنانی روسی رو عشق است
  • شریف ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    درود بر رزمندگان خلبان روسی ، درود بر رزمندگان پیاده ایرانی و سوری و حزب الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس