خباز

یک فعال چپ با اشاره به شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم، از این گفته است که همه مردم باید در انتخابات شرکت می‌کردند و به ما رأی می‌دادند!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

"رامبد جوان" مردم را با کرونا تنها گذاشت!

رامبد جوان، کمدین و از چهره‌های سینما و تلویزیون کشورمان که سازنده برنامه مشهور "خندوانه" نیز هست، در آخرین پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که فعلا برنامه خندوانه را نمی‌سازد!

جوان در این پست نوشته است:

"فصل جدید خندوانه بماند برای روزهایی که بی‌دغدغه‌تر زیر یک سقف جمع می‌شویم.

بماند برای روزهایی که با خیال آسوده، نفس عمیق می‌کشیم.

بماند برای روزهایی که اگر یکی از ما عطسه کرد، دیگران با صدای بلند به او بگویند: عافیت باشه.

بماند برای روزهایی که من و گروهم هم دل خوش داشته باشیم که بخواهیم با شما تقسیم کنیم.

بماند برای روزهای بهتر.

خندوانه بماند برای روزهایی دورتر.

به امید عافیت، سعادت و همدلی.

دلتنگ شما، رامبد جوان

دهم اسفند سال نود و هشت"!

*این اعلام آقای جوان در حالیست که پیش از این اعلام شده بود فصل جدید خندوانه ساخته خواهد شد.

اما غیر از تمام این اعلامیه‌ها نیز انتظار عمومی این بود که آقای جوان بعنوان کسی که در رسانه ملی برنامه‌های طنز و پر مخاطب را می‌سازد؛ در این روزهای شیوع بیماری و مشکلات دیگر که مردممان نیاز بیشتری به روحیه و شادابی دارند؛ به کمک مردم بیاید نه اینکه نیستی و نبود خود را اعلام کند.

آیا این حق مردم نیست که وقتی مخاطب یک سازنده یا کمدین می‌شوند، پول‌های خود را به سمت کارهای او و تبلیغاتش روانه می‌کنند و باعث ثروتمندی او می‌شوند؛ در روزگار مشکلات نیز پاسخ اینهمه محبت خود را ببینند؟!

آقای جوان آیا می‌داند که زندگی توأمان در ایران و کانادا و اینهمه بهروزی خود را وامدار و مدیون همین مردمی است که آنها را در روزگار مشکلات تنها گذاشت؟

این انتظار زیادی نبود که رامبد جوان هم مثل "مهران مدیری" در کنار مردم باشد و حتی در روزهای شیوع بیماری نیز برای مردم، برنامه‌های شاداب بسازد.

همانطور که برخی چهره‌ها و کمدین‌های سینما و تلویزیون در دهه شصت نیز هنگام بمباران‌ها؛ در پناهگاه برای مردم استندآپ کمدی اجرا می‌کردند و به مردم روحیه می‌دادند.

***

کسانی که می‌گفتند تقلب شده؛ حالا می‌گویند مردم بی‌اعتماد شده‌اند!

حسین مرعشی؛ از فتنه ۸۸ تا فتنه ۹۸

روزنامه همشهری، ارگان شهرداری تهران در شماره یکشنبه گذشته خود و در گزارشی که تیتر یکم این روزنامه را نیز به خود اختصاص داد مدعی بی‌اعتمادی مردم به حکومت و نظام اسلامی شد!

همشهری در این گزارش همچنین با حسین مرعشی، شهیندخت مولاوردی، الهه کولایی و غلامرضا ظریفیان نیز مصاحبه کرده است و این چهره‌های اصلاح‌طلب نیز هریک به نوبه خود بر این ادعا صحّه گذاشته‌اند.

حسین مرعشی، که از بازداشت شدگان فتنه ۸۸ نیز هست در بخشی از این مصاحبه گفته است: آثار ناکارآمدی نظام مدیریت سیاسی و اقتصادی در کشور، چه آن بخش‌هایی که در سطح کلان به حاکمیت مربوط است و چه آن بخشی که به قوه مجریه مربوط می‌شود، در زندگی مردم بروز کرده است و فشارها و نارضایتی عمومی را به‌دنبال داشته است. وقتی که یک سیستم مدیریتی نمی‌تواند کشور را در بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و اقتصادی به خوبی مدیریت کند و شکاف قابل توجهی میان درآمد و هزینه مردم ایجاد می‌شود، مدیران اقتصادی خانوارها و بنگاه‌ها در تامین حداقل‌های افراد تحت تکفل خود گرفتار می‌شوند، طبیعی است که شاهد نارضایتی و در نهایت تشدید بدبینی‌ها باشیم.

او همچنین تصریح می‌کند: باید بپذیریم که یک شکافی میان خواسته‌ها و منویات سیاسی با بدنه جامعه به‌وجود آمده است؛ بدنه جامعه چیزی را می‌پسندد که جمهوری اسلامی آن را مصلحت نمی‌داند و جمهوری اسلامی هم چیزهایی را مصلحت می‌داند که جامعه آن را نمی‌پذیرد. بنابراین شکاف سیاسی میان دولت و مردم عمیق شده است.[۱]

*ادعای بی‌اعتماد بودن مردم ایران به حاکمیت و القای بحران، حتما از ادعای تقلّب در انتخابات سال ۸۸ بدتر و خطرناک‌تر است...

اما شوربختانه کسانی از خواص، متوجه این معنی و این عملیات خطرناک رجال اصلاحات علیه نظام اسلامی نیستند و نمی‌دانند که در فرجام این عملیات روانی، ممکن است نه از تاک نشان ماند نه از تاک‌نشان.

ما در مجموعه وبلاگ مشرق بارها و بارها درباره این ادعای خطرناک اصلاح‌طلبان مطالبی را به مخاطبان محترم ارائه و تأکید کرده‌ایم که چپ‌ها هرگز حتی یک برگ سند در زمینه این ادعا ندارند و تمام امید آنها به تخریب فضای ذهنی مردم است.

تخریبی که البته تاکنون رخدادهایی مثل اغتشاشات دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ و ایضاً کاهش مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم را نیز رقم زده است و به "فردای براندازی" نیز می‌اندیشد.[۲]

بایستی اشاره کرد که در پرتو همین عملیات روانی است که تئوریسین‌های اصلاح‌طلب از عام‌البلوی شدن جامعه ایرانی سخن می‌گویند، در ستاد دولت از لزوم به خیابان کشاندن جمعیت میلیونی علیه نظام سخن می‌رانند و یا حتی با صراحتی مثال‌زدنی! از این می‌گویند که اگر مردم به خیابان‌ها آمدند باید نقاط حساس نظام را نیز اشغال کنند.[۳]

جالب است که مثلا تولد هر ۳ معنای پیش‌گفته متعلق به قبل از اغتشاشات آبان است اما عدم برخورد روشنگرانه با آنها سبب‌ساز پیش‌لرزه‌ای مثل حادثه آبان شد.

پس از این مقدمه، حقیقتی دیگر را نیز باید به اقتراح گذاشت و آن اینکه نقش خواص در جامعه چیست؟ و اهمیت این نقش تا کجاست که خواص یک جامعه می‌توانند عاشورا را رقم بزنند و یا مانع آن شوند؟

آیا نخبگان عزیز ما می‌دانند که افکار عمومی با سرانگشت "مراجع اجتماعی" حرکت می‌کنند و حرفی که در زمزمه مردم است، همان حرفی که خواص می‌گویند؟!

اگر می‌دانند پس اکنون بهتر و دقیق‌تر مشخص می‌شود که چرا ممکن است در پس القای بدون سند بی‌اعتمادی به نظام! اثری نه از تاک بماند نه از تاک‌نشان...

آیا کسی به مردم خواهد گفت که بی‌اعتمادی به نظام یعنی بیرون کشیدن پس‌انداز از بانک‌ها، عدم رعایت قوانین موضوعه کشور، عدم بروز رخدادهایی مثل "نه دی" و بی‌اعتمادی مردم به نهادهای خیریه حاکمیتی...؟![۴]

ما همچنین در اشاره به آقای مرعشی که مدعی خواست متفاوت مردم و حاکمیت است این نکته را بیان می‌کنیم که جنس مردم با جنس مثل مرعشی و برخی دوستان او متفاوت است که دچار تفکر اشرافی هستند، صراحتاً می‌گویند ما لیبرالیم، با پروازهای چارتر خانوادگی به مسافرت می‌روند و منتقد رویکرد انقلابی نظام هستند.

مردم و حاکمیت بر خلاف ادعای مرعشی و دوستان او؛ مشترکاً خواسته‌اند که ۵ نیاز اصلی جامعه در سایه‌سار اسلام ناب محقق شود و مستضعفین جهان نیز از تابش نور اسلام ناب در ایران بهره‌مند باشند.

خواسته‌ای که صد البته در مسیر پیشرفت است و حتما اگر نبود مشکلاتی که دولت‌های برساخته تفکر آقای مرعشی و دوستان ایشان بوجود آورده‌اند؛ این سرعت پیشرفت ده‌ها برابر نیز می‌شد.

اکنون اگر خواسته‌های مرعشی و برخی دوستان لیبرال او با این خواسته مشترک مردم و حاکمیت تفاوت دارد (که حتما دارد!) بایستی درباره این تفاوت خواسته‌ها به بحث نشست و نتیجه را به قضاوت مردم گذاشت.

چه اینکه یک نگاه ساده به زندگی مرعشی و همقطارانش نشان می‌دهد آنها در نیازهای اصلی خود (از جمله امنیت، خوراک، پوشاک، مسکن) دقیقا هیچ مشکلی ندارند و به جای شکرگزاری؛ مطالبه ناحقی از حاکمیت دارند که مردم ندارند.

به سخن دیگر همانگونه که مطالبه سال ۸۸ آنها از نظام اسلامی به‌حق بود؛‌ مطالبه فعلی آنها از نظام اسلامی هم به حق است!!! و مخاطبان آنها باید بدانند همانطور که مرعشی و دوستانش پس از سال ۸۸ از این گفتند که اشتباه کرده‌اند و اساسا تقلبی در کار نبوده؛ بسا که چند سال دیگر هم به صحنه بیایند و در یک پشتک واروی آشکار از این بگویند که بی‌اعتمادی مردم به نظام هم چیزی جز توهمات ما نبوده است...

گفتنیست، مرعشی چند سال قبل و پیش از آنکه به دستور ستاد اصلاحات شروع به القای بی‌اعتمادی مردم کند؛ صراحتا تأکید کرده بود که نظام جمهوری اسلامی باید بین انقلابی بودن و اقتصادی بودن یکی را انتخاب کند! +

***

تأملی در رفتار کسانی که رأی ندادند...

خبّاز: همه مردم باید در انتخابات شرکت می‌کردند و به ما رأی می‌دادند!

محمدرضا خبّاز، از فعالان اصلاح‌طلب در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایرنا در اشاره به انتخابات مجلس یازدهم و شکست کامل اصلاح‌طلبان گفته است: کسانی که پای صندوق نیامدند و رای نداند، پشیمان خواهند شد و دود این عدم مشارکت به چشم خودشان می‌رود. آزموده را آزمودن خطاست کما اینکه پیش‌تر این شرایط را در مجالس هفتم و هشتم تجربه کرده بودیم.

او همچنین در ادامه تصریح می‌کند: مردم از مباحث و موضوعات مختلفی چون اوضاع اقتصادی، بررسی صلاحیت‌ها، عملکرد اصلاح‌طلبان و مجلس دهم و مسائل عدیده‌ای ناراحت بودند ولی نباید با عدم مشارکت خود فرصت تکرار تجربیات گذشته را به برخی‌ها می‌دادند.[۵]

*پیش‌فرض اظهارات آقای خبّاز اینست که اگر مشارکت در انتخابات اخیر، بیش از ۵۰ درصد بود؛ اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات می‌شدند!

تحلیل قطعی پیرامون این پیش‌فرض وجود ندارد اما آقای خبّاز گویا در جریان نیست که این، دوستان خود او بودند که انتخابات را در نظر مردم کمرنگ کردند و با "تحریم خاموش انتخابات" عملا کسانی از مردم را به عدم حضور فراخواندند.

یعنی وقتی در یک انتخابات شاهد این باشیم که جمعی از خواص بر عدم مشارکت اصرار کنند و کسی هم به آنها تودهنی نزند! طبیعتا تعدادی از مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

البته قید مهم در هر انتخاباتی، قانونی بودن آن است که انتخابات ایران به فضل الهی بر اساس مُرّ قانون برگزار شد و منتخبان ملت نیز به مجلس راه یافتند.

در بحث ناکارآمدی نیز شایسته آن بود که آقای خبّاز به جای مذمت مردم، خود و دوستانش را مذمت می‌کرد که چرا طی ۶ سال گذشته، کارنامه‌ای مشحون از ناکارآمدی و نتوانستن را در پاسخ به رأی و اعتماد مردم پس داده‌اند؟!

مع‌الوصف حتما بایستی پیرامون حسن یا قبح رفتار کسانی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند؛ بحث‌های نخبگانی بیشتری صورت بگیرد...

کسی که رأی نمی‌دهد یا موافق وضع موجود است و از برآمدن رویه‌های جدید بیزار! و یا مخالف این اوضاع است اما در قبال این مخالفت؛ به تنها نوشداروی ممکن یعنی انتخابات پناه نبرده است.

گزاره‌ای با عنوان "ناامیدی از حل مشکلات" هم یک توّهم القایی است زیرا تنها یک مقایسه ساده میان "مجلس هفتم با اکثریت اصولگرا" و "مجلس دهم با اکثریت اصلاح‌طلب و اعتدالی" نشان می‌دهد که اصولگرایان چگونه برای مقابله با گرانی "طرح تثبیت قیمت‌ها" را به انجام رساندند اما اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در مواجهه با گرانی مسکن و ارزاق عمومی و خودرو و... بر این نکته تأکید تلویحی یا صریح داشتند که هوای دولت آقای روحانی را دارند![۶]

***

۱_ http://newspaper.hamshahrionline.ir/id/۹۶۲۶۸

۲_ mshrgh.ir/۸۸۰۹۱۴

۳_ mshrgh.ir/۱۰۱۱۱۹۲

۴_ mshrgh.ir/۱۰۰۳۰۲۰

۵_ www.irna.ir/news/۸۳۶۹۶۰۹۲/

۶_ mshrgh.ir/۱۰۰۹۴۳۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 96
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    93 18
    "کسانی که می‌گفتند تقلب شده؛ حالا می‌گویند مردم بی‌اعتماد شده‌اند" خوابید یا خودتان را به خواب زده اید؟
    • علی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      61 14
      شماها چرا آدم نساختید تا آدم هایی مثل رامبد جوان این قدر بازی نکنند با شماها.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      10 8
      اگر واقعا مومنین به اسلام و ایران و نظام قصد ادامه راه را دارند باید اماده باشند دور نیست که بعد از فروکش کردن کرونا با توجه به وضعیت معیشتی و اجتماعی که کدخداپرستان ومنافقین برای ایران رقم زدند و متاسفانه عدم مشارکت حداکثری (هرچند حداقل 15 درصد کاهش بواسطه کرونا قطعی است) کارزار خیابانی در حد بسیار وسیع(جنگ داخلی) شروع شود مومنین برای پیروزی و شهادت اماده باشیم خدا هم با ماست( ما اگر کمتر بودم تماما حاج قاسم و حججی هستیم و لشکری را حریف اما انها اگر هم بیشتر بودند دنیا طلب و ترسان از مرگند و پس ضعیف ) انشاءالله پیروزیم با روسیه و چین هم برای تامین هوایی و عدم پشتیبانی شیطان بزرگ از سربازان داخیلش تفاهم کنیم که اگر این مهم نشود کار برای ما سخت خواهد بود الهی ما برای دین و احکام تو برخاستیم و راضییم به رضای تو
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      31 5
      فتنه 88 فتنه اکــبــر بود.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      21 2
      اصلاح طلبان و کارگزارانی ها با دلار 16000 تومانی و سکه 6 میلیونی و پراید 70 میلیونی و تورم 400 درصدی مردم را ناامید و مایوس کردند و نتیجه آن شکست شون در انتخابات شد.
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      3 1
      آقای رامبد زمستان می گذرد و روسیاهی به زغال می ماند...
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    29 8
    البته من نمی خواهم بگم کسی که تحصیلات آکادمیک نداره هیچی نمی فهمه ما بی سوادهایی داریم که از دکتر مهندسها فهمیده ترند اما اون بی سوادی که هم زندگیش معلومه هم به بی سوادیش افتخار می کنه بحثش جدا است . در ضمن ملت ایران از زمان زرتشت و بعدش ظهور اسلام خدا را داشتتد
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    124 4
    "رامبد جوان" مردم را با کرونا تنها گذاشت!.............میخوام صد سال سیاه پیداش نشه دیگه توی تلویزیون. بیمارستانهای خوب تهران چه چیزی کم داشت که رفت کانادا بچه اش رو بدنیا بیاره؟ کانادا کانادا کانادا تورو دوست دارم .................همینطوری بخون و ادامه بده ..............
    • مجتبی مشهدی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      51 2
      بهتر که دل خوش نداره که تقسیم کنی قلب مریض تو بدرد همون کانادایی میخوره برو بمیر
    • شاکی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      29 0
      در واقع این مردم هستن که اگاه به رفتار یک عده لاف زن و خائن به ملت و کشورشان به اسم هنرپیشه و بازیگر شدن
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      18 0
      جناب جوان ، فقط میخواهید در خوشی ها در کنار مردم باشید ؟؟خخخخ. این ملت با توکل بر خدا و اهل بیت این مشکل را هم پشت سر خواهد گذاشت
    • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      6 0
      بنده مقصر مسئولین فرهنگی را می دانم که چرا به جوانان مستعد برای چنین روزهای میدان ندادند و تربیت نکردند که امروز باید نازو ادای رامبد وطن فروش را بکشیم کار رامبد مصداق وطن فروشی و اهانت به هر ایرانی است
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    123 6
    خاک بر سر رسانه ملی که لنگ رامبد جوانه که برنامه برای شادی بسازه
    • رحیمی IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      59 0
      به عنوان یک صدا و سیمایی از اینکه حتما بعد از روزهای سخت و در روزهای خوشی باز هم رامبد جوان را می پذیریم و باز هم روی شونه هامون سوارش می کنیم تا بتازه و پول هنگفت به جیب بزنه همین الا از همه تون عذرخواهی می کنم. شک نکنید که باز به ایشون و دیگر سلبریتی ها که خون به دل مردم می کنند سواری می دهیم چه جور هم !!!!!
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    141 6
    رامبد جوان دیگر محبوبیتی ندارد بهتر است برگردد زادگاه دخترش ، کسی مستحق خنداندن مردم ایران هست که عرق وطن داشته باشد و اصالت و ریشه ایرانی
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      49 0
      چرا برگرده میاد از صدا و سیما پول حق الزحمه ها رو یک جا جارو می کنه برای بزرگ کردن بچه تافته جدابافته اش در کانادا و بعد از ان هم به ریش همه ملت می خنده و میگه بخند خندوانه
    • CA ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      1 7
      دوست عزیز این بنده خدا رامبود جوان رو‌من میشناسم یک سری مشکلات داره که نمیتونه بیان کنه و خودش هم تصمیم گیرنده برای رفتن به کانادا نبود. وقتی داره ارادت نشون میده شما نبایستی با ضد انقلاب یکی بگیریدش چون همون جایی که باعث شدند کانادا بره مطمئنا اینجا هم یا شخصیت پردازی علیه رامبود جوان اینجا کامنت میده و این ها کسی جز اطرافیان فائزه هاشمی و لیبرال ها نیست که ضد آذری ها هستند چون آذری ها همواره پشت این انقلاب بودند و هستند برای همین هجمه و فشار سایبری و فشارهای مختلف علیه آذری ها بسیار بالا هست البته تمامی این عوامل پاسخ مناسب رو دریافت خواهند کرد! انتخابات مجلس تنها یک گوشه کوچک بود.
  • یوسف ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    30 0
    مرعشی و دارو دستش فقط بیان بابت هاپولی کردن هفت باغ کرمان برا مردم واقعیت رو بگن!! اونوقت مرم متفق القول خواهند گفت که جز مرگ سزای اینها نیست!! این فقط یک قلمش هست!؟
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      8 0
      دولت روحانی کپی برابر با اصل دولت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی است در دولت کارگزاران هم قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین چندین برابر شد و تورم رکورد زد و ناآرامی هایی در شهرهای مشهد و قزوین و چهاردانگه رخ داد و عده ای کشته و مجروح شدند و حالا همان حوادث تلخ دوباره تکرار شد.
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    7 53
    رامبد جوان کار درستی کرد هر تجمعی باعث الودگی است
  • فرهاد IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    80 1
    آخه چرا مسئولین این کشور یه وقتی از سوراخ سوزن تو میرن و وقتهایی از در دروازه رد نمیشن،این آقای رامبد جوان دیگه باید چجوری ثابت کنه که فقط و فقط و فقط به فکر خودشه؟ و تمام کلماتی رو که در مورد مردم و همدلی و خوشحالی و خوشحال کردن مردمه میگه دروغه،یه توهین به شعور آدمها...که کم نداشتیم از این دست توهینها، رنگ و وارنگ....بسه دیگه.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    34 0
    جناب خبّاز! اونایی که در انتخابات شرکت نکردند از دست شماها که زندگی را بر آنان تلخ کردید نیامدند نه چیز دیگر! تازه شما انتظار رأی از اونا را داشتید؟! اگر هم می آمدند قطعا به کسانی غیر شما رأی میدادند نه شما که سالها بر گرده مردم سوارید و دارید برای خودتان زندگی ساخته و لذّت می برید! گز دیو و دد ملولم انسانم آرزوست! خجالت هم خوب چیزیه!
  • سید IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    37 0
    نفاق، تزویر و ریا بخش جدایی ناپذیر شخصیت اصلاح طلبان تهوع آور است!
  • سید IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    27 0
    چه خوب بود که مرعشی و امثال او به اندازه دانایی شان سخن می گفتند و نه به اندازه دارایی شان!!!!!
  • مسلمان IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    9 24
    در این شرایط بیماری واگیر کدام احمق مغز خر خورده ای هر روز 500 نفر جمع میکنه زیر یک سقف بعداً میگه برید به امان خدا مگر بی مغزی مثل تو باشه که مردم رو به نابودی بکشونه خاک تو اون سر نفهمت
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      16 5
      خاک تو سر امثال شماها که با دیدن این رفتارها هنوز هم از این افراد غربگرا و وطن فروش دفاع می کنید. مثل آدم می تونست اطلاعیه بده نه اینکه اراجیف ردیف کنه. گرچه تلویزیون باید خیلی بدبخت باشه که اینها رو دوباره راه بده.
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      13 3
      خاک تو سر امثال شماها که با دیدن این رفتارها هنوز هم از این افراد غربگرا و وطن فروش دفاع می کنید. مثل آدم می تونست اطلاعیه بده نه اینکه اراجیف ردیف کنه. گرچه تلویزیون باید خیلی بدبخت باشه که اینها رو دوباره راه بده.
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      28 2
      نابغه میتونست تعداد کم کنه اما با برنامه های طنزش تو این شرایط مردم کمی شاد کنه...بزدلیش توجیح نکن، خیلی از اینها ایران فقط برای پول درآوردن دوست دارن
  • سلحشور IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    24 0
    اتفاقا مردم چیزی رو می پسندند که اصلاحات نمی پسنده رفتم یه روستایی که سطح مشارکت خیلی پایین بود تحقیق کردم گفتن نماینده قبلی خیلی قولها بهمون داد وقتی رای اورد رفت دنبال حزب بازیش این مردمی که شما میگی برخواسته از تخیلاتتونه وگرنه مردم از سبک فکری شما که ذلت پسنده بدشون میاد از غرب پرستی و ایران ستیزی شما متنفرند ازاخلاق دیکتاتور مآبانه شما که یا نظر و خواسته خودتون یا هیچ کس بیزارند به جای گوش دادن به چاپلوسیای اطرافیانتون یه کم برید میون مردم و واقع گرا باشید. این نشانه رفتار دیکتاتور مآبتونه که چون رای نیوردید میتازید به جمهوری اسلامی مردم انقلاب نردن که امسال شما قبضه اش کنید و بخاطر منافعتون هر کاری بکنید.
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      12 1
      اینا خرابکاری می کنن میندازن گردن نظام فک کردن همه مثل خودشون هستن، اونایی که گند اصلاح طلبا رو پای این نظام می نویسن یه سری بی بته ی دوتابعیتی هستن و بس، یه اقلیت. مردم ما تا زمانی که حلال زاده هستن نظام و انقلاب و کشورشون رو دوس دارن برای همین اصلاح طلبا دنبال رواج حرام زادگی هستن.
  • عباس IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    9 0
    با سلام ما در کشور مگر کم هنرمند مستعد و وفادار به کشور و مردم داریم ..عیب از آقایان است که به سراغ کسی میروند که به دنیاآمدن فرزندش در ایران برایش افت کلاس دارد و به دنبال آینده فرزندش در کانادا است مردم باید این افراد را ترد کنند
  • ناصری IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    22 1
    خاک بر سر صدا و سیما. یک آدم وطن فروش از طریق صدا و سیما ج.ا.ا و با پول مردم برای مردم تعیین تکلیف می کند. چرا این مردک غرب‌زده و منافق را به صدا و سیما می آورند؟
  • IE ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 3
    البته انتخابات ریاست جمهوری 72 هم زیر 50 درصد بود که به دروغ 51 درصد گفته شد. انتخابات سوم خبرگان هم 45 درصد بود البته خیلی حقیقت کمتر از آن بود. انتخابات فعلی را هم که دیدید. واقعیت این است که این جمعیت حداکثر چهل درصدی همان درصد وفاداران به اصل نظام است. بقیه مردم فقط اگر حس کنند یک ضد انقلاب رای می آورد، به او رای می دهند. در غیر این صورت رای نمی دهند.
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      3 0
      حامیان اصلاحات در انتخابات شرکت نکردند و باعث کاهش 20 درصدی مشارکت مردم شد یعنی طرفداران اصلاحات فقط 20 درصد هستن و در اقلیت هستند.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    13 0
    "بماند برای روزهای بهتر؟؟؟؟ خندوانه بماند برای روزهایی دورتر؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" البته تقصیر رامکاناد خان نیست که نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است بلکه تقصیر مدیرانی بی خاصیت تری است که پول بیت المال را به پای این سیب زمینی گندیده بی وطن می ریزند.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    11 1
    در مجلس خود راه مده رامبد جوان را افسرده دل افسرده کنی انجمنی را
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    12 0
    در محفل خود راه مده بی وطنی را افسرده دل افسرده کند انجمنی را
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    19 2
    این مردک رامبد جوان با این پستش داره به همه ایرانی ها توهین کینه باید ممنوع الکار بشه
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    14 1
    چرا شما فکر می کنید مردم دوباره پای برنامه آب دوغ خیاری رامبد جوان دوباره می نشینند؟
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    12 0
    خود اینجور آدما برای جامعه نوعی کرونا هستند که با لودگی ها و مسخره بازی هاشان مرده را گوسفند میکنند
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    9 2
    خاک بر سر سدا و‌سبما خاک بر سرش
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      9 0
      سری چندم خندوانه که از بس بی نمک شده به ادابازی کشیده شده هم با بودجه گزاف تقدیم می شود به بی وطن کانادافیل رامبدجوان!
  • ناشناس IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    13 0
    یک جوری از رامد جوان صحبت میکنید که انگار یک کشف یا اختراع نادری انجام داده یا یک از خود گذشتگی کرده نه بابا یک چندتا برنامه درست کرد که خیلی ها بهترش را میتونستند بسازند متاسفانه رسانه ملی ما افرادی را بیجهت پر وبال میده حالا این نشد افراد طنز پرداز واقعی را بیاورید
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    13 0
    مردم از اسهال طلبها و افول گرایان حالشون بهم میخوره. گور بابا جفتشون
  • رضا طباطبایی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    7 0
    باید انتظار اینکه شخصی مملکت خودش را برای تولد بجه اش خوب نمیداند بیشتر از این توقع نداشت وپخش تصویر وتکرار برنامه های گول زنک ایشان توهین به ملت ایران است بهتر است صداوسیما نظر خواهی کند.
  • حسین IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    10 0
    این اقای مرعشی و گروهش هرکجا به نفع خودشان باشد حمایت میکنند و اگر در جایی منفعتی برای خودشان نباشد هرچند به نفع مردم هم باشد شروع به تفرقه و دروغ پردازی میکنند
  • NZ ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    10 0
    جواب به جریان خاص: کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولــــــی کــــــســــــی کــه خودشــــــو رو بــه خــــــواب زده رو نمیشه بیدار کرد! البته طوفان نفوذ را خواهد برد....
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 6
    هنوز معنای رأی ندادن مردم رو نفهمیدید هنوز حرف های رامبد رو جور دیگه تفسیر می کنید
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    14 1
    بهتر. رامبد کیه؟! بااون گذشته افتضاح!!! ما خدارو داریم.
  • DE ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    13 1
    همه مردم باید در انتخابات شرکت می‌کردند و به ما اصلاح‌طلبان رأی می‌دادند! غلط کردند در خانه ماندند چنان با کمک دوستان بهایی منافق لیبرالها و جاسوسان وضد انقلابمون اوضاع کشور را بهم بریزیم که هر نفر ۳ تا رای برایمان در صندوق بریزد!همه جا اغت شاش خواهیم کرد.
  • DE ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    18 0
    رام بَد جوان:"فصل جدیِ خندوانه بماند برای روزهایی که بی‌دغدغه‌تر زیر یک سقف جمع می‌شویم فعلا من مشغول ساختن بچه دومم هستم منظور آماده ساختن اوضاع برای بچه دوم تا ۹ ماه دیگه در یک کشور خارجی بدنیا بیاد و ما جا بیافتیم یه دوسال دیگه طول میکشه.بای دوستان تا ۲ سال آینده.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    18 0
    از سوپر میلیاردری که استان کرمان را قبضه کرده بهتر از این بیرون نمی اید
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    16 1
    رامبد خره کیه پول زایمان زنش تو کانادا بالا زد اومد تو ایران کیسه کنه و بره .
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    9 2
    ابله 25 میلیون رای روبابای من داده همین مردم دادن دیگه تو هم برو به فکر جای سوختت باش.
  • مهرناز IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    10 0
    مرعشی " اگر مردم از سیاست های نظام دور شده بودند " در انتخابات مجلس اصولگرایان جای شما اصلاح طلبانی را " که فقط ادعای مدیریتی دارید " نمی گرفتند " شماها توانائی مدیریت قوی برای اداره امور را " درچنته ندارید " فقط لاف می زنید.
  • مسعود IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    7 0
    والله خندوانه فقط خود رامبد را می خنداند وبس ..من که نه به رامبد و کارهایش اعتقادی داشتم ونه خواهم داشت. هیچ وقت هم حتی لبخند به خندوانه نزدم ...فقط خودش به کارهایش قهقهه میزد و بس .بهتر است با آقای مدیری مقایسه نشود .. بهتر که خود را نشان داد.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    اقیانوس معرفت و علم و دین داری فقط ایرانی ها .... انقدر استعداد های درخشان در بین جوانان در هنرمندی وجود دارد که میتوان از وجود انها در برنامه سازی و نشاط و شادابی مردم موثر هستند وفقط افراد دلسوز و وطن پرست و متدین به اصول فرهنگی غنی ایران زمین پایبند باشد و بعضی ها خیلی قلیل دو دلی نکند یک دل اینجا و یک دل خارج نشین باشدو برق خارج انها را نگیرد ومثل اهن ربا غرق دنیای غرب گرایی با ظواهرش غافل واز خود بیگانه شدن و در ان ذوب شوند انجا هیچ است پوچ ....... شهدا بهتر ین و زیبا ترین هنرمندان هستند که در عین اخلاص با لب خندان به دیدار حق شتافتند و برای ارامش مردم جان فشانی کردند وانها ناظر بر اعمال هستند ودر هر گره انفلاب اسلامی همه گره های را با یاری خدا از هم باز کردند واین بیماری هم با همت و عزم ملی و سفید پوشان سربازان سلامت مهار و کنترل خواهد شد وبرای هم دعا کنیم واز خدا یاری بگیریم توکل و امید به خدا سبحان انجور که همه چیز را خلق میکند قادر به درمان و شفا هم می باشد و پیشگیری بهتر از درمان می باشد بس به توصیه کادر بهداشت و درمان گوش داد و عمل کرد ومثل انفولازا که پیچیده تر از کرونا بود محدود و سلامتی دوباره به جامعه بازگشت بقول ضرب مثل مریضی از یک درب می اید واز درب دیگر خارج میشود فقط بستگی به رعایت اصول بهداشتی فرد واجتماع دارد که انشالاه این مرض ویروسی هم با یاری خدای و امید به قادر متعال خیلی زود از بین می رود مثل سرما زمستان میرود و رو سیاهی اش برای ویروس کرونا باقی می ماند.. انشالاه تعالی
  • SE ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    30 0
    فعلا دکمه کوچیکه سیفون اصحالات زده شده دکمه بعدی خرداد 1400
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    امثال رامبد جوان که با خندیدن به ریش مردم درپی کسب روزی هستن وجیبشون رو پرمیکنن جایی دربین مردم ندارن
  • دوستدار ایرانی IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    3 0
    بهتر که این برنامه مسخره از رسانه ملی جمع شد این لیبرال ها برن گم شن
  • طاهر IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    اصلا چرا باید رامبد جوان دو رو خندوانه جدید بسازد با پول سری های قبلی پولدار شده بچه ای با شناسنامه کانادایی داره و سفرهای طولانی مدت خارجی - چرا باید دوباره در تلویزون ایرانی برنامه بی خود بسازه پول هنگفت بگیره و شعارهای بده که کردارش ثابت کرده که خودش بهش اعتقاد نداره فقط شعار و سر ملت ایران را شیره مالیدن و پول مفت گرفتن
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    آقای خباز لطفا دهانتونو ببندید سنگ پای قزوین رو میشناسی ؟ بدترین اوضاع و عملکرد مربوط به دوران مسئولیت اشرافی ها و لیبرال ها و منافقان و سیاهنمایان و دروغگویانی بوده که با وعده های پوچ و دروغ و فریب عده ای جوان و مردم را برای رای فریفتند و به دلسوزی های دلواپسان بی سواد بی شناسنامه که زبون صحبت با دنیا رو بلد نیستن گوش ندادن
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    اگر صد در صد مردم هم شرکت می کردند در انتخابات نمایندگان مجلس باز هم اصلاحات و اصلاحات چی ها رای نمیاوردند. مردم بواسطه رفتار 6 سال اخیر اصلاحات و روحانی برای صندوق های رای حاضر نشدند. اگر همه مردم رای میداند و بعد رای نداشتید آنوقت چه میگفتید؟ البته لفاظی و جنگ روانی را اصلاحات خوب بلد هست. تنها چیزی که بلد نیست خدمت به مردم و کشور است که رئیس محترم جمهور خودش به نابلدی اعتراف صریح کرد.
  • سنگ پا BE ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    نه تو رو خدا ، بیا دوباره برنامه اجرا کن !
  • ایران IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    3 0
    آقای رامبد جوان کسی که دم از ایران ایرانی میزنه ولی واسه بچش تابعیت خارجی میگیره.....؟ به هیچ عنوان قبولش ندارم و میگم حرفاش همش دروغه و به جای جاش باشه خیانت به ایرانی بودنم...................
  • ایران IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 0
    آقای رامبد علیکم سلام... ای کاش زودتر گم و گور میشودی..... تا این همه وقتمونو پای برنامه هات حیف نمیکردیم...... عزت زیاد گورتو گم کن
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    صدا وسیما باید شرمش بیاد که یک آدمکی که حاضرنشد درکشوربزرگ ایران ومهد دلیران وشهیدان وسلیمانی ها که افتخار جهان است بچه اش را به دنیا بیارد چگونه حاضراست برایش امکان حضور مجدد در شبکه های ملی از امکانات این ملت به وجود بیاورد
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    3 0
    مردم رامبد رو نمی خواستن اون تیم خندوانه میخواستن
  • سیدعلی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    چگونه آقای رامبد جوان روش میشه بیاد جلو مردم ایران وایسه وبگه: "مردم ایران ماشما روخیلی دوست داریییییم " چرا که او اگه ایران وایرانی را دوست داشت ، چرا باید با پولی که ازاین مملکت تامین کرده با هزینه های سنگین بره ودر یک کشور بیگانه فرزندش را به دنیا آوردغیر از اینه که بچه ایشون میخواد مثلا کانادایی بشه ؟؟؟؟؟ خیلی عجیبه
  • DE ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    خیلی اینها را بزرگ نکنید
  • حسن IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    3 0
    اقای مرعشی وخباز وضعیت موجود نتیجه اصلا حات است
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 0
    داروخانه مشهوری تو انقلاب الکل نمیده 2ساعت باید وایسی التماس اخرش این به اون چشمک میزنه اون درگوش این 1چیز میگه میره به 120میلشو میاده میده میگه برو دیگه بابا اینا خودشون احتکار میکنن قیمتارم بنظرم خودشون عوض میکنن چون 500میل 37500تومنه ولی این 120میلو داده 18600 رنگ جوهر ایناشم فرق میکنه 1پیگیری بکنین راه دوری نمیره خدا خیرتون بده ما که هرجا زنگ میزنیم کسی جواب نمیده
  • مرصاد IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    3 0
    بره گم شه همون کانادا ، که وطنشه ! سرپیتی بی وطن !!
  • علی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 1
    الان رامبد ملت رو جمع کنه تو صورت هم نفس بکشن دوه دوده کنند همه مبتلا بشن فازتون چیه شما
  • هندوانه IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 0
    توروخدابه این رمبودجوانا زیادروندین ایشون چکاره ملکتن؟ آدمی که وطنفروش باشه ونزاره بچه اش تووطن خودش بدنیابیاد چه انتظارازایشون دارید. اینهمه هنرمندتوایران داریم.
  • DE ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    رامبد جوان ویروس کرونا گرفته ولی پزشکان گفته اند چون جوان است خطری برایش ندارد او هزاران ویروس دارد اینهم روش . پس زنده باد جامبد روان .
  • امیر IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    4 0
    مردم تور رو خدا به جای دیدن برنامه های این سلبریتی های نون به نرخ روز خور مثل جوان و تنابنده بروید وقت خودتون رو با کتاب خوندن پر کنید لنگ اینها نشویم. لذت کتاب خوندن از 100تا خندوانه و سینماهای کذایی و ... بهتره. یاعلی
  • امیر IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    1 ـ اگه رامبد برنامه می ساخت میگفتید تو این اوضاع اینم مردم رو مسخره کرده این چه وقت برنامه طنزه تو این موقعیت 2 ـ این رامبد مگر چه گلی به سر مردم زده اون موقع که میومد مردم عزیز ایران مردم عزیز ایران می کرد بعددیدیم حتی بچش رو هم تو ایران عزیز به دنیا نیاورد و با سومین نمی دونم یا چهارمین زنش با اون وضع حجاب پا شد رفت کانادا که یه وقت بچش تو ایران به دنیا نیاد اینها نه علاقه ای به مردم دارند نه واقعا مردم نیازی به اینها دارند اینها اینجا هم که هستند فقط برای پول درآوردن هستند نه در کنار مردم بودن همون بهتر که برنامش قطع شد
  • نام آشنا IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 3
    نه اصلاح طلب و نه اصولگرا،
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      0 3
      فقط خداپرستان.
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      3 0
      تعجب می‌کنم وقتی این شخص گفته نه اصلاح طلب نه اصولگرا پیامش چاپ میشه ولی وقتی ما درجواب میگیم فقط اصولگرا ودر واقع تفکرمان را می‌گوییم چاپ نمیشه. چرا اون شخص از اعتقادش بگه راحت ولی مادر مقام جواب و دفاع از اصولگرایان که خودتان هم اعتقاد دارید اونم در سایت مشرق نتوانیم چیزی بگوییم که بنفع اسلام ومسلمین است.!!!
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      1 3
      فقط خدا وخدا پرستان.!!!
    • DE ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      3 0
      کام ناشتا ۱۶:۲۴ - نه اصلاح طلب و نه اصولگرا را من میشناسم کلا از سیاست بی بهره ام هرچی هم میخونم بازم نمیفهمم فقط میخواستم بگم خوش بحال اونهایی که از سیاست اطلاع دارند این موضوعات برای درک من زیاد است .
  • دکترای توسعه IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 2
    چین و روسیه اصلا انتخابات چندانی ندارن یک کشور حزب کومونیست هست پوتین هم مامور ک گ ب...حضور مردم در انتخابات هیچ وقت باعث توسعه صنعتی یک کشور نشده و نخواهد شد...رتبه چهارم توسعه هست حضور مردم و
  • DE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    خندوانه ات بخورد تو سرت! حالا وقتش بود دل مردم را شاد کنی ای ترسوی بزدل برو تو کانادا برای خودت شادی کن و گردو بشکن ولی از این ببعد نباید به این ادم فرصت طلب و مردودی برنامه داده بشه. آزموده را آزمودن خطاست! تو ایران ادم های بهتر از تو هستند که برای مردم برنامه تهیه کنن.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 0
    رامبد جوان خودش تنهاست والا مردم خدا را دارند حتی اگر کرونا باشد. که انشاالله بزودی ریشه کرونا بخشکد.
  • صدیقه IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    تمام بدبختیهای این ملت از اصلاح طلبان است لطفا سر جایتان بنشینیدوکارشکنی نکنید ۳
  • علیرضا IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 0
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید برای مبارزه با فتنه هایی که صلاح آنان جنجال دروغ هوچیگری در قالب حقوق اجتماعی از جمله آزادی بیان که پس از انقلاب و به واسته ی آن گروه های را در اوائل به طمع انداخت باعث این یاوه گویاست، اول باید یک هوشیاری هماهنگی و وحدت مشترک میان سازمانهای ملی و انقلابی در تمام عرصه ها از پاسخ گویی و نیاز سنجی وجود داشته باشد، و دوم اظهار نظر و عقاید بسیار خطر ناک و مسموم که هم از آخور و هم از توبره میخورند و هم یک سری عمال و یک سری هم سو با غرب فاسد هستند باید به صورت حجیم و وسیع پاسخ قاطع روشن و هماهنگ دریافت کنند ازطرف دل سوزان به دین و ملیت، تا نه پیشرفت داشته باشند و نه آنقدر به آنها زمان داده شود که به اصطلاح به یک تئوری سینی مخرب با وجاهت فرهنگی و یا سیاسی(غیر مجاز) تبدیل شوند، با تشکر،
  • فاطمه IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    نمیدونم چرا اینقد برنامه خندوانه ورامبد جوان لمپن برای همه مهمه؟ادم دلقک بی هنر اینقد پیگیری نداره در ضمن خدا آدمو با کرونا تنها نزاره رامبد دیگه کیه اون مزدور که رفته با پولای بیت المال کانادا با اون برنامه لمپنش
  • ج IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    1 0
    اگ رامبد جوان نخوایم ببینیم کی و بایدببینیم یک دلقک بیش نیست مردم چشم دیدنشوندارن افاده ای
  • BE ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    2 12
    دلمون برای اون قهقهه های خر گونت تنگ میشه رامبد
    • GB ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      0 0
      خاک بر سرت
  • IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 9
    آقای رامبد بهتره یک انشاا... هم بعدش میگفتی جون همیشه مرگ بر آرزوها می‌خنده . اون روزها بی که منظورته ؛خیلی ها از کشور رفتند ولی خودشون رو خراب کردند . ممکنه ما مردم از صدایی یا طنزی یا ... خوشمون بیاد ولی پای خیانت بیاد وسط پس زده میشه . در هر عرصه ای کار می‌کنی هدفت رضای خدا باشه نه رضای خودت
  • ایرانی IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 0
    اقای مرعشی مشارکت ضعیف مردم در انتخابات به دلیل نفرت از عملکرد دولت و اصلاحات است ؟مردم پشت ولایت فقیه هستند ....جیره خوار غرب نیستند
  • reza IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 5
    رامبد از این به بعد باید برای هرکاری اول از کانادا اجازه بگیرد
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    مگر این کشور85 میلیونی یک جوان دیگه پیدانمیشه؟ نمیخواهیم بااین جوان وطن فروش بخندیم یک جوان وطن دوست هم باشه ما دل خوش بشیم کافیه توروخدا افکار عمومی را اینقدر قلقلک ندین ما گناه داریم تو این وضعیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس