کد خبر 483850
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

در ادامه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش علیه مردم سوریه ظهر روز گذشته نیروهای این گروه چند زن ساکن شهر رقه را در خیابانهای این شهر شلاق زدند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش علیه مردم سوریه ظهر روز گذشته نیروهای این گروه چند زن ساکن شهر رقه را در خیابانهای این شهر شلاق زدند. بنابر این گزارش، عناصر داعش روز گذشته د زن خانه دار ساکن در شهر رقه واقع در شمال سوریه و در مجاورت مرز با ترکیه را در ملا عام شلاق زدند.



داعش، اتهام این دو زن را "دست درازی به اموال دولت اسلامی" عنوان کرده و پس از قرائت حکم محکمه به اصطلاح شرعی، حکم شلاق اجرا گردید. لازم به ذکر است که شهر رقه مرکز استانی به همین نام از دو سال پیش از سوی داعش اشغال شده و بعنوان مقر اصلی خلافت خودخوانده این گروه شناخته می شود. دهها هزار تروریست خارجی هم اکنون در صفوف نیروهای داعش در این شهر حضور داشته و تدارکات نظامی و غیرنظامی آنها از سوی دولت ترکیه تامین و بصورت روزانه از مرز ترکیه با سوریه تحویل نیروهای این گروه می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    میثلا این از اون فیلم موشکیل داراس که برا مه وا نمیشد :/ چیرا اخه ؟
  • آ ریوبرزن ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    داعش یک گروه کثیف وبیماراست که هرکس به دست آ نهاکشته شودویاازانهابکشددربهشت جاداردوخوشابه سعادت سرلشکرشهیدحسین همدانی روحش شادوراهش پررهروباد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس