سخنان متناقض ظریف و دفتر محمود احمدی‌نژاد در خصوص ارائه مجوز برای مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای در دولت‌های نهم و دهم وارد فاز جدیدی شد.

گروه بین‌الملل مشرق- گزارش پیش رو خلاصه مهم‌ترین اخبار بین‌الملل طی 24 ساعت است که از عصر روز گذشته تا عصر روزی که تاریخ آن در زیر می‌آید، انتخاب و خلاصه آن آماده شده است. همچنین برای استفاده راحت‌تر مخاطبین محترم، اخبار بر اساس کشور تفکیک گردیده است.

خلاصه اخبار بین‌الملل روز چهارشنبه 94/3/6 به شرح زیر است:

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/ایران:

ظریف رهسپار کویت شد

خبرگزاری فارس- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران پس از حضور در مسقط و دیدار با مقامات این کشور و امضای توافقنامه تعیین مرزهای دریایی بین 2 کشور، به منظور شرکت در چهل و دومین اجلاس سازمان همکاری اسلامی، رهسپار کویت شد. چهل و دومین اجلاس سازمان همکاری اسلامی قرار است از چهارشنبه ششم خرداد ماه به مدت 2 روز در کویت برگزار شود.

واکنش افخم به صدور حکم دادگاه صهیونیستی علیه رئیس مجلس قانون‌گذاری فلسطین

خبرگزاری فارس- مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه صدور حکم از سوی یک دادگاه صهیونیستی علیه عزیز الدویک رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین را ظالمانه و غیر قانونی خواند و آن را محکوم کرد.

آلمان: تحریم‌ها تا پایان سال ۲۰۱۵ برداشته نمی‌شود

اندیشکده شورای آتلانتیک- سفیران کشورهای اروپایی در آمریکا روز سه شنبه در نشستی در اندیشکده شورای آتلانتیک به بحث درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 پرداختند. ژرارد آرواد سفیر فرانسه درباره حل مسائل مربوط به ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران (PMD) گفت: ما بسیار مشتاق هستیم که مفاد مربوط به جنبه‌های نظامی احتمالی در توافقنامه هسته‌ای گنجانده شود. پیتر ویتیگ سفیر آلمان هم با تأکید بر اینکه رفع تحریم‌ها به صورت تدریجی خواهد بود گفت که این محدودیت‌ها در بهترین حالت تا پایان سال 2015 علیه ایران برداشته نخواهند شد. پیتر وست‌ماکوت

دولت آمریکا: دادگاه جیسون رضاییان فاقد شفافیت لازم بود

خبرگزاری فرانسه- دولت آمریکا نسبت به برگزاری دادگاه جیسون رضاییان که در لوای خبرنگاری و تهیه گزارش برای روزنامه واشنگتن پست در ایران اقدام‌های جاسوسی انجام می‌داد موضع گرفته و دادگاه برگزار شده را فاقد شفافیت کامل نام نهاد. صبح سه‌شنبه اولین جلسه رسیدگی به اتهامات جیسون رضائیان متهم به جاسوسی و همسر وی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

نتانیاهو: داعش را رها کنید، ایران را بگیرید

جروزالم‌پست- بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به لزوم تشدید فشارها به ایران گفت: داعش باید فراموش شود و به جای آن ایران می‌بایست متوقف شود. وحشتناک‌تر از داعش، ایرانی است که دارای سلاح اتمی باشد که صدها بار مخرب تر از داعش است.

نشست کارشناسان هسته‌ای در وین به ریاست بعیدی‌نژاد

خبرگزاری فارس- نشست کارشناسان هسته‌ای ایران و اتحادیه اروپا به ریاست حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه و رئیس هیأت کارشناسی ایران ساعت 18 سه‌شنبه به وقت وین در هتل پله کوبورگ شهر وین آغاز شد.

روابط عمومی وزارت خارجه: اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس- سخنان متناقض ظریف و دفتر محمود احمدی‌نژاد در خصوص ارائه مجوز برای مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای در دولت‌های نهم و دهم وارد فاز جدیدی شد و در همین راستا روابط عمومی وزارت خارجه از پیگیری حقوقی این مسئله سخن گفته است. ظریف چند روز پیش گفته بود که در دولت سابق، مجوز مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای صادر شده و دفتر رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم این مطلب را از اساس تکذیب کرده بود. روابط عمومی وزارت خارجه سه‌شنبه اطلاعیه‌ای در این‌باره منتشر کرد که به این شرح است: "به دنبال ادعای دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم مبنی بر عدم اجازه‌ دولت قبل به انجام مصاحبه ماموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با دانشمندان هسته‌ای ایران، روابط عمومی وزارت امور خارجه طی اطلاعیه‌ای از اتهام نشر اکاذیب به وزیر امور خارجه کشورمان ابراز تاسف کرده و آن را در زمان مناسب خود قابل پیگیری حقوقی اعلام کرد."

واشنگتن و مسکو در آستانه توافق بر سر ساز و کار بازگشت آنی تحریم‌های ایران هستند

خبرگزاری آسوشیتدپرس- روسیه و آمریکا در آستانه دستیابی به فرمولی هستند که خواسته واشنگتن را مبنی بر بازگشت فوری تحریم‌های ایران در صورت نقض توافق، قابل دسترس می‌کند. مسئله بازگشت آنی تحریم‌های ایران در صورت نقض توافق احتمالی هسته‌ای، یکی از موضوعات مورد اختلاف میان آمریکا و روسیه است.

تهران در لیست ۵۰ شهر امن جهان قرار دارد

یک روزنامه انگلیسی اکونومیست- بر اساس لیست منتشرشده یک روزنامه و پایگاه انگلیسی، تهران یکی از 50 شهر امن جهان است. تعریف این روزنامه آن از امنیت بر 4 بعد و محور ارزیابی شده است: امنیت دیجیتال، بهداشت، زیرساخت‌ها و امنیت فردی.

صالحی به سازمان انرژی اتمی بازگشت

خبرگزاری فارس- علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی که چندی پیش در بیمارستان بهمن تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت، چهارشنبه بعد از سپری کردن دوران نقاهت در محل کارش در سازمان انرژی اتمی حضور یافت.

علاقه‌مندی روس‌اتم نسبت به انعقاد قرارداد ساخت واحدهای جدید نیروگاهی در ایران

خبرگزاری فارس- مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با نیکلای اسپاسکی معاون بین‌الملل شرکت دولتی انرژی اتمی روس اتم دیدار و گفت‌وگو کرد. اسپاسکی در این دیدار، آمادگی روس اتم برای شروع روند عملیاتی نیروگاه‌های دوم و سوم بوشهر را اعلام و برای انعقاد قرارداد ساخت واحدهای جدید نیروگاهی در ایران ابراز علاقه کرد.

۱+۵ به رایزنی‌های جاری در وین می‌پیوندند

خبرگزاری صدا و سیما- سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران اعلام کرد: هرچه به مراحل آخر مذاکرات نزدیک‌تر می‌شویم، بحث‌ها جدی، پیچیده و جزئی‌تر می‌شود. وی تاکید کرد: دور جدید مذاکرات با جلساتی که کارشناسان داشتند، شروع شده و با خانم هلگا اشمیت و تیم کارشناسی وی، بحث‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. عراقچی با بیان اینکه تا مهلت دهم تیرماه کار ادامه پیدا خواهد کرد و ممکن است حتی فراتر از آن هم برود، گفت: ما مقید به زمان نیستیم بلکه مقید به این مسأله هستیم که یک توافق خوب با جزئیاتی که مطلوب ماست حاصل شود، هرچند زمان زیادی طلب کند.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/یمن:

عقبنشینی ۲۰ کیلومتری نظامیان عربستانی از مرزهای یمن

المیادین- در پی پیش‌روی‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی و حملات خمپاره‌ای و توپ‌خانهای قبایل یمنی به مناطق مرزی عربستان، نظامیان سعودی مجبور به عقبنشینی از مرزهای دو کشور به طول ۲۰ کیلومتر شدند. ارتش عربستان سعودی در پی این عقبنشینی دستور داد تا تجهیزات و نیروی‌های بیشتری را در مرزهای یمن مستقر کند.

شش نظامی سعودی در حملات خمپاره‌ای به مناطق مرزی کشته و زخمی شدند

خبرگزاری دولتی عربستان واس- گروه دفاع مدنی عربستان پیامی درباره شلیک چندین خمپاره از اراضی یمن و اصابت آن به شهر نجران دریافت کرده است که در نتیجه آن یک نظامی کشته و پنج نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

دبیرکل سازمان ملل خواستار تعویق نشست ژنو شد

الجدید- بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل از اسماعیل ولد شیخ احمد نماینده ویژه این سازمان در یمن خواست تا برگزاری نشست میان طرف‌های یمنی را که قرار بود پنج‌شنبه در ژنو سوئیس برگزار شود، به تعویق می‌اندازد. پیش از این رسانه‌ها گزارش داده بودند که کارشکنی‌های دیپلمات سعودی منجر به بن بست در روند برگزاری نشست ژنو شده است.

موشک‌های جدید نجم ثاقب 1 و 2 یمن علیه عربستان وارد کارزار شد

شبکه خبری المسیره یمن- ارتش یمن و کمیته‌های مردمی برای اولین بار از سامانه موشکی ساخت یمن پرده برداشته‌اند که در مدل‌های مختلف در بخش صنعت نظامی این کشور تولید شده است. موشک‌های سامانه نجم ثاقب 1 تا 45 کیلومتر برد دارد و دارای کلاهک انفجاری به وزن 50 کیلوگرم است که می‌تواند خسارت‌های فراوانی به هدف خود وارد کند. موشک‌های سامانه نجم ثاقب 2 تا 75 کیلومتر برد دارد و کلاهک انفجاری این موشک‌ها 75 کیلوگرم از مواد منفجره را با خود حمل می‌کند.

سلاح جدید سعودی‌‌ها علیه یمن

خبرگزاری فارس- سرتیپ احمد عسیری سخنگوی نیروهای ائتلاف سعودی علیه یمن و مشاور دفتر وزیر دفاع عربستان سعودی گفت هواپیماهای بدون سرنشین ائتلاف، یکی از روستاهای یمن را که شمار زیادی از انصارالله در آن حضور و فعالیت داشتند، شناسایی کرده‌اند که از این روستا به سوی نجران موشک شلیک شده است. استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین سلاح جدید عربستان علیه یمن است که پیش از این، در عملیات در خاک یمن از آنها استفاده نمی‌کرد.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/سوریه:

سفر دو هیأت روسی به سوریه

خبرگزاری روسی اسپوتنیک- یک هیأت پارلمانی روسیه بعلاوه یک هیأت متشکل از فعالان اجتماعی روس، سه‌شنبه وارد سوریه شده‌اند و احتمال دارد با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و وائل الحلبی نخست‌وزیر نیز دیدار کنند. این دو هیأت روسی، با عمران الزهبی وزیر اطلاع رسانی سوریه و احمد بدرالدین حسون مفتی سوریه دیدار کرده‌اند.

ائتلاف آمریکا حمله‌ای به مراکز اصلی فرماندهی داعش نکرده است

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز- در جریان حملات 10 ماهه ائتلاف واشنگتن، هیچ حمله‌ای به مراکز فرماندهی داعش در سوریه انجام نشده است. در حالی که دولت باراک اوباما استراتژی خود در قبال داعش و حملات ائتلاف به رهبری آمریکا در سوریه و عراق را مفید و کارساز خوانده، به نظر نمی‌رسد از بین رفتن تروریستهای جزو اهداف واقعی بلندمدت سردمداران واشنگتن باشد.

کشته شدن ۱۴۰ عضو داعش در حمله ارتش سوریه به الرقه

سانا- 140 نفر از عناصر تروریستی داعش در حملات هوایی ارتش سوریه به منطقه الرقه از پای درآمدند.

اسرائیل با گروه‌های مسلح در مرزهای سوریه به تفاهماتی رسیده است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص- رژیم صهیونیستی اخیرا به تفاهماتی مستقیم و غیر مستقیم با گروه‌های مختلف تروریستی که در مرزهای سوریه با سرزمین‌های اشغالی مستقر هستند، رسیده است. تفاهمات مذکور بر پایه منع تهدیدات از اسرائیل و عدم حمله به سرزمین‌های اشغالی از مناطقی که این افراد مسلح بر آن مسلطند، استوار است.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/عراق:

استفاده متفاوت داعش از گوشی‌های هوشمند

خبرگزاری فارس- از سوی گروه تروریستی داعش تصاویری منتشر شده که در حال بمباران برخی مناطق عراق از جمله فلوجه با استفاده از توپ‌های دست ساز 220 میلیمتری است. در این تصاویر استفاده‌های جدید از گوشی‌های هوشمند قابل توجه است که از آنها برای هدف‌گیری و درجه‌یابی توپ‌های خود استفاده می‌کنند. داعش در سوریه نیز از این شیوه برای به اصطلاح پیدا کردن گرای مناطق مورد هدف استفاده می‌کند که انتشار تصاویری از استفاده تروریست‌ها از آیپدهای شرکت اپل باعث شده بود تا این شرکت صادرات خود به کشورهای عراق و سوریه به دلیل استفاده تروریستی از این محصولات را مورد بازنگری قرار دهد.

آزادی 65 کیلومتر از شهر الرمادی و محاصره شهر از دو محور

پایگاه خبری السومریه‌نیوز- وزارت کشور عراق اعلام کرد که 65 کیلومتر از مناطق مختلف در شهر الرمادی مرکز استان الانبار آزاد شد. نیروهای امنیتی با هماهنگی بسیج مردمی و عشائر سنی الانبار، کنترل اغلب گذرگاه‌های حیاتی و مهم تحت سیطره داعش را به دست گرفته‌اند و شهر الرمادی از دو محور جنوب و غرب به طور کامل محاصره شده است.

چندین منطقه در جنوب غرب سامرا آزاد شد

السومریه‌نیوز- سرتیپ دوم محمد عباس از فرماندهان بسیج مردمی عراق، از آزادسازی چندین منطقه مهم در جنوب غرب سامرا خبر داد. مناطق النباعی، الکسارات، خزرج، سید غریب و الفراحتیه در جنوب غرب سامرا آزاد شد و پرچم عراق بر فرار آنها افراشته شد.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/لبنان:

حزب‌الله طرح تروریستی تکفیری‌ها در لبنان را ناکام گذاشت

وبگاه خبری العهد- رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در عملیات بی نظیری موفق شدند همه عناصر یک شبکه تروریستی موسوم به لشکر الغرباء وابسته به گروهک جبهه النصره را قبل از اجرای عملیات تروریستی، بکشند. عناصر این مجموعه تروریستی قصد داشتند به یک عملیات تروریستی در خاک لبنان دست بزنند.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/عربستان:

ساخت بزرگترین هتل جهان در مکه

نشریه تایمز انگلیس- قرار است تا سال 2017 بزرگترین هتل جهان در مکه افتتاح شود. این هتل قرار است سطح بالایی از خدمات اشرافی را برای مسافران و خانواده پادشاهی عربستان ارائه دهد. هزینه ساخت هتل برج‌های کدی 3.6 میلیارد دلار است و حدود 10 هزار اتاق خواب، 70 رستوران و چهار باند فرود هلیکوپتر دارد. قرار است 5 طبقه 45 طبقه‌ای از این برج به خاندان آل سعود اختصاص پیدا کند. در حالی که 18 میلیون نفر یعنی 80 درصد ساکنان عربستان از جمله اهالی شمال استان طائف مسکن ندارند ثروت خاندان آل سعود به بیش از یک تریلیون دلار می‌رسد و این رقم دو برابر تولید داخلی عربستان (600 میلیارد دلار) است.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/لیبی:

نخست‌وزیر لیبی از سوء قصد جان سالم به در برد

المیادین- تعدادی افراد مسلح سه‌شنبه شب تلاش کردند عبدالله الثنی نخست وزیر لیبی را ترور کنند، اما وی از این سوء قصد جان سالم به در برد. عبدالله الثنی نخست وزیر لیبی پس از خروج از شهر طبرق هدف حمله مسلحانه قرار گرفت و تعدادی از محافظان وی زخمی شدند.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/فلسطین:

یک هیأت اروپایی به زودی با عزیز الدویک دیدار خواهد کرد

وبگاه خبری قدس- الیزابت نبریدا نماینده ائتلاف سبز با اروپای آزاد در یک تماس تلفنی با مشیر المصری رئیس ائتلاف بین‌المللی برای آزادی نمایندگان زندانی فلسطین، حکم صادر شده علیه عزیز الدویک رئیس مجلس قانون‌گذاری فلسطین را محکوم کرد. وی اعلام کرد یک هیأت اروپایی در اول ماه ژوئن به فلسطین خواهند آمد و با الدویک دیدار خواهند کرد.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/روسیه:

برگزاری مانور نظامی غیرمنتظره روسیه در پاسخ به رزمایش ناتو

خبرگزاری آلمان- در پاسخ به مانور نظامی ناتو و واشنگتن در قطب شمال، ارتش روسیه در سطحی وسیعتر اقدام به برگزاری رزمایشی غیرمنتظره کرد. مانور نظامی آموزشی در قطب شمال و با شرکت حدود 100 جنگنده آمریکایی و 8 جنگنده اروپایی در قطب شمال و در نزدیکی مرزهای روسیه برگزار شده بود. این در حالی است که مانور روسیه با مجموع 250 هواپیما و بالگرد از مانور ناتو بزرگ‌تر است.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/آمریکا:

سخنگوی پنتاگون به جای هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شد

خبرگزاری فارس- جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا سخنگوی جدید وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی این کشور شد. ماری هارف که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بوده، از این پس به عنوان مشاور ارشد جان کری در امور ارتباطات استراتژیک تعیین شد.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/انگلیس:

سوابق شرم‌آور برخی نمایندگان پارلمان انگلیس از صفحات ویکی‌پدیا حذف شدند

روزنامه انگلیسی تلگراف- مطالب مربوط به هزینه‌ها و فساد اخلاقی نمایندگان پارلمان انگلستان از طریق کامپیوترهای داخل ساختمان پارلمان از روی صفحات ویکی‌پدیا حذف شد. این اقدام پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی انگلستان صورت گرفته است. هم‌چنین جزییاتی مربوط به دست‌گیری‌های پلیس، اتهام تقلب در انتخابات و استفاده از ماشین و راننده، از طریق افرادی داخل ساختمان خود مجلس عوام حذف شدند.

اتهام نشر اکاذیب به ظریف، حقوقی پیگیری می‌شود/ داعش را رها کنید، ایران را بگیرید/ واشنگتن و مسکو در آستانه توافق درباره تحریم ایران/ایرلند:

نتیجه همه‌پرسی ازدواج همجنس‌گرایان در ایرلند شکستی برای بشریت است

گاردین- پیترو پارولین کاردینال عالی‌رتبه واتیکان با اشاره به همه‌پرسی قانونی کردن ازدواج هم‌جنس‌گرایان در ایرلند، نتیجه این همه‌پرسی را شکستی برای بشریت عنوان کرد. ایرلند دومین کشوریست که ازدواج هم‌جنس‌گرایان را رسما و از طریق برگزاری همه‌پرسی به تصویب می‌رساند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام خدا بر دکتر احمدی نژاد
  • آبیـــز ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    باز اروپاییها از کی تا حالا انسان بودن که تهدیدی برای نسل بشر بشه به درک اسفل السافلین که نسل شما منقرض بشه
  • آرش آذر ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    1 - درمورد تمایل روس اتم به ساخت نیروگاههای جدید در ایران خواستم تشکر کنم و پیشنهاد کنم که روسها اول به فکر تحویل پروژه های ناتمام قبلی و ایفای تعهدات و قراردادهای گذشته باشن بعد به فکر قراردادهای جدید 2 - در مورد پیشروی یمنی ها در مرزهای عربستان یمن حواسش باشه در دام عربستانی ها نیفته این عقب نشینی خیلی مشکوکه یا در محاصره اونا میافتن یا برای تحریک وهابیون پاکستانیه که بگن یمن میخواد مکه رو فتح کنه
  • امیر ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    علاقه‌مندی روس‌اتم نسبت به انعقاد قرارداد ساخت واحدهای جدید نیروگاهی در ایران باید هم علاقمند باشن ایران براشون ورق بازی هست چه در مورد اس 300 چه در مورد انرژی هسته ای
  • جلال ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    شايد سال 4000 پايان نيمه تمام پروژه هاي فعلي روس ها باشد
  • سهیل بشردوست ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    فناوری اتمی در ایران پنجاه ساله شده؛ برای ما مایه تاسفه که ساخت نیروگاه اتمی که اینهمه براش هزینه دادیم رو هنوز بومی نکردیم؛ روسها آدم های بدرد بخوری نیستن، باید بخودمون متکی باشیم
  • محمد ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    امنیت نسبی موجود در کشور به خاطر نجابت ،حیا،گذشت و فرهنگ به جا مانده از گذشته ،که کار کردن را دارای ارزش می دانست می باشد و الا فرهنگ موجود ،که رسیدن به ثروت را با هر روشی، در سریعترین زمان ، مجاز می داند باعث آسیب برای کشور شده است.
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    و بخشش خدا هم نصیب تو تا از گناهت بگذرد!
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 0
    سیاست های صحیح دولت احمدی نژاد باعث تخلیه عراق و افغانستان توسط آمریکا شد ولی از دو سال قبل وضعیت ما در سوریه و عراق تضعیف شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس