کد خبر 638847
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

منابع میدانی از آمادگی نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان ان برای حمله به مجتمع 1070 واحدی مستقر در بخش غربی شهر حلب خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی از آمادگی نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان ان برای حمله به مجتمع 1070 واحدی مستقر در بخش غربی شهر حلب خبر می دهند.

آخرین تحولات میدانی غرب و شمال حلب+عکس

بنابر این گزارش، نیروهای دولتی سوریه از ساعات ابتدایی صبح امروز عملیات خود را برای پاکسازی مناطقتح تاشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در مجتمع 1070 واحدی حلب آغاز کرده اند که به سیطره آنها بر بخش هایی از این منطقه منجر شده است. همزمان نبردهای شدید  در محله بستان الپاشا و سلیمان الحلبی در حالی وارد سومین روز خود شد که نظامیان سوری برای رسیدن به ایستگاه آب شرب مستقر در آن تلاش می کنند اما با مقاومت شدید تروریستها مواجه شده اند. 

آخرین تحولات میدانی غرب و شمال حلب+عکس

محله سلیمان الحلبی میزبان تاسیسات اصلی تامین کننده آب آشامیدنی شهر حلب می باشد که طی سالهای گذشته بارها تروریستها از آن بعنوان اهرم فشاری علیه ساکنین این شهر استفاده کرده اند. در محور شمالی شهر حلب نیز رزمندگان سوری پس از سیطره عصر روز گذشته بر کارخانه الشقیف حملات خود را به سوی مواضع نیروهای گروه های حرکت نورالدین زنکی (ارتش آزاد) و جبهه النصره (القاعده) مستقر در روستای العویجه ادامه می دهند. این روستا در جنوب بیمارستان الکندی حلب واقع شده که روز گذشته پس از 3 سال کنترل آن بدست نیروهای دولتی افتاده است.

آخرین تحولات میدانی غرب و شمال حلب+عکس

آخرین تحولات میدانی غرب و شمال حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس