کد خبر 639322
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

غوطه غربی دمشق که شاهد درگیری و پیشروی ارتش است، از صبح امروز شاهد تشدید این درگیری‌هاست؛ جبهة النصره از صبح امروز ضدحمله به ارتش را آغاز کرده است.

 به گزارش مشرق، درگیری در جنوب غرب پایتخت سوریه از صبح امروز شدت بیشتری به خود گرفته است.

گروههای مسلح مانند «جبهة فتح الشام» (جفش) یا همان جبهة النصره سابق، کمتر از یک ساعت پیش در صفحه توئیتر خود از آغاز ضدحمله به ارتش سوریه در محور دیرخبیه در جنوب غرب دمشق خبر داد.

ارتش سوریه دیروز موفق شده بود که نقاط مهمی را در اطراف الدیرخبیه در جنوب غرب تصرف کند و امروز جفش می‌گوید عملیات اشغال مجدد اطراف مقر «تیپ 75» و اطراف «روستای الدیرخبیه» را در غوطه غربی آغاز کرده است.

منابع میدانی از تشدید درگیری‌ها در محور «الدیرهبیه - المقیلبیه» خبر می‌دهند و می‌گویند آتش خمپاره‌ای و موشکی و راکتی ارتش سوریه روی سر تروریست‌ها بی‌سابقه است.

ارتش سوریه از دیروز حملات هوایی را به مواضع جبهة النصره در اردوگاه «خان الشیح» و روستای الدیرخبیه شدت بخشیده همچنانکه درگیری‌ از صبح امروز شدیدتر شده است.

ارتش سوریه از چهارشنبه 28 سپتامبر، حملات در این محور در غوطه غربی را آغاز کرده و مواضع النصره در خان الشیح، مزارع الدیرخبیه و حی الوادی در غرب روستای المقیلیبه را زیر آتش گرفته است.

گروههای مسلح 26 می گذشته، در چارچوب تلاششان برای شکستن محاصره ارتش سوریه بر برخی شهرکها در غوطه غربی دمشق، موفق شدند الدیرخبیه را اشغال کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس