با گذشت تنها 24 ساعت از آغاز حملات هوایی بمب افکنهای ارتش روسیه به 30 هدف نظامی متعلق به گروههای تروریستی تکفیری همچون القاعده، ارتش آزاد و داعش، رسانه های وابسته به این تروریستها لحظه به لحظه در حال انتشار تصاویر اعضا و فرماندهان کشته شده خود در فضای مجازی هستند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت تنها 24 ساعت از آغاز حملات هوایی بمب افکنهای ارتش روسیه به 30 هدف نظامی متعلق به گروههای تروریستی تکفیری همچون القاعده، ارتش آزاد و داعش، رسانه های وابسته به این تروریستها لحظه به لحظه در حال انتشار تصاویر اعضا و فرماندهان کشته شده خود در فضای مجازی هستند.

هلاکت دومین فرمانده ارشد ترویستها در حماه+تصاویر

بنابر این گزارش، در حمله جنگنده های روسی به مراکز استقرار، مواضع و انبارهای سلاح و مهمات تروریستهای تکفیری القاعده، ارتش آزاد، جبهه اسلامی و داعش، علاوه بر انهدام این مراکز، دهها تن از اعضا و فرماندهان ارشد آنها به هلاکت رسیده اند. در این زمینه ساعتی پیش منابع رسانه ای سوری از هلاکت "احمد معراتی" ملقب به ابوعبدالکریم فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در بمباران شب گذشته جنگنده بمب افکنهای روسی خبر داده اند.

هلاکت دومین فرمانده ارشد ترویستها در حماه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    چه بر مسلمانان آمده که برای کشتن هم یک عده با روسها متحد میشوند یک عده با آمریکا مسلمانی به کجا میرود
  • مهگانه ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    دهانت را ببند خائن آمریکایی وقتی هزاران مسلمان و مسیحی در سوریه بدست داعش کشته شدند خفه شده بودی ؟
  • احمد ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    اگر داعش و القاعده مسلمان هستند چرا اونها از بیشتر چهل کشور غیر مسلمان کمک می گیرند بر ضد یک کشور مسلمان که تنها کشوری عربی است که هنوز به جبهه مقاومت وفاداره. 5 سال صبر کردیم و مقاومت. حالا وقتش شده که تکفیریها به کمک غیر مسلمان ها از سوریه بیرون کنیم. انشاالله که هر کی ازشون زنده موندد برگرده پیش حامیانش.
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      ان شاءالله اصله ش
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    لعنت خدا بر منافقین پدر سوخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس