بمب افکن های روسی ساعتی پیش اتاق عملیات مشترک گروه های تروریستی تکفیری حرکت نورالدین زنکی و جبهه النصره را در شهر اتارب واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه منهدم کردند.

گروه جهان مشرق- بمب افکن های روسی ساعتی پیش اتاق عملیات مشترک گروه های تروریستی تکفیری حرکت نورالدین زنکی و جبهه النصره را در شهر اتارب واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه منهدم کردند.

انهدام اتاق عملیات مشترک تروریستها در اتارب حلب+عکس

بنابر این گزارش، در این عملیات مقر فرماندهی تروریستهای تکفیری که در عمق 7 متری زمین قرار داشت از سوی پهادها شناسایی و در حمله دقیق هواپیماهای سوخو 34 روسیه بطور کامل نابود گردیده است. در اثر این حمله کلیه فرماندهان حاضر در این مقر به هلاکت رسیده اند. اتارب بزرگترین بارانداز تدارکاتی و فرماندهی گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد بشمار می رود. دو هفته پیش نیز جلسه فرماندهان عالی جیش الفتح هدف حمله هوایی ارتش سوریه قرار گرفته بود که طی آن فرمانده کل نظامی این گروه به هلاکت رسیده بود.

انهدام اتاق عملیات مشترک تروریستها در اتارب حلب+عکس

انهدام اتاق عملیات مشترک تروریستها در اتارب حلب+عکس

انهدام اتاق عملیات مشترک تروریستها در اتارب حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    باید بشار آمریکا را تهدید کند در صورت هرگونه اقدامی از سوی کشورهای ائتلاف علیه ارتش این کشور اسرائیل را با خاک یکسان می کند این تنها راه چاره برای سوریه است- ایران نیز هم باید بصورت هوایی وارد جنگ علیه تروریستها شود
  • وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    با کدامین نیرو و تجهیزات میتونه خطری رو متوجه سرزمین های اشغالی بکند؟ نیروی هوایی مناسبش رو داره یا موشکیش رو؟ یا سرباز و منطقه مرزیش رو؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس