کد خبر 639110
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو و هم پیمانان ان تحت هیچ شرایطی پیرامون سرنوشت ماندن یا رفتن دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه با دولت آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

گروه جهان مشرق- معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو و هم پیمانان ان تحت هیچ شرایطی پیرامون سرنوشت ماندن یا رفتن دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه با دولت آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

روسیه:سرنوشت اسد قابل مذاکره نیست

بنابر این گزارش، گنادی گاتیلوف عصر امروز در جریان مصاحبه مطبوعاتی در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون مساله مشارکت دکتر بشار اسد در آینده سیاسی سوریه و حضور وی در انتخابات دوره بعد ریاست جمهوری این کشور گفت که ما چنین موضوعی را در مذاکرات با طرف آمریکایی هرگز مطرح نکرده و روی آن بحثی نخواهیم داشت. وی تاکید کرد که استفاده آمریکا از بهانه کمک های انسانی و موضوع محاصره محلات شرقی حلب که در اشغال گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده قرار دارد از نظر اخلاقی و حقوقی امری مذموم بوده و مسکو توجهی به جنجالهای رسانه ای علیه عملیات مبارزه با تروریسم در سوریه ندارد. گاتیلوف در ادامه با اشاره به ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل از پیشنهاد کشورش برای ورود اعضای جدید به ان با هدف تاثیر گذاری بیشتر و کاربردی تر در حل بحران های منطقه ای خبر داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    عجب زبون نفهمی هستن غربی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس