کد خبر 475859
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

به موازات گسترش حملات هوایی نیروی هوایی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش و القاعده در 4 استان حمص، حماه، ادلب و رقه، چند کشور حامی تروریسم تکفیری در منطقه با انتشار بیانیه هایی نسبت به هدف قرار دادن تروریستها بشدت اعتراض کردند!

گروه بین الملل مشرق- به موازات گسترش حملات هوایی نیروی هوایی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش و القاعده در 4 استان حمص، حماه، ادلب و رقه، چند کشور حامی تروریسم تکفیری در منطقه با انتشار بیانیه هایی نسبت به هدف قرار دادن تروریستها بشدت اعتراض کردند!

اعتراض حامیان ترویستها به عملیات روسیه

بنابر این گزارش، مسئولان وزارت خارجه ترکیه امروز -جمعه- در بیانیه‌ای مشترک که مورد حمایت شش کشور دیگر است، از حمله‌های هوایی جت‌های جنگنده روسیه در سوریه علیه مواضع گروه تروریستی داعش انتقاد کرده و اعلام کردند که این حمله‌ها در مناطق درستی انجام نشده‌اند.

اعتراض حامیان ترویستها به عملیات روسیه

مقام‌های ترکیه با درخواست توقف حمله‌های هوایی روسیه با ادعای اینکه این حملات باعث کشته شدن شهروندان غیرنظامی می‌شوند، در بیانیه مشترک خود تاکید کردند: «نگرانی شدید خود را نسبت به حضور نظامی روسیه در سوریه، به ویژه نسبت به حمله‌های جت‌های جنگنده روسیه در مناطق «حما»، «حمص» و «ادلب» که باعث کشته شدن غیرنظامیان شد و مواضع داعش را هدف قرار نداد، ابراز می‌کنیم.»

اعتراض حامیان ترویستها به عملیات روسیه

بیانیه مشترک اعلام می‌کند: «این عملیات نظامی تنها باعث افزایش بی‌ثباتی و کنترل بیشتر تندرو‌ها در این مناطق می‌شود. از پارلمان روسیه می‌خواهیم حمله‌های خود را علیه شهروندان و مناطق تحت اختیار اپوزیسیون سوریه متوقف کرده و تلاش خود را بر مبارزه با داعش متمرکز کند.»

اعتراض حامیان ترویستها به عملیات روسیه

بیانیه مشترک ترکیه مورد حمایت فرانسه، آلمان، قطر، عربستان سعودی، انگلیس و آمریکا قرار گرفته است. این در حالی است که «بثینه شعبان» مشاور ارشد «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه روز گذشته با غیرموثر خواندن حمله‌های هوایی غرب، گفت که حمله‌های هوایی روسیه در سوریه علیه مواضع گروه تروریستی داعش موثر بودند. مشاور اسد گفت که روسیه احتمالا مواضعی را بمباران کرده است که غرب تمایل نداشت  هدف قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر از تبریز ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    ایول روسیه دمت گرررررم ... چهره واقعی کسانی که از داعش دارن حمایت می کنن کاملا مشخصه...
  • ناشناس ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    ترکیه برای کشته شدن عزیزانش که در خدمت گروه جنایتکار و تروزیستی داعش هستند سه روز عزای عمومی اعلام کند!
  • مهماندار هواپیما ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    روحانی از این برگ برنده و همکاری با روسیه را در دیپلماسی جهانی حداکثر استفاده را ببرد بخصوص که باید تدبیری بکار ببرد که نیروهای داعش را بطرف اسراییل سوق دهد
  • هوشنگ ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    ارواح پدرهاتون ، زورتون میرسه برید به جنگ روسها البته اگه جیگرش رو دارید
  • مهرداد ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید.چون روسیه داره سگای دست پروردشون میزنه ناراحتن.حقم دارن کلی هزینه کردن بی وجدان ها
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    توی خیلی از این مواضع گروههای جیش الفتح و تروریستهای به قول خودشون میانه رو افسرهای سعودی و ترکی و خیلی از کشورها هستند بخصوص کشورهای غربی که محل مناسبی برای آموزش عملی نیروهاشونه و مواضعی که غربی ها بمباران می کنند به دور از نیروهاشونه برای حضور و جمع آوری اطلاعاته . اما روسیه آش خوبی براشون پخت .یا یواش یواش باید عقب بشینند یا یا یه جنگ جهانی دیگه ای راه بندازن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس