جنگنده بمب افکنهای ارتش روسیه عصر امروز پس از شناسایی مقر گروه "کتائب خان شیخون" وابسته به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد آن را بمباران و منهدم کردند.

گروه بین الملل مشرق- جنگنده بمب افکنهای ارتش روسیه عصر امروز پس از شناسایی مقر گروه "کتائب خان شیخون" وابسته به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد مستقر در حاشیه شهر خان شیخون (جنوب استان ادلب) آن را بمباران و منهدم کردند. این گروه زیرمجموعه گروه تکفیری ارتش آزاد بوده و از مهمترین عملیاتهایی که در آنها مشارکت داشته می توان به عملیات تصرف پادگانهای "وادی الضیف و الحامدیه در جنوب و شرق شهر معره النعمان واقع در شرق شهر خان شیخون (جنوب استان ادلب) اشاره کرد. 

{$sepehr_media_1199093_400_300}


در عملیات اشغال این دو پادگان، گروه کتائب خان شیخون با القاعده (جبهه النصره) هم پیمان شده و پس از چندین هجوم انتحاری و موشکباران شدید مواضع مدافعان، تروریستها وارد این پادگانها شدند. تصاویر منتشر شده از سوی پایگاههای اطلاع رسانی وابسته به تروریستها خود بخوبی نمایانگر میزان سبوعیت آنها می باشد. تروریستها پس از ورود به پادگانهای وادی الضیف و الحامدیه کلیه اسرای ارتش سوریه را تیرباران یا ذبح کرده و به سربازان مجروح در بیمارستان میدانی آنها نیز تیرخلاص شلیک کردند.

فیلم/لحظه انهدام مقر تروریستها در خان شیخون ادلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    الله اکبر بزن کمرتون تکفیریهای جنایت کار
  • Saeed phantom ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    ممنون که فرمت فیلم هاتونو عوض کردین، راحت شدیم بخدا بوس بوس
  • Saeed phantom ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    ممنون که فرمت فیلم هاتونو عوض کردین، راحت شدیم بخدا بوس بوس
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    خیلی خوب بود! لطفا مطالب درج شده درمورد بمباران ها رو با سابقه قبلی خونخواران قرار دهید تا مانع مظلوم نمایی تروریست ها شوید...
  • saiedeses ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    ایجونم دلم خنک شد . میگم این حیوونها چند ساعت بعد بمباران طویله هاشون میرن همجنس هاشون رو از زیر آوار دربیارن حتما روسها بهتر میدونن ولی اگه توسط پهپادها اون محلها رو مراقبت کنن بعد از جمع شدن این حیوونها میتونن تلفاتشون رو زیاد کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس