اتحاد ملت

اخیرا حزب اتحاد ملت- متشکل از افراطیون اصلاح طلب و فعالین فتنه ۸۸- به بهانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرده است.

سرویس سیاست مشرق- اخیرا حزب اتحاد ملت- متشکل از افراطیون اصلاح طلب و فعالین فتنه ۸۸- به بهانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده است: «امروز نه فقط در عمل که حتی در کلام هم دیگر رد و نشان جدی از مردم و حق آنها، نه بخشی از مردم که همه مردم ایران، در حکومت و تعیین سرنوشت وجود ندارد. انتخابات به عنوان محل تجلی این اراده از حداقل آزادی لازم و معناداری کافی برای اکثریت جامعه برخوردار نیست و این بزرگ ترین انحراف رخ داده پس از انقلاب است

این طیف تندروی اصلاح طلب در بخش دیگری از بیانیه مذکور تاکید کرده است: «حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب و ادای احترام به همه شهدا و ایثارگران و بزرگان و رهبران آن نهضت عظیم مردمی، بار دیگر بر پایبندی خود به آرمان‌های آن نهضت بزرگ تاریخی تاکید می‌کند و برای همه ایرانیان، آرزوی آزادی، برابری، برادری و  خواهری و زندگی با کرامت و در شان این ملت نجیب و تاریخ ساز دارد».

انتقام گیری افراطیون اصلاح طلب از مردم ایران/ «شرکای دولت روحانی» و بانیان «فتنه و آشوب» شاکی شدند!

در این بیانیه تصریح شده است: «در این شرایط، طبیعی است که جایگاه بین‌المللی نظام و شان ایرانیان در منطقه و جهان نیز از موقعیت و روندی تاسفبار برخوردار باشد. موضوعی که نه فقط در مقایسه شاخص‌ها با پیشرفت چشمگیر بسیاری از کشورهای منطقه و جهان که در سیل مهاجرت نخبگان و مردم عادی، آن هم نه فقط به کشورهای دور که به کشورهای همسایه و منطقه، کاملا پیداست. عجیب آنکه در میان این همه نشانه آشکار از دلزدگی و ناامیدی و فضای اعتراضی، بخش‌های قابل توجهی از حکومت به جای دلجویی و جبران کاستی‌ها، مدام در پی افزایش اقتدارگرایی و مداخله در زندگی خصوصی و تعیین تکلیف درباره سبک زندگی آنها و مانع‌تراشی در گردش آزاد اطلاعات و...است.».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «با این وصف و دورافتادگی محض از آرمان‌های انقلاب و در زمانه حذف و طرد بسیاری از بزرگان و موثرین در انقلاب اسلامی، اقلیتی که کم‌ترین قرابت تباری و تاریخی و گفتمانی با انقلاب ۵۷ دارند، مدعی میراث‌داری و حراست از آن شده‌اند و بر تداوم روند خسارتبار موجود تاکید دارند. در این شرایط چه باید کرد؟».

انتقام گیری افراطیون اصلاح طلب از مردم ایران/ «شرکای دولت روحانی» و بانیان «فتنه و آشوب» شاکی شدند!

و اما درباره محتوای این بیانیه گفتنی هایی است که در ادامه به اختصار به آن می پردازیم:

۱- یکی از ویژگی های بارز افراطیون اصلاح طلب، آلودگی شدید به رفتار قبیله ای و باندی است. این خصلت موجب شده است که این طیف یکروز «قاتلِ یک زن» را در جایگاه قهرمان می نشاند و روز دیگر مدیر نجومی بگیر را «ذخیره نظام» می نامد و دیگر روز جاسوس دوتابعیتی را که کارویژه اش خیانت به مردم ایران بوده، «نخبه» و «مدیر توانمند» جا می زند.

۲- افراطیون اصلاح طلب از مردم عصبانی هستند؛ چرا!؟ چون مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ این طیف را از دولت و شورای شهر و شهرداری پایتخت اخراج کردند.

 در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ جریان اصلاح طلب با لیدری خاتمی و تاجزاده و بهزاد نبوی و کروبی و تبلیغات فراوان توسط ۱۶ حزب اصلاح طلب تنها توانست ۲.۴۴۳.۳۸۷ رأی به دست بیاورد؛ یعنی حدود ۸ درصد کل آراء ماخوذه. این در حالی است که آقای رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ علیرغم هجمه و تخریب گسترده، حدود ۱۸ میلیون رای کسب کرد.

همچنین در انتخابات شورای شهر در سال ۱۴۰۰ نیز لیست جمهور- تابلوی جدید لیست امید- علیرغم تَکرارِ خاتمی و تبلیغات گسترده اصلاح طلبان و فراخوان های لیدرهای جریان اصلاحات، ۲۱ بر صفر شکست خورد و بیشترین رأی اعضای این لیست در این انتخابات، تنها حدود ۳۶ هزار رأی بوداین در حالی است که در این انتخابات هیچ خبری از نظارت استصوابی شورای نگهبان هم نبود.

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد۱۲ دی ۱۴۰۰در مطلبی نوشت: «آن زمان که لیست استخدام اعضای ستاد روحانی در هیئت مدیره‌های شرکت‌های مختلف دولتی منتشر و افشا می‌شد و هر کدام از آقایان بدون هیچ تخصصی و مدرکی حقوق‌های چند ده میلیونی روانه حساب‌های بانکی شان می‌شد بنده به شخصه فاتحه جریان اصلاحات را خواندم و به دوستان و همفکران هم عرض نمودم شورای نگهبان حتی اگر از سید محمد خاتمی دعوت کند که بیاید کاندیدای ریاست جمهوری شود باز هم رای وی از همتی بیشتر نخواهد شد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «دو مشکل و گره عمده در کار اصلاح‌طلبان بود و هست؛ اول اینکه مردم فهمیدند آن سخنان قشنگ و رمانتیک نتیجه‌اش شد ناکارآمدی آغشته به فساد و دوم اینکه این جماعت مردم را خفیف و نادان فرض می‌کنند و حتی اکنون نیز اینگونه است. نشان به آن نشان که بخشی از این اصلاح‌طلبان عبدالناصر همتی را علم کردند تا مردم را به خیال خود گول بزنند».

اتفاقا این طیف تندرو اصلاحات است که پشیزی برای جمهوریت و مردمسالاری و رای مردم ارزش قائل نیست. که اگر بود در سال ۸۸ با شورش و در سالهای ۹۲ و ۹۶ با دهن کجی به مردم، به مطالبات و خواسته های آنان پشت نمی کرد.

انتقام گیری افراطیون اصلاح طلب از مردم ایران/ «شرکای دولت روحانی» و بانیان «فتنه و آشوب» شاکی شدند!

«محمد عطریانفر» فعال اصلاح طلب چندی پیش گفته بود «در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حتی اگر همه نامزدهای اصلاح طلبان تایید می شدند، رأی نمی آوردند».

۳- جریان اصلاح طلب با ۳ مسئله اساسی روبرو است. یکی کارنامه غیرقابل قبول و بسیار ضعیف است، دیگری بی برنامگی و سومین مورد نیز فقدان پایگاه اجتماعی مناسب است. در حال حاضر مدت هاست که جریان اصلاح طلب و به خصوص افرطیون اصلاح طلب از چشم مردم افتاده اند.  

در روزهای گذشته «مهدی آیتی» فعال اصلاح طلب گفته بود: «آقای خاتمی بهترین کاری را که می‌تواند انجام دهد نوشتن خاطرات و اعلام بازنشستگی سیاسی است».

۴- طیف اصلاح طلب و از جمله افراطیون اصلاح طلب شریک اصلی کارنامه روحانی هستند. براساس گزارش های منتشر شده،   طولانی‌ترین رشد اقتصادی منفی سه دهه اخیر در دولت روحانی رقم خورددر دولت روحانی، اشتغال خالص در مقایسه با دولت قبل حدود ۴۰ درصد سقوط کرد. علاوه بر این دولت روحانی پس از دولت هاشمی بالاترین تورم پس از انقلاب را به مردم تحمیل کرده است.

انتقام گیری افراطیون اصلاح طلب از مردم ایران/ «شرکای دولت روحانی» و بانیان «فتنه و آشوب» شاکی شدند!

دولت روحانی کشور را با شاخص فلاکت ۴۶درصدی به دولت بعدی تحویل داد. این یعنی دولت روحانی، کشور را با بدترین وضعیت شاخص فلاکت به دولت آینده تحویل داد.

قیمت مسکن در دولت روحانی حدود ۷۰۰ درصد افزایش یافت و اجاره بهای مسکن نیز در این دولت افزایش سرسام آوری داشت و عملکرد دولت روحانی در حوزه مسکن موجب شد که خانه دار شدن برای بخش قابل توجهی از جامعه تبدیل به رویا شود.  براساس آمار، قیمت اقلام خوراکی در دوره ۸ ساله دولت روحانی حدود ۷ برابر افزایش یافت. قیمت دلار در دولت روحانی ۷۸۰ درصد گران شد و خودرو حدود ۷۰۰ درصد گران شد.

۵- «عباس عبدی» چندی پیش در انتقاد از عملکرد همقطاران خود در مطلبی نوشته بود: «جبهه اصلاحات پس از شکست قاطع در انتخابات ۱۴۰۰، پیش از هر اقدامی از جمله موضع‌گیری درباره برجام یا سایر امور، ابتدا باید در موجودیت خود بازنگری کند... این جبهه در انتخابات ۲۸ خرداد، یک شکست بزرگ نه از اصولگرایان، بلکه از جامعه و مردم خورد».

واقعیت این است که جریان اصلاح طلب به هیچ عنوان صلاحیت اظهارنظر درباره مسائل کلان را ندارد؛ چرا!؟ به این دلیل که نسخه های این طیف در سیاست خارجی و سیاست داخلی و عملکرد این جریان در مواردی از قبیل صنعت هسته ای و نتایج این نسخه پیچی ها، صلاحیت اظهارنظر را از این جریان سیاسی سلب کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    37 2
    اصلاح طلبان محترم لطفاً ببندید.با تشکر از شما فندقی های عزیز.
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      11 0
      افراطیون افساد طلب اگر برنده انتخابات باشند میگن دموکراتیک بود اگر بازنده باشند میگن تقلب شده یا انحراف رُخ داده است !!!!
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      10 1
      اصلاح طلبان بی لیاقت 8 سال مملکت رو شخم زدند و زمین سوخته و خزانه خالی تحویل دادند حالا بیانیه می دهند !
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    20 1
    چراافراطیون که منافق هستنداعدام یاازایران بیرون نمیکنید ماملت ایران ازاین غربپرستان بیزاریم
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    9 0
    باید هم شاکی باشند وقتی بابت همه گندها و غارت بیت المال و خسارت‌های بیشماری که به مردم و کشور زده اند محاکمه و مجازات نمی شوند با وقاحت جای طلبکار می نشینند
  • SE ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    16 0
    ملت با رانتخوار و خاصه خوار و دلار و طلاخوار و و خصوصی خوار و ژنهای خائن و نامرغوب و یاران سوروس متحد نمیشه
  • سید IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    15 0
    دلزدگی، انزجار و تنفر ملت از اصلاح طلبان ریشه در تهوع آوری و اشمئزاز این قبیله دارد که از جمله در رفتار، کردار و پندار و گفتار شان موج می زند! مانند همین عقده گشایی و کینه توزی شان نسبت به آیت اللّه رئیسی ک محبوبیتش در بین اقشار ملت حس حسادت این قبیله را به سمت دشمنی و کینه ورزی نسبت به آقای رئیسی سوق داده است!
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    14 0
    میدونستید آقازاده جناب خاتمی (عماد خاتمی) معاون سیاسی این حزب هست؟!... بچه بازی و خاله بازی لیبرال مسلک های برانداز
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    5 0
    این افراد واین جریان اصلا سیاسی و این حرفها نیست ،تعدادی افراد رانتخوار بی اعتقاد که فقط دنبال قدرت جهت بدست آوردن رانت و ثروت هستند .
    • محمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      4 0
      علاوه برصفات ذاتی این جماعت که شما دوست عزیز بیان نمودید وطن فروشی ومامور ومعذوربودن را اضافه کنید
  • كريم IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    4 0
    اي جيره خواران بيگانه و اي نوكران آمريكا و غرب، بدانيد كه مجيز خواني ها و جاسوسي هاي شما براي اربابانتان راه به جايي نخواهد برد. شما به جاي اين همه خيانت به ملت و مملكت بايد به اسلام برگرديد و از ملت ايران بخواهيد كه شما را ببخشند و به واسطه مزاحمت هايي كه به وجود آورديد از همه عذرخواهي كنيد.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    9 0
    این اصلاح طلبان را صادر کنیم به اروپا و امریکا دوتا منفعت دارد یکی ما از شرشان راحت می شویم - دو می روند انجا را هم خراب می کنند - فکر کنم برای همین است امریکا اینها را نمی برد پیش خودش با اینهمه جان فشانی که اینها برایش می کنند
  • FR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    4 0
    ظرفیت بی نظیر نظام در تحمل این افراطیون ضد انقلاب مردمی بزرگ‌ترین دلیل حقانیت و مردمی بودن نظام است عصبانیت این جماعت هم از اینست که میدانند با موفقیت دولت سیزدهم باید برای همیشه از امید رسیدن به قدرت چشم پوشی کنند
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    3 0
    کدام اصلاح طلب . معانی فرق کرده ؟؟ مثل اون طرف که نام فرزندش را رستم قرار داد . بقیه حساب ببرند . در حالیکه جثه ای نداشت .
  • فهیم IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    5 0
    این افراد مفتضح و داغون چرا از ملت هزینه می کنند .مثال اتحاد ملت. مگر منافق تعریفی دیگری دارد.زالو صفت هستند
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    3 1
    درکشورباید یک انقلاب دیگررخ دهدوتمام اصلاح طلبهارامثل شاه سرنگون واموال نامشروع وبیت المال راازدست انهاکه ازخاندان پهلوی هم اشغال وکثافتند بگیرند.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    3 0
    کاملا مسبوق بسابقست که پیاده نظامان صهیونیست اگه تاروز قیامت همیشه درانتخاباتها خودشون برنده بشن .انخاباتو قبول دارند اما اسلامو قرانو زیر سوال میبرند .اما اگه حتی بعداز هزاران بارم یکبار برنده نشن ان انتخاباتو انتصابات خطاب کرده وباطل میدونن اسم تقلب رو انتخابات میزارنداشوب بپا کرده واموال حقیقیو حقوقی براشون یکسان اتشش میزنن وریشدارو ببیننپوستشو زنده زنده درخیابان درملع عام میکنن ودم ازازادی میزنن. حزب اتحاد ملت .خنده داره.درحقیقت افتراق ملته
  • DE ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    4 0
    انتقام گیری افراطیون اصلاح طلب از مردم ایران/ «شرکای دولت روحانی» و بانیان «فتنه و آشوب» شاکی شدند! اراذل اوباش خیابانی و اراذل و اوباش دانشگاه رفته هر دو زور گو و زور گیر هستند یکی درخیابان دیگری در پست ها ومدیریت ها.
  • سید فروزان CH ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    4 0
    بزرگ‌ترین انحراف در انقلاب بوجود آمدن طیف غربکدایان اصلاح طلب بوده ،طیفی که یک قطره خون هم در هشت سال دفاع مقدس ، ندادند و شده‌اند مدعی انقلاب خاتمی اکر خاطرات هم بنویسد سر اسر دروغ خواهد بود ،بهتر است به رنگ سبیل خود برسد و به روحانی هم در انتخاب رنگ ریش کمک
  • محمد US ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 1
    این دولت را دیدیم، اصول‌گرا و انقلابی
  • IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    3 0
    «أَمْ حَسِبَ الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ أَنْ لَنْ یُخْرِجَ اللَّهُ أَضْغَانَهُمْ» (محمد/29)
  • سعید IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    4 0
    خانم آذر منصوری تحت تأثیر هیجانات و احساسات کاذبیست که ماحصل جایگاه اشتباهی اوست
  • حبیب IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    5 0
    این اصلاح طلبهای انگل های جامعه تا کی میخوان بدخوری کنن؟
  • مجید IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 0
    ایران برای جناح خاص و گروهی خاص نیست!!!
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 0
    ای کاش این حزب و حزب بازی برای همیشه برچیده میشد
    • كريم IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      0 0
      خداوند تعالي در قرآن كريم سوره المجادله مي فرمايد: حزب فقط يك حزب است و آن هم حزب خداست و بقيه احزاب بر باطلند بنابراين ما فقط يك حزب بيشتر نداريم و آن هم حزب الله است.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 0
    انقلاب اسلامی نیازی به شماها ندارد. بروید دنبال جمع کردن دنیا.
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 0
    ااحترام وحفظ ازادی یعنی اگه رای ما یازده میلیون کمتر بود.برای حفظ حقوق مردم فتنه واشوب بپا کرده وگرای تحریم به دشمن بدهیم .این یعنی انقلاب زندهاست ازادی وجود دارد
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    0 0
    حزب اتحاد .... ها
  • كريم IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    0 0
    ملت ايران اگر اتحاد نداشت (البته شما ها جزء ملت نيستيد، منظورم ملت واقعي ايران است) حكومت 57 ساله پهلويها را كه آمريكا و انگليس و ... ديگران پشت آن ايستاده بودند را به پايانش نمي رسانيد. شما اي منافقين مي خواهيد چند صباحي نامتان بر سر زبانها باشد و در جامعه مطرح باشيد كه ديگران بگويند بابا اينها هم آدمند. اما آدم بودن به مسلمان بودن است كه ....
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    0 0
    سلام.خداوندفرموده‌ماکافران‌رابدست‌خودشان‌نابود‌میکنیم.فتنه‌جدیدی‌که‌اصلاح‌طلبان‌‌به‌ان‌دامن‌میزنند‌.تغییرقانون‌اساسی....
  • علی IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    فتنه ۸۸ ربطی به اصلاحات نداره
  • سید فروزان CH ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    از دید این منافقین اصلاح طلب ،هشتاد میلیون هم بیایند در خیابان به طرفداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، باز هم خواهند کفت مردم ناراضی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس