کد خبر 475541
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۷

وزیر امور خارجه ترکیه با ادعای اینکه اطلاعاتی درباره هدف قرار گرفتن دیگر نیروهای مخالف دولت سوریه به جای گروه تکفیری داعش وجود دارد از نگرانی جدی آنکارا از نخستین حملات روسیه در سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، تلویزیون دولتی ترکیه پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: فریدون سینیرلی اوغلو در پاسخ به سووال خبرنگاران درباره حملات روسیه در سوریه، افزود: اطلاعاتی در مورد حملات هوایی دیروز روسیه در سوریه وجود دارد که این حملات به جای هدف قرار دادن عناصر داعش ، دیگر نیروهای مخالف دولت سوریه را هدف قرار داده است.
وی افزود: در این حملات غیرنظامیان نیز کشته شده اند که موجب نگرانی جدی آنکارا شده است.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: اگر این گزارشها صحت داشته باشد ، این اقدام مایه نگرانی است و می تواند موجب افزایش بحران شود و این امر موجب حل مشکلات مردم سوریه نخواهد شد و به افزایش مشکلات منجر خواهد شد.
ترکیه از آغاز بحران در سوریه همواره به همراه قطر و عربستان از معارضان سوری حمایت کرده است.
این در حالی است که «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه درباره ادعاهای رسانه ها غربی مبنی بر اینکه غیرنظامیان سوری در جریان بمباران هوای مواضع تروریست ها در داعش کشته شده اند، گفت: چنین اخباری قبل از بلند شدن هواپیماهای روسی به آسمان منتشر شده بود.
به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، پوتین در نشست شورای پیشبرد جامعه مدنی بر موثق نبودن تعدادی از گزارش های منتشره درباره اقدامات روسیه تاکید کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    خواننده اخبارتون رو چی فرض کرده اید؟! تو 2 خط اول نوشته: "ترکیه گفته است از هدف قرار گرفتن دیگر نیروهای مخالف دولت سوریه به جای گروه تکفیری داعش نگرانی وجود دارد"
  • ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    ترکیه شکر زیادی خورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس