نماینده رسمی روسیه در سازمان ملل با انتقاد از علمکرد مخرب آمریکا در پرونده بحران سوریه تاکید کرد که در صورتیکه روسیه با قدرت وارد عرصه میدانی سوریه نمی شد، الان پرچم های سیاه داعش بر فراز ساختمان های دمشق برافراشته شده بود.

گروه جهان مشرق- نماینده رسمی روسیه در سازمان ملل با انتقاد از علمکرد مخرب آمریکا در پرونده بحران سوریه تاکید کرد که در صورتیکه روسیه با قدرت وارد عرصه میدانی سوریه نمی شد، الان پرچم های سیاه داعش بر فراز ساختمان های دمشق برافراشته شده بود.

چورکین:اگر روسیه نبود پرچم های داعش در دمشق برافراشته می شد

بنابر این گزارش، ویتالی چورکین این اظهارات را در جریان جلسه عصر روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل بیان کرده و بر غیرقابل قبول بودن انتظارات زیاده خواهانه و مخرب آمریکا در سوریه تاکید کرد. وی با اشاره به شکست آتش بس یک جانبه اعلام شده از سوی دولت سوریه که از حمایت روسیه و آمریکا نیز برخوردار بود گروه های وابسته به آمریکا و در راس آنها جبهه النصره شعبه رسمی القاعده در سوریه را به بمباران و گلوله باران محلات مختلف شهر حلب و به شکست کشیده شدن طرح آتش بس متهم ساخت. وی با اشاره به حملات هفته های اخیر این گروه با حمایت ارتش آزاد به استان های حلب، حماه و دمشق خواستار شفافیت آمریکا در مواضعش در پرونده سوریه شد. لازم به ذکر است که روز گذشته روسیه رسما به عنوان رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد منصوب گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    مرگ ، نفرین و لعنت بر داعش و حامیان داعش به خصوص عربستان و ترکیه ی حرام زاده. اگه ترکیه این همه سلاح و تجهیزات به داعشیان حرام زاده نمی داد سوریه به این روز نمی افتاد. چه شیر تو شیری شده! از فردا جیبوتی هم میاد میگه اگه من نبودم فلان جا سقوط میکد.
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    بهتر نیست بگیم اگه ایران نبود تا شما روس ها رو از عمق فاجعه خبردار نکنه و اگه ایران و مدافعین حرم نبودن الان داعش کل منطقه رو گرفته بود؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس