بدنبال بمباران ساعتی پیش مقر اصلی "فیلق عمر" وابسته به گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام" در غوطه شرقیه دمشق، منابع خبری سوری از احتمال هلاکت زهران علوش فرمانده این گروه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- بدنبال بمباران ساعتی پیش مقر اصلی "فیلق عمر" وابسته به گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام" در غوطه شرقیه دمشق، منابع خبری سوری از احتمال هلاکت زهران علوش فرمانده این گروه خبر داده اند.

احتمال هلاکت زهران علوش در بمباران هوایی روسیه+تصاویر

بنابر این گزارش، وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای در خصوص آخرین تحولات مربوط به حملات جنگنده های ارتش این کشور به مواضع تکفیریها در سوریه، اعلام کرد: مقر فرماندهی گروه تروریستی ـ تکفیری موسوم به  "فیلق عمر" در سوریه طی عملیات جنگنده های روسی نابود شد. در بیانیه این وزارتخانه آمده است تمامی تکفیریهای حاضر در مقر فرماندهی این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

احتمال هلاکت زهران علوش در بمباران هوایی روسیه+تصاویر

"فیلق عمر" از جمله گروههای مسلح تکفیری محلی وابسته به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد بود که پس از تضعیف توان نظامی و ساختار تشکیلاتی آن به گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام" (زیرمجموعه جبهه اسلامی وابسته به اخوان المسلمین سوریه) پیوسته و با زهران علوش رهبر آن بیعت کرده بود. در حالی که برخی منابع رسانه ای پس از انهدام مقر فرماندهی فیلق عمر در بمباران هواپیماهای روسی خبر داده اند، یکی از رسانه های نزدیک به جیش الاسلام بدون ارائه سند این خبر را تکذیب کرده است.

احتمال هلاکت زهران علوش در بمباران هوایی روسیه+تصاویر

گروه تروریستی تکفیری جیش الاسلام به رهبری زهران علوش که مقر آن در شهر دوما واقع در غرب غوطه شرقیه در حومه دمشق قرار دارد، بصورت مستقیم به سازمان اطلاعات و جاسوسی عربستان سعودی و شخص بندر بن سلطان رییس سابق آن متصل بوده که پس از عزل وی روابط نزدیکی با سازمان جاسوسی ترکیه برقرار کرده است. این گروه با بیش از 15 تا 20 هزار تروریست کاملا مجهز و آموزش دیده بزرگترین گروه مسلح تکفیری در استان حاشیه (ریف) دمشق محسوب می شود.

احتمال هلاکت زهران علوش در بمباران هوایی روسیه+تصاویر

احتمال هلاکت زهران علوش در بمباران هوایی روسیه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مرصاد ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    الهی شکر.
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    هواپیماهای روسی فرشتگان آسمانی
  • علی ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    اگر صحت داشته باشد سیلی بسیار محکمی به صورت کریه طاغوت ترکیه اردوغان خواهد بود.
  • ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    این علوشه خیلی آدم زبلی بود ولی در دعوای ترکیه و عربستان، عربستان زورش چربید و دیگه اون نقش اصلی رو نداشت، بازم اگه کشته شده باشه اتفاق مهمیه
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    خدا از دهانت بشنود مشرق
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    خدا نکنه
  • غلام شیش لول بند ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    :O
  • حمید ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    اخوان المسلمین و ارتش آزاد هرچه باشند ( تروریست ، شورشی و........) تکفیری نیستند. توجه کنید
  • حمید ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    دوست گرامی بارها خودتان از کشته شدن فرماندهان نصره و ارتش ازاد بدست داعشیان خبر زده اید. اینکه احیانا یک ائتلاف تاکتیکی بین این گروهها برقرار بشه دال بر تکفیری بودن آنها نیست. اصولا اگر تکفیری بودند دست به ائتلاف با گروههای سکولار و نظامیان جدا شده نمیزدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس