در پی تشدید حملات هوایی و زمینی ارتشهای سوریه و رسویه به مواضع گروههای تروریستی تکفیری در شمال لاذقیه، منابع میدانی از هلاکت فرمانده ارشد گروه تکفیری ارتش آزاد به همزاه دهها تروریست دیگر خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در پی تشدید حملات هوایی و زمینی ارتشهای سوریه و رسویه به مواضع گروههای تروریستی تکفیری در شمال لاذقیه، منابع میدانی از هلاکت فرمانده ارشد گروه تکفیری ارتش آزاد به همزاه دهها تروریست دیگر خبر داده اند.

هلاکت فرمانده ارشد ارتش آزاد در لاذقیه+تصاویر

بنابر این گزارش در این حملات طی دو روز گذشته بیش از 300 تروریست خطرناک تکفیری از گروههای ارتش آزاد، القاعده (جبهه النصره)، داعش و اخوان المسلمین سوریه به هلاکت رسیده اند. عصر روز گذشته جنگنده بمب افکنهای ارتش روسیه پس از دریافت مختصات یکی از مقرهای تروریستها در حاشیه شهر "سلمی" در شمال شرق لاذقیه آن را بشدت بمباران کردند که به هلاکت و جراحت دهها تروریست از جمله "باسل زمو" فرمانده ارتش آزاد در منطقه منجر شد.

هلاکت فرمانده ارشد ارتش آزاد در لاذقیه+تصاویر

این تروریست خونخوار از افسران فراری و اخراجی ارتش سوریه بود که در پی وقوع بحران تروریستی تکفیری علیه مردم این کشور به ترکیه گریخته و از سوی سازمان اطلاعات این کشور در قالب گروه ارتش آزاد سازماندهی و جنایات فراوانی علیه مردم بی دفاع استانهای لاذقیه و ادلب مرتکب شده بود. آخرین سمت باسل زمو رییس ستاد مشترک یگان "الفرقه الولی الساحلی" (لشگر یکم ساحلی) گروه تکفیری ارتش آزاد سوریه بوده است. این گروه وظیفه حملات کشترک زمینی و موشکی به مناطق مسکونی هشر لاذقیه را بر عهده داشته است.

هلاکت فرمانده ارشد ارتش آزاد در لاذقیه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    خداوند لعنتش کند
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    این هم ایرانی بوده!!!!
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    ایا ارتش ازاد تماما سوری هستن یا از کشورهای عربی هم توی این گروه هستند؟ تعدادشون چقدره؟چقدرشون سوری هستن؟ لطفا پاسخ بدید
  • علی نوذری ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    ارتش آزادسوریه دراصل یک گروه تروریستی هست و ساخته شده بدست عربستان هست...درود بر سوریه ایران روسیه حزب الله...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس