کد خبر 316817
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

بخشی از واحد HTM (واحد مدیریت حرارت) شرکت آلومینیوم المهدی در بندرعباس دچار حریق شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، طبق اخبار دریافتی حوالی ظهر دیروز بخشی از واحد HTM شرکت آلومینیوم المهدی که مربوط به مذاب کردن قیر صنعتی بوده، دچار حریق شده است.

طبق اطلاعات دریافتی در این آتش سوزی بخش ذوب و سیستم کابل کشی سوخته است اما به نظر می‌رسد به سایر بخشها آسیبی وارد نشده است.

خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشته اما درباره خسارت مالی ناشی از این حادثه تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است.

حریق در آلومینیوم المهدی

طبق اخبار دریافتی واحد HTM چندی پیش نیز دچار حریق شده بود و دیروز عملیات تعمیر و اورهال در حال انجام بود که حریق رخ داد.

پس از این حادثه واحد آندسازی شرکت آلومینیوم المهدی متوقف شده و با این حساب این شرکت مجبور خواهد بود آند خود را از خارج از کشور وارد کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس