شبکه اسکای نیوز عربی روز گذشته با انتشار گزارشی سراسر دروغ ارتش سوریه را متهم به ویرانی بیمارستان الکندی واقع در شمال حلب کرد!

گروه جهان مشرق- شبکه اسکای نیوز عربی روز گذشته با انتشار گزارشی سراسر دروغ ارتش سوریه را متهم به ویرانی بیمارستان الکندی واقع در شمال حلب کرد!

اسکای نیوز و سریال دروغپردازی علیه ارتش سوریه+عکس

بنابر این گزارش، در این گزارش، با انتشار تصاویری از ویرانه های ساختمان های بیمارستان کندی حلب علت آن را بمباران های هوایی مکرر ارتش سوریه با هدف جلوگیری از درمان مجروحان غیرنظامی در آن عنوان شده است! این در حالی است که به گواهی اسناد غیرقابل انکار بیمارستان کندی (مشفی الکندی) بعنوان یکی از 5 بیمارستان بزرگ و تخصصی مبارزه با بیماریهای سرطانی در جریان هجوم سال 2013 گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد پس از یکسال محاصره و در پی انتحاری های پی در پی مهاجمین نابود شده است. تروریستهای مهاجم پس از سیطره بر این بیمارستان 12 تن از مدافعان آن را که از سربازان ارتش سوریه بودند در مقابل درب ورودی آن با شلیک رگبارهایی از گلوله به فجیعترین وضع ممکن اعدام میدانی کرده بودند. شبکه اسکای نیوز عربی طی سالهای گذشته در پی سیطره کادر خبری وابسته به رسانه های سعودی به ارگان گروه های تروریستی تکفیری همچون داعش و القاعده تبدیل شده و روزانه ده ها گزارش کاملا دروغ و کذب علیه دولت سوریه منتشر می سازد.

{$sepehr_media_1794448_400_300}

{$sepehr_media_1794451_400_300}

{$sepehr_media_1794456_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس