منابع میدانی از فوعه و کفریا در استان شمالی ادلب سوریه خبر می دهند که تا ساعاتی دیگر 10 کامیون حامل مواد غذایی و دارو برای تحویل به ساکنین این دو شهر محاصره شده از سوی تروریستها به آنها وارد خواهند شد.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی از فوعه و کفریا در استان شمالی ادلب سوریه خبر می دهند که تا ساعاتی دیگر 10 کامیون حامل مواد غذایی و دارو برای تحویل به ساکنین این دو شهر محاصره شده، توسط نیروهای سازمان ملل متحد و هلال احمر وارد خواهند شد. بنابر این گزارش، انتقال این حجم مواد غذایی بر اساس توافقنامه منعقد شده میان دولت سوریه و حزب الله از یکسو با گروههای تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد . احرارالشام (جبهه اسلامی یا اخوان المسلمین سوریه) صورت گرفته است.

ورود کاروان غذا و دارو به فوعه و کفریا+تصاویر

بنابر اطلاعات منتشر شده قرار است در مقابل بیش از 23 کامیون مواد غذایی و دارو برای شهرهای تحت اشغال گروههای تروریستی تکفیری در منطقه القلمون ارسال شود که از این میان 2 کامیون مواد غذایی و دارو برای تروریستهای مستقر در زبدانی و الباقی برای تروریستهای مستقردر شهرهای سرغایا، مضایا و بقین در حاشیه زبدانی (منطقه القلمون) ارسال خواهد شد.




لازم به ذکر است که دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریا با بیش از 40 هزار نفر سکنه که اکثرا از نسل سادات می باشند، طی هفت ماه گذشته و پس از اشغال کامل استان ادلب توسط ائتلاف تروریستی "جیش الفتح" به رهبری القاعده و با مشارکت اخوان المسلمین سوریه و ارتش آزاد در محاصره کامل قرار داشته و تروریستها علاوه بر انهدام کلیه تاسیسات حیاتی همچون آب و برق و گاز و ... از ورود دارو و مواد غذایی به داخل آنها جلوگیری کرده و روزانه صدها موشک و خمپاره به منازل ساکنین آنها شلیک میکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    راه بستن و سد راه کردن و آب ندادن عادت خاندان ابوسفیان است ...
  • مرتضی ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    ینی میزارن به مقصد برسه!!! ایشالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس