کد خبر 323046
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

دو جوان که در پوشش ماموران شهرداری از کسبه و تولید‌کنندگان اخاذی می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت 18:30 روز شنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ مبنی‌بر غصب عنوانی در خیابان شمشیری ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل مسئول یک واحد صنفی که در زمینه تولید پوشاک فعالیت داشت به ماموران مراجعه و خود را یعقوب معرفی کرد و گفت: روز شنبه دو نفر که خود را مامور شهرداری اعلام کردند، وارد کارگاه من شده و به دلیل نداشتن مجوز و فعالیت غیرقانونی درخواست مبلغ یک میلیون تومان کردند.

وی افزود: آنان تهدید کردند که اگر مبلغ مورد نظر را تا چند روز آینده تهیه نکنم، کارگاه پلمب خواهد شد. من در ابتدا قبول کردم ولی پس از رفتن به شهرداری محل و پرس و جو، متوجه شدم این دو تن اصلا مامور شهرداری نیستند.

 یعقوب ادامه داد: از آنجایی که قرار بود، آن دو نفر امروز برای گرفتن مبلغ مورد نظر به کارآگاه من بیایند، با 110 تماس گرفتم، تا این دو مامور قلابی شهرداری را دستگیر و بسزای اعمال مجرمانه‌شان برسانند.

سرهنگ محمدامین ارباب‌پور رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران پس از کمین در محل و دستگیری دو مامور قلابی شهرداری، آنان را به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده و ثبت اعتراف آنان به اخاذی از کسبه و تولیدکنندگان در پوشش مامور شهرداری به دادسرا فرستاده شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    ماموران واقعی راهم بگیرند تا خوشحالی ما کامل شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس