کد خبر 484626
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

وزارت امور خارجه روسیه دقایقی پیش خبر سفر دکتر بشار اسد رییس جمهور سوریه به این کشور و دیدار با مسئولان روسی را مورد تایید قرار داد.

گروه بین الملل مشرق- وزارت امور خارجه روسیه دقایقی پیش خبر سفر دکتر بشار اسد رییس جمهور سوریه به این کشور و دیدار با مسئولان روسی را مورد تایید قرار داد. بنابر این گزارش، دیمیتری پسکوف سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با تایید خبر این سفر از دیدار چند ساعته رییس جمهور سوریه با ولادیمیر پوتین خبر داده است.

دیدار رییس جمهور سوریه از مسکو+تصویر

وی در رابطه با موضوع این دیدار گفت که روسای جمهور دو کشور در این دیدار مسائل و تحولات منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار داده و بر ضرورت گسترش و تشدید مبارزه با تروریسم در منطقه تاکید کردند. سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که از دیگر سرفصلهای مذاکرات دو طرف افزایش حمایت لجستیکی روسیه از ارتش سوریه در نبرد علیه گروههای تروریسم تکفیری فعال در سوریه و گسترش عملیات هوایی علیه مواضع گروههای تکفیری بوده است.

دیدار رییس جمهور سوریه از مسکو+تصویر

لازم به ذکر است که این نخستین سفر رسمی دکتر بشار اسد رییس جمهور کشور سوریه به یک کشور خارجی از زمان آغاز بحران تروریستی تکفیری علیه مردم و دولت این کشور می باشد. با گذشت بیست روز از آغاز عملیات هجومی ارتش سوریه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری همجون داعش، ارتش آزاد و القاعده در چند استان این کشور، نیروهای دولتی ضمن وارد آوردن تلفات و خسارات بسیار سنگین به سازمان رزم و تسلیحاتی تروریستها مناطق وسیعی را از اشغال گروههای تکفیری بین المللی آزاد کرده اند.

دیدار رییس جمهور سوریه از مسکو+تصویر

دیدار رییس جمهور سوریه از مسکو+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    ایولا ابوعلی پوتین! ایولا بشار اسد تاکور شود هر اکه نتواند دید روزهای سیاه القاعده و داعش و حامیانشو عربستان و ترکیه و قطر و آمریکا در راهه
  • عین سین ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    در این دیدار افول امریکا را به راحتی می شود دید، کشور های عرب های منطقه، هم راهی ندارند مگر یا با مردمشان باشند یا بپرند تو بغل امریکای در حال زوال!!
  • علی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    مبارک باشد اقای دکتر بشار اسد اقای پوتین شما در سرای اخرت جایگاه بسیار بالاتری نسبت به خیلی از مسلمانان دارید احسنت بر شما
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    تو عکس سوم پوتین آداب دیپلماتیک رو رعایت نکرده یا زیادی رفیقن با هم یا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس