کد خبر 317124
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

مرد جوانی که در شب یلدا به صورت همسر سابق خود اسید پاشی کرده بود در پاتوق پنهانش دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت 45‌:‌7 یکم دی‌ماه سال گذشته در خیابان ارج واقع در حوالی میدان شوش اسیدپاشی سوزناکی رخ داد که در آن زن جوانی هدف توطئه شوهر سابق خود قرار گرفت.

همسایه‌ها وقتی به کوچه ریختند، یکی از زنان همسایه را دیدند که به‌صورتش اسیدپاشی شده بود و بشدت از چشم و بینی‌زخمی شده و ناله می‌کرد.

«شکوفه» 23 ساله خیلی زود به بیمارستان انتقال یافت و از همان ابتدای حادثه ادعا کرد شوهر سابقش که آن شب در اتاق بچه‌ها خوابیده بود وی را در خواب غافلگیر کرده و به چهره‌اش اسید پاشیده است.

این زن صورت سوخته در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و پرونده اولیه‌ای در کلانتری 159 بی‌سیم تشکیل شد تا این‌که شکوفه به خانه پدری‌اش در انتهای یک کوچه باریک انتقال یافت و در آنجا بستری شد.

ایران روز 20 بهمن‌ماه سال 92 پس از تحقیقات گسترده‌ای، خبر اسیدپاشی خانوادگی را انتشار داد و این در حالی بود که «حمید» 32 ساله فراری بوده و شکوفه ادعا می‌کرد به‌خاطر شرایطی که دارد نمی‌تواند پیگیر پرونده‌اش شود و خانواده‌اش نیز قادر به تهیه هزینه درمان وی نیستند.

پس از انتشار ماجرای این اسیدپاشی قاضی امیرآبادی معاون دادستان و سرپرست وقت دادسرای امور جنایی تهران قول مساعدت دادند.

در همین راستا با دستور معاون دادستان، بازپرس هاشمیان از شعبه 5 دادسرا وارد عمل شد و تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی خود را به سر بالین شکوفه رساندند و به تحقیق از وی پرداختند که در خانه پدری‌اش بود.شکوفه گفت: شب پیش از حادثه همزمان با شب یلدا همسر سابقم به نام «حمید» به‌محل زندگی‌ام آمد و خواست تا باز با هم ازدواج کنیم اما من که به‌هیچ عنوان قصد نداشتم به زندگی گذشته بازگردم، بار دیگر نپذیرفتم و این‌بار، به‌دروغ گفتم قصد ازدواج با مرد دیگری را دارم تا دست از سرم بردارد.

آن شب به مناسبت شب یلدا حمید در اتاق بچه‌ها ماند اما ساعت 45/7 صبح حمید را دیدم که بالای سر من ایستاده است، دیگر هیچ چیزی جز سوزش و درد شدید در چشم و صورت احساس نکردم تا این‌که به بیمارستان منتقل شدم.

حمید که پس از اسیدپاشی چند روزی‌هم در بیمارستان به شکوفه سر می‌زد زندگی زیرزمینی‌ای داشت و کارآگاهان وقتی خانه وی در تیر دوقلو را تحت نظر  گرفتند فهمیدند که وی همزمان با اسیدپاشی فراری شده است.

تیم تحقیق که جست‌وجوی ویژه‌ای را برای ردیابی حمید کلید زده بود پاتوق‌های وی در محدوده میدان فردوسی را شناسایی و روز 17 خردادماه سال جاری وی را دستگیر کرد.

مرد اسیدپاش در تحقیقات پلیسی و قضایی گفت: «از چند روز پیش، تصمیم به این‌کار گرفته بودم اما هر بار امیدوار بودم که شکوفه حداقل به خاطر پسر پنج ساله‌مان ازدواج با من را بپذیرد، آخرین بار و همزمان با شب یلدا تصمیم گرفتم تا بار دیگر از وی خواستگاری کنم اما زمانی که شکوفه این‌بار ادعا کرد قصد ازدواج با مرد دیگری را دارد، تصمیم گرفتم با این کارم جلوی ازدواجش را بگیرم.»


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 1
    دست اون مرد درد نکنه این زنا خیلی مغرورن باید غرورشون رو شکست
  • رضا ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 1
    منم با محمد موافقم کاش همه مردا این کار را می کردند
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 1
    رضا و محمد بویی از آدمیت بردید آیا؟!!!!!!!!!1

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس