نیروهای امنیتی سوریه عصر روز گذشته در عملیاتی هماهنگ یک انبار سلاح و مهمات گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد را در حاشیه شهر لاذقیه کشف کردند.

گروه بین الملل مشرق- به موازات تشدید عملیات نظامی ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن در مناطق حاشیه شمالی استان لاذقیه، تروریستها که از نبرد رو در رو با رزمندگان عاجر شده اند، برای انتقال موج ناامنی ها به مناطق مسکونی و شهر لاذقیه تلاش می کنند.

کشف انبار تسلیحات تروریستها در لاذقیه+عکس و فیلم

بنابر این گزارش، نیروهای امنیتی سوریه عصر روز گذشته در عملیاتی هماهنگ یک انبار سلاح و مهمات گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد را در حاشیه شهر لاذقیه کشف کردند. حسب اطلاعات منتشره، نیروهای امنیتی سوری چند روز پیش دو تروریست تکفیری را در حالیکه قصد انتقال یکدستگاه خودروی سواری بمبگذاری شده به داخل شهر لاذقیه داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

کشف انبار تسلیحات تروریستها در لاذقیه+عکس و فیلم

بدنبال دستگیری این دو نفر و اعترافات آنها، مشخص شد که یک تیم نفوذی تروریستها قصد انجام حملات تروریستی و انفجاری علیه اهدافی در داخل شهر لاذقیه را دارند. نیروهای امنیتی سوریه پس از دستگیری کلیه اعضای این تیم تروریستی، در اعترافات اخذ شده از آنها مختصات انبار بزرگ سلاح و مهمات و مواد منفجره بدست آمده که در عملیات ضربتی کلیه اقلام موجود در آن شامل انواع سلاح انفرادی سبک و نیمه سنگین مجهز به صدا خفه کن، مواد منفجره از نوع سی 4، دهها هزار دلار پول نقد، تجهیزات ارتباطاتی و کمربندهای انتحاری کشف و ضبط گردید.

کشف انبار تسلیحات تروریستها در لاذقیه+عکس و فیلم

کشف انبار تسلیحات تروریستها در لاذقیه+عکس و فیلم

{$sepehr_media_1201579_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    اونقدر ارتش سوریه هیچ توفیقی بدست نیاورده چارتا بیسیم گرفتن دارن به عنوان انبار تسلیحات نشون میدن
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    جالب است که همین الان در جنوب ادلب (خان شیخون) القاعده و ارتش آزاد به جان همم افتاده اند در صورتی که در اکثر مکان هایی که در سوریه اشغال کرده اند با هم همپیمان هستند مثل لاذقیه،حلب،ادلب، درعا و .....
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    هیچ توفیقی بدست نیاورده؟؟!!اصلا اخبار سوریه رو اخیرا پیگیری کردی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس