کد خبر 639098
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت دو حمله انتحاری ساعتی پیش در شهر حماه واقع در شمال سوریه را بر عهده گرفته است.

گروه جهان مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت دو حمله انتحاری ساعتی پیش در شهر حماه واقع در شمال سوریه را بر عهده گرفته است.

حملات انتحاری داعش در داخل شهر حماه+عکس

بنابر این گزارش، این انفجارها در برابر درب ورودی ساختمان حزب بعث واقع در مرکز شهر حماه روی داده است. منابع بیمارستانی از شهید و مجروح شدن دستکم 15 تن از این انفجارها خبر می دهند که بغیر از یک نیروی پلیس مسئول انتظامات درب ورودی ساختمان هدف حمله، سایر شهدا و زخمی شدگان همگی غیرنظامی هستند. گفته می شود عامل انتحاری اول موفق به منفجر کردن جلیقه مملو از مواد انفجار در مقابل درب ورودی دفتر حزب بعث شده و در پی آن عامل انتحاری دوم نیز قصد اقدام مشابه را داشته که از سوی نیروهای امنیتی شناسایی و هدف تیراندازی قرار گرفته و در دم به هلاکت رسیده است. این نخستین حمله تروریستی در داخل شهر حماه از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 می باشد که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است. لازم به ذکر است که شهر حماه علی رغم استقرار خانواده های اعضا و فرماندهان گروه های تروریستی تکفیری بدلیل بافت خاص آن که اکثریت مردم از دولت حمایت کرده و اجازه تحرکات نظامی را به گروه های مذکور نداده اند از آرامترین مناطق سوریه بشمار می رود.

حملات انتحاری داعش در داخل شهر حماه+عکس

(جسد انتحاری دوم داعش)

حملات انتحاری داعش در داخل شهر حماه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس