کد خبر 639133
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰

با گذشت دو ساعت از وقوع انفجار انتحاری در مجلس عروسی در حاشیه شهر حسکه سوریه، منابع میدانی از وقوع حمله تروریستی دیگر در این استان خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- با گذشت دو ساعت از وقوع انفجار انتحاری در مجلس عروسی در حاشیه شهر حسکه سوریه، منابع میدانی از وقوع حمله تروریستی دیگر در این استان خبر می دهند.

حملات تروریستی جدید در حسکه

بنابر این گزارش، در نخستین حمله یک عامل انتحاری جلیقه مملو از مواد منفجره همراه خود را در یک سالن عروسی در حاشیه شهر حسکه منفجر کرد که طی آن دستکم 39 تن از مهمانان کشته و 90 تن دیگر نیز بشدت زخمی شدند. ساعتی پس از این حادثه خودروی گشتی شبه نظامیان گروه تروریستی تجزیه طلب موسوم به آسایش کردی وابسته به حزب پ.ک.ک (کارگران کرد ترکیه) در شهر قامشلی نزدیک مرز با ترکیه هدف تیراندازی و سپس حمله انتحاری قرار گرفته که طی آن سه تن شامل دو نفر از فرماندهان ارشد این گروه بنام های محمد و خلیل فاطمی ملقب به شیرزاد بشدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان شهر قامشلی به هلاکت رسیده اند. استان حسکه در شمال شرقی سوریه و در مجاورت مرزهای عراق و ترکیه واقع شده که طی ماه های گذشته صحنه استقرار هزاران تروریست تجزیه طلب چند ملیتی کرد از سویی و تحرکات نظامی گروه تروریستی تکفیری داعش از سوی دیگر بوده است.

حملات تروریستی جدید در حسکه

حملات تروریستی جدید در حسکه

حملات تروریستی جدید در حسکه

حملات تروریستی جدید در حسکه

{$sepehr_media_1792117_400_300}

{$sepehr_media_1792118_400_300}

{$sepehr_media_1792119_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس