مرکز حقوق بشر سوریه وابسته به گروههای معارض دولت این کشور، با انتشار آماری، تعداد واقعی شهدای حزب الله در نبرد علیه تروریسم تکفیری و دفاع از عتبات مقدسه سوریه را 971 تن ذکر کرد.

گروه بین الملل مشرق- مرکز حقوق بشر سوریه وابسته به گروههای معارض دولت این کشور (مستقر در لندن)، با انتشار آماری، تعداد واقعی شهدای حزب الله در نبرد علیه تروریسم تکفیری و دفاع از عتبات مقدسه سوریه را 971 تن ذکر کرد. بنابر این گزارش، این مرکز، آمار ذکر شده را از لحظه ورود رسمی حزب الله به معارک در سوریه در سال 2013 و بر اساس رصد دقیق و منابع ویژه خود ذکر کرده و اعلام داشت که برای این آمار اسناد موثقی در دست دارد.

عدد واقعی شهدای حزب الله در سوریه

انتشار این آمار در حالی است که رسانه های حامی تروریسم در منطقه همچون العربیه، الجزیره، الحدث و ... با ارائه آمارهای عجیب و غریب از تعداد شهدای حزب الله آن را بین 3 هزار تا 7 هزار تن ذکر کرده اند! لازم به ذکر است که حزب الله سال گذشته در پاسخ به جوسازیهای جناح مزدور اسرائیلی 14 مارس لبنان رسما اعلام کرد که تعداد شهدای حزب الله امری محرمانه نبوده و این جنبش با افتخار شهدای نبرد با تروریسم تکفیری را پس از ذکر نام و مشخصات آنها در ملا عام با مشارکت دهها هزار تن از مردم کشورش تشییع می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    1 0
    اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
  • صلواتی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات الا ان حزب الله هم الغالبون
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    خدایا همه اشان را با اباعبداله الحسین محشور کن و شفاعت ایشان را نیز نصیب ما کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس