کد خبر 475932
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۲

عصر روز گذشته صدها تن از نیروهای داعش حمله سنگینی را به مواضع نیروهای نظامی سوریه در حاشیه فرودگاه نظامی دیرالزور انجام دادند که با هوشیاری نظامیان سوری با شکست مواجه گردید.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید حملات هوایی به مراکز داعش در استانهای رقه و دیرالزور و انتشار اخباری مبنی بر فرار صدها تن از اعضای خانواده های اعضا و فرماندهان این گروه تکفیری از سوریه و عزیمت آنها به عراق، عصر روز گذشته صدها تن از نیروهای داعش حمله سنگینی را به مواضع نیروهای نظامی سوریه در حاشیه فرودگاه نظامی دیرالزور انجام دادند.

دفع حمله داعش به فرودگاه دیرالزور

در این هجوم ناگهانی، صدها نفر از تروریستهای داعش با پشتیبانی واحدهای موشکی، خمپاره ای و زرهی (تانک و نفربر) حملات خود را علیه مواضع نیروهای ارتش و عشائر بومی منطقه اجرا کردند که پس از ساعتها درگیری و نبرد به شکست منجر شد. بمب افکنهای نیروی هوایی ارتش سوریه با حضور گسترده در آسمان منطقه خطوط تدارکاتی و مواضع داعش را بشدت بمباران کردند. 

دفع حمله داعش به فرودگاه دیرالزور

لازم به ذکر است که بخشهای وسیعی از استان دیرالزور واقع در شرق سوریه و در مجاورت استان الانبار (غرب) عراق از دو سال پیش طی حملات گسترده داعش به اشغال تروریستها درآمده و هم اکنون نیروهای نظامی  و دولتی سوریه تنها بر فرودگاه نظامی واقع در جنوب این شهر و چند محله شهر دیرالزور سیطره دارند. حملات متعدد داعش برای اشغال فرودگاه نظامی دیرالزور با شکستهای مفتضحانه ای مواجه شده است.

دفع حمله داعش به فرودگاه دیرالزور

دفع حمله داعش به فرودگاه دیرالزور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    ZENDE BAD SURIE AL ASSAD
  • علیرضا ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام و عرض ادب و تسلیت به خاطر شهادت مظلومانه هموطنان در حادثه منا و بازگشت سرافرازانه مهاجران الی الله عکس آخری مربوط به سرلشکر عصام زهر الدین هستش که از فرماندهان دلاور و تاثیرگذار ارتش قهرمان سوریه است و مذهب دروزی دارد.
  • احمد ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    یه چند روز مقاومت کنید هواپیماهای روسی به اونجا هم میرسن. و النصره رو داغون میکنند
  • علی ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    مرگ بر جنایتکار مردم کش / مردم اواره کن
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    دقت کنید فرماندهی دیرالزور دست قهرمان مومن و معتقد سوریه ، عصام زهرالدینه که شده باشه تا آخرین قطره خونش ایستادگی می کنه ، ارتش سوریه همچنین دلاورهایی بیشتر داشت این همه مکان های حیاتی مثل تل حاره هلو سقوط نمی کرد که دیگه نشه با ماه ها جنگ بازپس گرفت . بشار اسد باید عقیدتی سیاسی را جدی بگیرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس