کد خبر 639113
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

رمضان قادروف رئیس جمهور چچن از آمادگی کشورش برای همکاری های گسترده نظامی با سوریه در عملیات علیه گروه های تروریستی تکفیری فعال در این کشور خبر داد.

گروه جهان مشرق- رمضان قادروف رئیس جمهور چچن از آمادگی کشورش برای همکاری های گسترده نظامی با سوریه در عملیات علیه گروه های تروریستی تکفیری فعال در این کشور خبر داد.

چچن:آماده گسترش روابط با سوریه هستیم

بنابر این گزارش، وی در گفتگوی رسانه ای امروز با تکذیب حضور مستشاران نظامی چچنی در سوریه از آمادگی کامل کشورش برای میزبانی از هزاران نظامی سوری برای طی دوره های ویژه آموزشی و فرماندهی برای مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری خبر داده است. وی تاکید کرد که تا این لحظه دولت سوریه از چچن درخواستی برای اعزام مربی نداشته اما کشورش برای کمک های همه جانبه به سوریه آمادگی کامل دارد. وی بااشاره به حضور ده ها هزار تبعه چچن و سایر کشورهای حوزه شوروی سابق در سوریه گفت که ما در چچن سالهاست که با تروریسم تکفیری در حال جنگ هستیم و با دولت و مردم سوریه در این زمینه ابراز همدردی میکنیم. لازم به ذکر است که هفته گذشته دولت چچن یکی از بزرگترین پادگان های آموزشی جهان را در شهر گودرمیس این کشور به مساحت نزدیک به 500 هکتار تاسیس کرد که هزاران نظامی در آن به امر آموزش ارتش این کشور اشتغال داشته و دارای تاسیسات وسیع زیر زمینی نیز می باشد.

چچن:آماده گسترش روابط با سوریه هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس