همزمان با گسترش حملات دقیق جنگنده بمب افکنهای سوری به مواضع گروههای تروریستی در شمال لاذقیه دقایقی پیش فرمانده ارشد تروریستها در شمال لاذقیه به هلاکت رسید.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش حملات دقیق جنگنده بمب افکنهای روسی علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری بین المللی در بخشهای مختلف سوریه، گزارشها حاکی از تبدیل مناطق شمالی استانهای لاذقیه و سهل الغاب به کشتارگاه اعضا و فرماندهان تروریستها حکایت دارد.

هلاکت فرمانده میدانی تروریستها در شمال لاذقیه+تصویر

در این حملات که منابع میدانی آن را دارای حداکثر دقت و قدرت ویرانگری خاصی توصیف کرده اند مراکز استقرار، مواضع، انبارهای سلاح و کاروانهای تدارکاتی و نیرویی گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد، القاعده، اخوان المسلمین سوریه و داعش در حاشیه شمالی استان لاذقیه واقع در ساحل دریای مدیترانه بطور همزمان هدف قرار گرفته و خسارات و تلقات بسیار سنگینی به تروریستها وارد آمده است.

هلاکت فرمانده میدانی تروریستها در شمال لاذقیه+تصویر

بنابر این گزارش، روز گذشته در حمله هوایی دقیق بمب افکنهای سوخو 24 ارتش روسیه به مواضع تروریستها در حاشیه شهر سلمی واقع در شمال شرقی استان ساحلی لاذقیه کافی فهد فرمانده راشد میدانی گروه تروریستی ارتش آزاد به همراه 14 تن دیگر ازنیروهایش که در حال درگیری با نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه بودند هدف قرار گرفته و منهدم شدند. طی 24 ساعت اخیر بیش از 5 تن از فرماندهان ارشد گروههای تروریستی القاعده و ارتش آزاد و داعش در حملات مشترک هوایی و زمینی ارتشهای روسیه، سوریه و رزمندگان حزب الله به هلاکت رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    سگ تو روحش با اول ظالم به خاندان اهل بیت محشور بشه !
  • سیاح از همدان ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    برو به جهنم
  • اسی ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    امروز دارن فرماندهاشون یکی یکی میرن پیش حوریها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس