حاضر هستم از وضعیت زندگی من فیلم بگیرند و منتشر کنند/ به دروغ می‌گویند، دختر پزشکیان معاون و عضو هیات مدیره است/ درآمد ماهیانه 600 میلیون تومانی با جراحی قلب

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با بزرگنمایی از کرونا ویروس تأکید کرد: باید نظامیان بیایند وسط و با "کرونا" نظامی برخورد شود.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

بزرگنمایی اصلاح‌طلبانه از کرونا ویروس!

پزشکیان: باید نظامیان بیایند وسط و با "کرونا" نظامی برخورد شود

مسعود پزشکیان، وزیر بهداشت دولت اصلاحات و از نمایندگان فعلی مجلس در بخشی از یک مصاحبه با انصاف‌نیوز پیرامون فضای کشور در بحث ویروس کرونا گفته است:

"با این مسئله باید جدی برخورد کرد که ما شوخی گرفته‌ایم. باید نظامی با همه جا برخورد کنند و قرنطینه کنند."

او همچنین تصریح می‌کند: آنچه علمی است این است که ما نباید اجازه دهیم اینها راحت در خیابان‌ها بچرخند؛ ولی ما اینکار را نکردیم. ما قم را قرنطینه نکردیم؛ همین الان هم باید کسانی که بیمار شدند، خانواده‌شان و خودشان را قرنطینه کنیم تا بعد از رفع خطر. این بنفع مملکت و آنهاست. سپاه و ارتش و بسیج باید بسیج شوند!

پزشکیان همچنین اظهار کرده است: من با وزارت بهداشت صحبت کردم و گفتم باید با این مسئله بصورت کاملا قاطع، دستوری و نظامی برخورد کرد. نیروهای نظامی باید بیایند وسط، این باور من است و اگر نیایند روز به روز مشکلات کشور بیشتر خواهد شد.[1]

*انتظار بود آقای پزشکیان که خودشان ممحض در علم پزشکی هستند همچون متخصصان پزشکی در سایر کشورهای مبتلی به کرونا؛ پیش از این "بحران‌نمایی بی‌قاعده" به مردم می‌گفتند که کرونا یک ویروس عادی است و علیرغم همه‌گیری بالا اما به‌هیچ‌وجه حائز مرگ و میر بالا نیست و در اکثر موارد نیز در همان ابتلای اولیه رفع می‌شود.

اما شاهدیم که ایشان طریقی دیگر برگزیده‌اند و ترجیح داده‌اند که "خوانش مرگ و بحران و تعطیلی از کرونا ویروس" داشته باشند.

اظهارات پزشکیان در حالی است که رهبر معظم انقلاب نیز در روز گذشته با واقع‌بینی استراتژیک و با استناد به نظر کارشناسان تأکید کردند که مسئله ویروس کرونا یک مقوله فوق‌العاده نیست و نباید آنرا خیلی بزرگ کرد.[2]

دستوری استراتژیک و لازم‌الطاعه که انتظار بود امثال پزشکیان قطب‌نمای خود را با آن تنظیم کنند!

ما در اینجا همچنین یک خاطره را نیز به نقل از دوران وزارت آقای پزشکیان در جریان زلزله بم نقل می‌کنیم و آن اینکه چرا در آن روزها با اینکه کوچه‌ها و خیابان‌های شهر بم پر از جسد بود، هر لحظه امکان شیوع بیماری‌های عفونی وجود داشت و برای چند روز بوی بدی در سراسر شهر پیچیده بود اما خبری از تمهیدات نظامی آقای پزشکیان بعنوان وزیر بهداشت وقت نبود...

آیا در آن روزهای بحرانی چنین تمهیداتی لازم بود یا برای ویروس عادی کرونا؟!

***

اینجا انقلاب نمی‌شود آقای پورنجاتی!

احمد پورنجاتی، فعال اصلاح‌طلب و از چهره‌های سابقاً امنیتی جریان چپ طی یادداشتی در سالنامه نوروزی روزنامه شرق با تأکید بر افت سرمایه اجتماعی در کشور؛ شرایط ایران را به "موتاسیون لجام‌گسخته اجتماعی" (وقفه رشد و حالت سرطان!) تشبیه کرده و در اشاره به انقلاب مردم در سال 57 نوشته است:

«در جامعه ایران صرف‌نظر از ریشه‌ها و زمینه‌های عینی (مادی و معنوی) و نیز جغرافیای تاریخی و عوامل بیرونی و رخدادهای خاص، در برهه‌ای خاص و از همه آشکارتر، ذهنیت، احساسات و عواطف مشترک اکثریت قاطع مردمان این سرزمین درباره "فقدان مشروعیت و نیز ناکارآمدی" رژیم شاه، به گونه‌ای انفجاری به یک "احساس مشترک" رسید. انگیزه‌ای برای واگرایی کامل از آن رژیم و تغییر انقلابی و بنیادین آن و البته به "درک مشترک" برای برساختن یک نظام کاملا متفاوت از نظر فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و انسانی.»

او می‌افزاید: اما چه شد و کجا و رفت و چیست اکنون؟ چرا هم انقلابی‌های دوآتشه، هم پراگماتیست‌ها، هم تجدید نظر طلبان و از همه نگران‌کننده‌تر اصلاح‌طلبان وفادار به آن آرمان‌ها، همگان در ناخرسندی از وضع موجود، به تفاهم رسیده‌اند؛ هرچند با قرائت متفاوت!

پورنجاتی در ادامه این یادداشت یا یک این‌همانی تلویحی بین شرایط امروز ایران با شرایط انقلاب سال 57 تصریح می‌کند:

"یاخته مرده، اگرچه نشانه‌ای از فرسایش و آسیب در فرایند زیست موجود زنده است؛ اما اگر فراگیر در کلیت ارگانیسم نباشد یا به مرگ مغزی و ایست قلبی نینجامد، زندگی ادامه دارد؛ هرچند با سستی و نزاری و درد و سوزش. اگر مرگ ارگانیسم فرا رسد که کار یکسره می‌شود خلاص!

اما تراژدی خطرناک و بدون چشم‌انداز روشن، به گاه موتاسیون سرمایه سلولی رخ می‌دهد؛ سرطان سرمایه اجتماعی، خواه در یک نهاد اجتماعی یا در کلیت ارگانیسم جامعه، هیچ چشم‌اندازی جز متاستاز و زوال همراه با تخریب، اغتشاش، وندالیسم و هرچه باداباد ندارد."

این فعال اصلاح‌طلب در پایان نوشتار خود نیز با تأکید بر اینکه راه علاج این مقوله ابراز پوزش است؛ در یک جمله اشاره می‌کند که هیچ‌گاه (برای این کار) دیر نیست.

*ما به آقای پورنجاتی و دوستان ایشان در ستاد کنترل از راه دور "فتنه اقتصادی" عرض می‌کنیم که چیزی که مبتلی به موتاسیون شده و رو به زوال است نه انقلاب اسلامی و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی که "نقشه براندازی" است.

و آقایان باید در جریان باشند که القای مقولاتی مثل زوال سرمایه اجتماعی اگرچه شاید مثلا بتواند اغتشاشاتی مثل دیماه 96 و یا آبان 98 را رقم بزند؛ اما سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران مثل عصای موسای کلیم؛ تمام القائات و "اغتشاشات بفرموده" را مفتضح خواهد کرد...

کما اینکه در دیماه 96 مشخص شد عمده اغتشاشگران نه گرسنه که صاحب شغل بوده‌اند و در آبان 98 نیز جدای از عدم همراهی مردم با اغتشاشگران؛ این دولت منتخب آقای پورنجاتی و دوستان ایشان بود که با یک اقدام بدون پیوست؛‌ زمینه "پرچم‌سوزی" در خیابان‌ها را پدید آورد. (و البته گویا حکایت همچنان باقیست...)

مشرق تاکنون در بیش از 400 گزارش خبری و مطلب تحلیلی که آغاز آنها مربوط به قبل از اغتشاشات دیماه 96 است؛ راجع به محتوای "فتنه اقتصادی"، اطلاعات مبسوطی را به مخاطبان محترم ارائه کرده و توضیح داده است که فرماندهان این فتنه چگونه با القای مفاهیمی مثل نامشروع بودن نظام اسلامی، امکان براندازی نظام، زوال سرمایه اجتماعی و بی‌اعتمادی مردم به حاکمیت و سیاه بودن اوضاع کشور در همه ابعاد؛ تلاش دارند تا مردم را به خیابان بکشانند.

ما در تمام این گزارش‌های زنجیروار همچنین کراراً به مخاطبان محترم عرض کرده‌ایم که حتی یک جمله از تمام ادعاهای ذکر شده حاوی سند نیست و تمام آنها صرفا مقولاتی برساخته در ذهن ستاد اصلاحات هستند برای ترویج آنارشیسم و خیابانی کردن سیاست!

چه در مقابل نیز ده‌ها سند و مدرک و واقعیت عینی از مشروعیت نظام در نزد مردم، اعتماد بالای جامعه به حاکمیت و امیدوارکننده بودن شرایط و پیشرفت اوضاع وجود دارد که البته همانطور که اشاره شد ستاد اصلاحات با جدّ و جهدی مثال‌زدنی قصد دارد مانع دیده شدن آنها باشد و در ادامه به انکار آنها نیز بپردازد.

فرایندی که متأسفانه همانند یک پیکان سمّی در ذهن و لسان برخی خواص نیز رسوخ یافته است!

"مزاج خیزش‌خواه، نومیدانه و متمایل به براندازی" یادداشت پورنجاتی که در ابتدا به انقلاب مردم در سال 57 می‌پردازد و سپس برای این‌همانی شرایط آن روز با این روزها تقلا می‌کند؛ کاملا هویداست و مبتدا و مؤخر تحلیل او نیز معنای واضحی دارد...

مع‌الوصف اما باید این نکته را به اقتراح خواص و مردم گذاشت که نوشداروی این توطئه برساخته و القایی چیست و اگر این نوشدارو به موقع نرسد؛ چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

برخی محافل تحلیلی معتقدند؛‌ در صورت دیررسیدن نوشداروی این القائات؛ بایستی به احتمالات خطرناکی اندیشید.

پیش از این، کسان دیگری از هم‌مسلکان پورنجاتی نیز شرایط کشور را فاقد مشروعیت، مساوی با کشتی در حال غرق تایتانیک[3] و در آستانه انفجار معرفی کرده‌اند...

***

1_ http://www.ensafnews.com/219550

2_ mshrgh.ir/1048086

3_ mshrgh.ir/923539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    73 24
    به عنوان یک اصولگرای مخالف پزشکیان میگم بهترین حرف را پزشکیان زد. خودم از کرمان رفتم مشهد نه در ایستگاه قطار کرمان ما رو کنترل سلامت کردند نه در ایستگاه مشهد. گفته شد اولین فرد بیمار کرمانی شخصی بود که از سفر شمال امده بود کرمان. اگر روز اول قم قرنطینه اجباری نظامی شده بود الان بسیاری از فوتی های استان های دیگر زنده بودند.
    • بوالفضول IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      جناب پزشکیان منظورتان از به میدان آمدن نظامیان. همان نیروهای نظامی ای ست که دولت روحانی که دولت خودتان است. چند سال است بودجه آنها را نصف کرده است؟! چخخخخخخ
    • کارشناس IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      22 17
      منظورش نقطه زن های سپاه است
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      92 7
      شیرازی هستم و تعصبی دفاع نمیکنم. کرونا از قم شروع نشده برادر من کرونا از تهران شروع شده، ولی توی قم تشخیصش دادن. یعنی مدتها تو تهران بوده تا رسیده به قم و اولین فوتی از قم بوده. قم فرودگاه نداره، هر کس از خارج کشور وارد شده و اومده باشه قم، از تهران اومده، اونجا منشا بیماری هست البته سازمان بهداشت جهانی هم اعلام کرد، منشا کرونا در ایران فردی عربستانی بوده که با همسر چینی خودش اومده بوده ایران، تهران، برای بستن قرارداد واردات قطعات خودرو از چین. هیچ ربطی هم به قم نداشت. در واقع مقصرین اصلی این وسط عربستانی ها بودن، و بی کفایتی مسئولین بهداشتی در تهران. باز هم دم قمی ها گرم که زودتر مشکل رو پیدا کردند و اعلام کردند، وگرنه معلوم نبود تا کی باید تلفات میدادیم بودن اینکه بدونیم از کجا داریم میخوریم. بیخود شهر حضرت معصومه رو متهم نکنید. در ضمن همونجوری که وزیر گفت، قرنطینه قم فایده ای نداشت، چون خودشون میدونستن که از تهران شروع شده و گسترش پیدا کرده. همونجوری هم که میبینی، آمار مبتلایان تهران بسیار بالاتر از قم هست. مبتلایان بودن، نمیتونستن تشخیص بدن. فقط بهانه ای شد برای متهم کردن قم، و زدن به ریشه دین و اسلام و متهم کردن روحانیت.
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      22 3
      نکنه ایتالیا هم قم داره و قرنطینه نکردن اینطور شدن؟ یا خودشون از چین بردن ایتالیا؟! اینها همون خط القایی بی بی سی و من و تو و سعودی اینترنشناله! دشمنای این کشور و ملت حالا دلسوزش شدن! بعدش فتنه ها باعث روشن شدن صفها میشه.پزشکیان خودش رو نشون داده که دنبال بحثهای قومی قبیله ای و تمایلات تجزیه طلبانه است.از فدرال کردن ایران که پیش زمینه تجزیه است و هدف دشمنان ایران حرف زده!اینجا هم از روی دلسوزی این حرفها رو نزده
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      59 1
      به گفته خودت نه از برجام سردر نمی آوردی نه از fatf ، بودجه را به وزارت بهداشت می دید نظامیان باید اقدام کنند.
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      62 0
      اگر میشه به این اقای پور نجاتی بگین بره یه روانپزشک بینش
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
      2 0
      جواب این اصولگرای مخالف پزشکیان اگر شما مخالف پزشکیان بودی حرفش را تایید نمی کردی ! چرا که این حرف از جنس تخصص پزشکی نیست بلکه از جنس دیکتاتوری و دستور جریان غربگرای پشت صحنه است که از دهان یک نماینده ی با مصونیت سیاسی زده می شود.
  • یوسف ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    88 37
    جالبه!! پزشکیان نیروهای نظامی رو فراخوان میکنه برا حکومت نظامی!!؟؟؟؟؟؟؟؟ پورنجاتی هم مردم رو تهییج می کنه به واکنش علیه نظام جمهوری اسلامی!!؟؟؟ در کل یعنی براندازی نظام!؟ آقای پزشکیان! تو صلاحیت امر ونهی به نیروهای مسلح رو نداری! پ بیخودی خودتو خسته نکن! این نیرو فرماندهی مقتدر و تیزبین و مدبر داره که میدونه کی و کجا نیروش رو فراخوان کنه با حمایت از مردم و نظام! آقای پورنجاتی! شما هم خفه لطفاً!! حناتون دیگه رنگی نداره! پ پشت این الفاظ قلمبه سلمبه!؟ افکار براندازانه تونو پنهان نکنید
  • سید IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    اصلاح طلبان تهوع آور به واسطه نادانی شان از یک سو و سلطه شان بر قوای مقننه و مجریه به مدت ده ها سال، از دیگر سو عامل توقف و یا حتی پسرفت علم و اقتصاد و فرهنگ در کشورمان بوده اند!
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    عجب اوضاعی است!سرمایه هاوپیاده نظام اسرائیل درکشورازروکه نمی رن هیچ،باخون مردم انقلابی واردمسندتصمیم گیری می شوندتابعنوان مسئولین قانونی چنان نظام رااستحاله کنند،که دشمن یارای چنین جسارتی رونداره!این جماعت همواره مثل زالوبه عناصرمنتخب می چسبندوتاحدمرگشان ازخون ملت ارتزاق می کنند! وچون هیچکس برایشان حاضربه ایثارنیست،کشته سازی می کنندوبابرهم زدن قائده بازی تقلب واغتشاش وتزویررابرای استحاله نظام ازدرون دستمایه قرارمی دهند!طلبکاران بی شرم وحیاوحقیرنوکراستعمار!
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    43 4
    دانشمندان باید بیایند وسط و راه حل درمان قطعی را کشف کنند.تا وقت مسئولان ما شما باشید این اوضاع درست شدنی نیست
  • عاشق ایران IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    35 20
    بابا این پور نجاتی را زیاد جدی نگیرید بنده خدا را تو خونه خود تحویل نمی گیرند چه برسد به ......
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    80 28
    بهتر است با ضد هوای بزنید ولی خواهشمند است موضوع را انکار کنید . تمام بدبختی این کشور بخاطر طیف نظامی گر و کشت و کشتار و اقتصاد خراب ش است . هنوز این اقا نمیداند.برای ریشه کنی کرونا عقل و درایت و مهندس و پزشک می خواهد نه تفنگ
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      14 2
      ساکت شد مزدور! همه بدبختیها از طیف لیبرال و غربگدای وطن فروشه.نظامی های با شرف نبودن ایران رو به باد میدادین شما غربگداهای وطن فروش
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      13 2
      از آلبانی چه خبر؟! آب و علف خوب میرسه؟
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      25 2
      انصاف هم خوب چیزیه. بکار بردن این لحن و اینطور قضاوت کردن درباره نیروهای نظامی عزیز ما، فقط مخصوص کسانی است که از امنیت و یکپارچگی ایران ناراحتند.
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      3 0
      08:38 داداش افسرده میزنی!! بی بی سیت رو کم کن ایشاالله زندگیت به راه می شه
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    25 1
    اقای پزشکیان کاش با عاملان کشتار زائران رضوی قطار تبریز هم قاطعانه برخورد می کردی و به شوخی نمی گرفتی جزغاله شده هموطنانت را. اما چه کردی جز ممانعت از استیضاح اخوندی
  • هادی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    26 5
    جناب پزشکیان مگر پزشک نیستی رای رو ازتبریز میگیری لااقل برو تو بیمارستان های تهران 2 نفر رو هم شما ویزیت کن .دوما شما که تا پری روز نظامیان ( لولو خورخوره کرده بودی ) الان نظامیان رو به حکومت نظامی فرامیخونی چاله میدون نیست که نظامی فرمانده داره ؟
  • احمد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    29 78
    اگر نظامی ها اومده بودن، هر مشکلی بوجود میومد رو مینداختن تقصیر نظامیها. از این کثافت کاری ها از اصلاحطلبان کم ندیدیم. ترامپ دو سال اومد گفت برجام رو پاره می کنم. وقتی اومد و پاره کرد، گفتن تقصیر سپاه بود که موشک آزمایش کرد.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    22 12
    من نمی دانم اگر اقای پورنجاتی صحبتهای خودش را یکبار مرور کند و بخواند از انها چیزی متوجه خواهد شد یانه .ایا لازم بود این همه کلمات سلمبه وقولومبه تو متنش بیارند
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 2
    چهار دلیل برای اینکه کرونا یک سلاح میکروبی ویروسی است1مردم 2000 سال در شرق دور مار خفاش و بدتر از ان مصرف می کنند2 بیماری تا 40 روز در بدن مخفی می ماند3 بیماری بشدت مسری است و در زمان مخفی بودن در بدن شخص به افراد مختلف سرایت میکند4بیماری مصدوم میکند(همچون ساختار سلاح کلاشنیکف) این ویروس طوری طراحی شده که حداقل چند نفر را مشغول درما یک فرد میکند تولید ذخایر و بیمارستانها را هدف قرار میدهد از این مسائل میتوان نتیجه گرفت که کورنا کاملا هدفمند طراحی شده و همچون مکانیزم یک سلاح برنامه ریزی شده عمل میکند
  • محمد IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    11 6
    اگر بعداً مشخص شد پزشکیان درست گفته و فاجعه ای رخ داد امثال شماها با این تمسخر کردن و بی اهمیت نمودن وسیاسی کردن موضوع چه جوابی در آینده برای مردم دارید؟؟!!
  • مجید IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    7 1
    مگر قبلا وسط نبودند اگر انها نبودند شما فاتحه کشور را 100بار خوانده بودید نیازی به فرمایش !!!!!شما نبود ولی امرشان دستور داده بود
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 1
    اقای پزشکیان شما پزشک هستید اگر دغدغه سلامتی مردم را دارید بسم الله لباس پزشکی بپوشید و به خدمت به بیماران مشغول شوید امروز روز حرف زدن نیست حد اقل در رشته تخصصی خود به مردم خدمت کنید
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 3
    اصلاح طلبان در شرایط عادی نظامیان به پادگان ها برگردند اصلاح طلبان در شرایط ویروسی نظامیان برای حفظ جان ما به جنگ کرونا بروند
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 1
    اقای پور نجاتی یقین بدانید امروز درک مشترک مردم ناکارامدی و سوء مدیریت خط نفوذی غرب در انقلاب اسلامی است که منجر به چالشهای فرهنگی و اقتصادی و گاه امنیتی میشود . تقریبا همان درک مشترکی که مردم در دهه چهل و پنجاه نسبت به رژیم منحوس و وابسته به غرب در ایران داشتند امروز به جریان غربگرا و اشرافی که قریب سی سال است در راس هرم قدرت قرار گرفته اند دارند . و تا دست این جریان از اقتصاد و فرهنگ کشور کوتاه نشود اوضاع فرهنگی و اقتصادی مردم اصلاح نخواهد شد . امروز بر همگان روشن شده که این جریان غربگرا ترمز عدالت و معنویت و عقلانیت در کشور هستند .
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 6
    جهت اطلاع عموم ایران جز آخرین کشورهایی بود که پروازهای چین را بروی ایران بست مراجع از روز اول گفتند قم را قرنطینه کنید دولت بی شرف گفت نه . حتی یک تب سنج معمولی هم در ورودی های شهر نگذاشتند قاتل مردم دولت بی شرف است
  • یحیا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 2
    نظام در مظلومیت تمام عیار خار در چشم، استخوان در گلو التقاطی ترین دوشانفکران جهان سوم را تحمل میکند. از آن زن نماینده ای (پروانه خانم) در اوج ناکارامدی دولت روحانی در تابستان 97 و تورم افسارگسیخته چند صد درصدی ناشی از سوء مدیریت و له له زدن برای برجام می آید بجای ارائه راه کار برای دولت مورد حمایتش یا نقد آن دولت در مجلس لجن پراکنی می کند یا از برخی دیگر از جهله اصلاح طلب که با فرار به جلو می گویند چون ما را رد صلاحیت کردند مشارکت مردم در انتخابات کم خواهد بود؛ اما هیچوقت به حرف مردم توجه نمیکنند که گلایه بیش از هفتاد درصدی از ناکارامدی دولت دارند یا این آقای پورنجاتی که بعد از تیشه به ریشه اقتصاد و فرهنگ مملکت زدن هفت ساله الان دنبال انقلاب هستندو آری انقلاب خواهیم کرد و برای همیشه غربزدگان التقاطی و نامحرم و نااهل را از راس مدیریت انقلاب پایین خواهیم کشید
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 3
    یعنی رهبر از یک پزشک کرونا را بهتر شناخته در هر زمینه ای نظر متخصصان حجت است نه غیر متخصص
  • پویا نوری IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    4 2
    یکی از مشخصه اصلاح طلبان ، اینه که چیزی توی ندارند ، چند تا کلمه قلمبه سلمبه یاد گرفت ، سعی میکنند هر جوری شده این کلمات روشنفکرنمایانه را بیرون بریزند ، اینها افراد بی سوادی هستند که کلاً چیزی توی چنته ندارند، و بود و نبودشون فرقی به حال اجتماع ندارد و فقط اکسیژن می سوزونند
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      0 1
      مردم از روی جنازه متعفن اصول گرایان و اصلاح طلبان رد شده اند. هر دو گروه خائن به ملت و ارزش های اول انقلاب هستند
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    10 4
    این جماعت لجن پراکن که ظاهرا در پشت کلمات آکادمیک تیشه به ریشه این مملکت می‌زنند دقیقا منافقان مدینه صدر اسلام هستند
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    8 0
    علي رغم سوء استفاده مديران ديگردررابطه بانظاميان،اينان هميشه ايثارخودرانشان داده انداينكارمربوط به مديريت دولت وعملكردشمادرمجلس ميباشدكه حتي درشفافيت مخالفت كرديد.قوه قضائيه هم كه درحال رسيدگي ميباشد.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    13 89
    خطرناک تر و مرگبارتر از ویروس کرونا ، ویروس اصلاح طلبی است که حدود چهل سال بهترین فرزندان این آب و خاک را مظلومانه در آشوبها به شهادت رسانده و هزاران خیانت کار و فراری و ضد انقلاب و ماهواره نشین اجنبی پرورانده است...فقط کمی تاریخ بعد از انقلاب را مطالعه بفرمایید یا یک نگاه به پیشینه کارشناسان و گویندگان رسانه های ضدانقلاب بکنید همه چیز دستتان میاید
    • DE ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      4 4
      ویروس اصلاح طلبی ویروس جالبیه جوری طراحی شده که فقط افراط گرایان و کاسبان دین و ولایت رو می کشه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    7 4
    باید از همه نیرو ها بر علیه این ویروس استفاده کرد ، مابا توجه به تحریم های امریکا شرایط خاصی داریم . و بهترین حالت قرنطینه است .
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    64 31
    از وقتی نظامیان دخالت کردن این ویروس بیشتر شیوع پیدا کرد
    • محمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      3 3
      انشا الله بزودی همین نظامیان داروی درمان کرونا را در دانشگاه حضرت بقیه الله (عج)تولید خواهند کرد. لطفا اهل کوفه نباشید
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    52 13
    مردم بمیرند،جان مردم برای شما مهم نیست
  • محمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 0
    الان وقت اصلاح طلب و اصولگرا نیست وبحث هم در این مورد اشتباه هست ، ما در مواقع بحران مثل همین بیماری با اعتماد به مدافعان عزیز و زحمتکش سلامت و عمل به توصیه آنها مخصوصا رعایت نکات بهداشتی به خوبی از این بحران عبور خواهیم کرد. این آقایان هم نظر شخصی خودشان را مطرح کردند.
  • احمد IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    1 5
    آقای پزشکیان و آقایان دولت شما همگی در سوراخ موش خریدید و از ترس بیرونی آیید اونوقت تو همون سوراخ موش دارید اظهار نظر میکنید خجالت بکشید بی بخارهای اجنبی دروغگوی غربگرای ترسو .
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 2
    نکنه ایتالیا هم قم داره و قرنطینه نکردن اینطور شدن؟ یا خودشون از چین بردن ایتالیا؟! اینها همون خط القایی بی بی سی و من و تو و سعودی اینترنشناله! دشمنای این کشور و ملت حالا دلسوزش شدن! بعدش فتنه ها باعث روشن شدن صفها میشه.پزشکیان خودش رو نشون داده که دنبال بحثهای قومی قبیله ای و تمایلات تجزیه طلبانه است.از فدرال کردن ایران که پیش زمینه تجزیه است و هدف دشمنان ایران حرف زده!اینجا هم از روی دلسوزی این حرفها رو نزده
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    9 2
    آی برادر کرونا را چرا سیاسی میکنید آیا ما که نظر میدهیم مانند پزشکیان تخصص پزشکی داریم . حرف درست را از دشمنت هم اگر درست باشد باید بکار بست . فارغ از هر جهتی . ضرب المثل داریم که دشمن دانا به از نادان دوست . بعد اگر پزشکیان مشکلی داشت که بعضا بیان میکنند تو همین انتخابات گذشته از شورای نگهبان که حتما شما بهش اعتقاد و اعتماد دارید رد صلاحیتش نمیکرد تعارف داشت . ایشان برای جلو گیری از شیوع در خواست کرده تا نیروی نظامی مانند خیلی از کشورها بکمک تیم پزشکی بیاد و با تجهیزات و نیروئی که داره بتونه از انتقال افراد بی مسئولیت که ممکن است ضرورتی بر تردد و مسافرت نداشته باشند نظارت و جلوگیری نماید . همانطور که در قضیه شمال و جنوب شاهد بودیم . اگر از ابتدای شناسائی ویروس مانند روسیه و کره شمالی نیروی نظامی پای کار آمدند و توانستند با جدیت و توانائی جسمی بلحاظ تغییر شیفت و رفع خستگی و جمع بودن حواس مانع از ورود افراد شوند که اگر ما هم چنین کرده بودیم با ورودی افراد از چین مانند دانشجویان ابتدا به قرنطینه هدایت ودر صورت صحت و سلامت اجازه عبور میدادیم و جامعه را از این معضل نجات میدادیم اکنون با این مصائب روبرو نبودیم . نیروی نظامی قدرت تحکم دارد و اگر فردی خواست رفتار غیر منطقی انجام دهد آنان قادر به هر گونه برخورد و اعمال نظری هستند . علیرغم همراهی مردم خوب هست در پرتو نیرو کارها بسامان شود . مواد بهداشتی بموقع بمراکز برسد و سراز نا کجا آباد در بیاورد و بسیار کارهای مفید دیگر . مطلب آخر همانطور که اعلام میکنیم تیم پزشکی سربازان خط مقدم نبرد با دشمن ما (کرونا) هستند خوب هست کادر درمانی که در اثر ابتلا جان خود را فدای سلامتی مردم کردند و از دست دادند بعنوان شهید حساب و خطاب شوند تا قدر آنان بیشتر دانسته شود . با امید همراهی و همدلی مردم و رعایت نکات بهداشتی و غلبه هر چه زودتربر بیماری کرونا
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    6 3
    آخه تو چیزی که تخصص ندارید دخالت نکنید و حرف های صد من یه غاز نزنید دکتر پزشکیان بسیار درست گفته اوضاع بسیار وخیم تر از چیزیه که فکرشو میکنید جدی نگیرید نابودی ایران به دنبالشه
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 3
    تو فعلا مشغول غارت و باند بازیت باش، زیاد وقت نداری تبریزی
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    7 6
    قم را قرنطینه نکردند چون منشاء بیماری تهران بود نه قم و تقریبا امکان قرنطینه ندارد
  • باباطاهر IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    6 4
    حتماَ باید همه بمیرند تا حضرات باور کنند خطری هست. آمار جهانی دو درصد تلفات و آمار ما حدود 7 درصد. این خطرناک نیست؟ از روزیکه تنظیم قطب نماها را از ناخداها گرفتیم اوضاع خراب شد.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      4 0
      بله. بالاخره باید به هر بهانه ای یه نیشی زد. می خواد کورونا باشه یا هر چیز دیگه حتی مهاجرت کلاغها! هدف نیش ردن است. قطب نما....
    • DE ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      2 1
      بخاطر اینکه حمله بیولوژیک دشمنان ایرانه و بیشتر روی یک ژنوم خاص اثر میذاره.حالا حتما میگی کجا انگلیس و عربستان و آمریکا و صهیونیسم دشمن ایران هستند؟!
  • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    10 0
    با نظر اقای پزشکیان موافقم صحبت ایشان نشان از دغدغه جدی است که نسبت به بحرانی شدن اوضاع بواسطه ویروس کرونا دارند و نگاه درستی است این مشکل قبل از این که بحرانی شود باید یک فرمانده نظامی داشته باشد که کار روی زمین نماند انهایی که مخالفند منظور ایشان را متوجه نشده اند بهر حال در ساختار ها ی نظام مند نظامی اگر جایی کوتاهی شود یا مسولی نباشد و بخشی از امور بخواهد روی زمین بماند در سلسله مراتبی افراد جایگزین ان کار را انجام میدهند و وابسته به شخص خاصی نخواهد بود .
  • حامد IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 3
    بلکه بیشتر و باید حکومت نظامی شود و تانک ها در خیابان ها مستقر شده و به سمت خانه هایی که کرونا دارند شلیک کنند! تفکرات اصلاح طلبان همیشه این طوره بوده و افراطی گری جزوی است ذات آنهاست
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 2
    اقای خبرنگار اقای دکتر پزشکیان فوق تخصص پزشکی و دارای تجارب فراوان در رشته خودشان هستند لطفا انشایی که به جای خبر نوشتین و غیر کارشناسانه برا خوش خدمتی ننویسین
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      0 0
      دکتر پزشکیان؟؟ :)))))))) مونده تا بشناسیش..
    • حامد IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      0 1
      کشور پر است از پزشک. پزشکان واقعی و زیادی داریم و پزشکیان تنها پزشک متخصص نیست. در ضمن پزشکیان سال هاست که از علم پزشکی دور است و یک سیاست مدار است و کار سیاسی می کند. مملکت وزارت بهداشت دارد. وزیر بهداشت دارد . دکتر و دانشمند پزشکی متخصص با علم روز دارد . پزشکیان نظر مضحکی داده که از تفکرات مریض اصلاح طلبی نشأت می گیرد. و نظر اون نظری پزشکی هم نیست. و البته بگذریم از این که مدرک پزشکی خیلی از این مسئولان زیر سوال است و معلوم نیست از کدام رانت یا سهمیه استفاده کرده اند.
  • ایرانی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    6 3
    این پزشکان وپرستاران وکادر درمانی مملکت کجایند وچه کار میکنند که نظامیان مردم را قرنطینه نمایند وبرخورد نظام داشته باشند وحکومت نظامی داشته باشیم
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 3
    به نظرمن ایشان چون پزشک هستند عمق فاجعه را می دانند ودر پاسخ ان شخص که فرمودهاند چرا پزشکان قرنطینه نمی کنند کار پزشکاندرمان است وکار قرنطینه شهرها دستورباید از بالا باشد وتوسط نیروی نظامی به اجرا درایدیعنی ورود وخروج به قم را باید جلوش را می گرفتند تا به جای دیگر نرسد
  • مرصاد IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    10 7
    اصلاح طلبان ؛ در یک چیز تخصص دارند ؛ هذیان گویی !!
  • مرصاد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 4
    من موندم که ؛ این تبریزی های انقلابی ؛ چه چیزی در این پزشکیان اصلاح طلب مغرور از خودراضی ، دیدن که دوباره انتخابش کردن ؟؟!!
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    2 10
    چرا پزشکیان که خودش پزشک هستند ووکیل مردمند قبلا این ایده را نداشت .نوش دارو بعد از مرگ سهراب.
  • DE ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    1 0
    مهم! اینستاگرام سالومه مجری شبکه صهیونیستی من و تو هک شد.برید ببینید این سلبریتی های وطن فروش چیها باهاش رد و بدل میکردن.تف به هرچی وطن فروشه.باید یه پالایش اساسی صورت بگیره از پادوهای وطن فروش و بیدین
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    1 1
    احمد پورنجاتی در اظهاراتی عجیب در سال 93 با زیر سوال بردن انقلاب اسلامی، علت اصلی انقلاب در سال ۵۷ را عرق خوری و مستی برخی می‌داند.
  • جواد IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    1 1
    بسیار متاسفم برای انتخاب مردم تبریز
  • توحید IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    1 1
    ای مشرقین بی عقل که همه گفته ها را برعکس و ورانه تفسیر می کنید مگر چشم ندارید ببینید مردم گرفتارند . بزرگنمایی کدام است ای کم عقلان .
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    1 0
    واقعاًاقای خامنه ای سردار سلیمانی و مسعود پزشکیان محبوب همه مردم هستند
  • محمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    این روزها خیلی ها در خانه بیکارند و کامنت گذاشتن هم بازارش رواج است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس