کد خبر 475378
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

همزمان با آغاز عملیات نظامی نیرو یهوایی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده، در حملات دقیق بمب افکنهای روسی به شمال استان حمص یک فرمانده ارشد گروه ترویستی تکفیری "ارتش آزاد" به هلاکت رسیده است.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با آغاز عملیات نظامی نیرو یهوایی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده، در حملات دقیق بمب افکنهای روسی به شمال استان حمص یک فرمانده ارشد گروه ترویستی تکفیری "ارتش آزاد" به هلاکت رسیده است.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در حمص+تصاویر

بنابر این گزارش در یکی از این حملات مقر یگان توپخانه و فرماندهی گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" در شهر تلبیسه واقع در حاشیه شمالی استان حمص (مرکز) سوریه هدف بمباران بسیار دقیق بمب افکنهای ارتش روسیه قرار گرفته و بطور کامل منهدم شد. در این حمله "ایاد الدیک" افسر فراری ارتش سوریه و فرمانده گروه ترویستی تکفیری "حرکت تحریر حمص" وابسته به ارتش آزاد به هلاکت رسیده است.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در حمص+تصاویر

وی از جمله نخسیت افسران ارتش سوریه بود که پس همزمان با بحران تروریستی تکفیری در این کشور با فرار از ارتش این کشور، در عملیاتهای غارت پادگانها و ترور و ذبح افسران نظامی ارتش سوریه و حملات تروریستی به شهر حمص نقش محوری داشته است. عملیات نظامی نیروی هوایی روسیه بنابر دعوت رسمی دولت قانونی سوریه از رییس جمهور روسیه از شب گذشته با 30 حمله همزمان و بسیار دقیق به مقرهای گروههای تروریستی تکفیری در بخشهای مختلف این کشور آغاز شده که به انهدام چندین مقر فرماندهی تروریستها و صدها تن از نیروهای آنها منجر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    لعنت بر تکفیریها و کشته های لعنتیشون
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    اشغال برو به جهنم.!!! حرومزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس