کد خبر 632775
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

در پی تشدید حملات گروه های تروریستی تکفیری وابسته به ارتش آزاد و القاعده به شرق شهر دمشق، نیروهای نظامی این کشور اقدام به وضع قانون منع تردد در محله العباسیین کرده اند.

گروه جهان مشرق- در پی تشدید حملات گروه های تروریستی تکفیری وابسته به ارتش آزاد و القاعده به شرق شهر دمشق، نیروهای نظامی این کشور اقدام به وضع قانون منع تردد در محله العباسیین کرده اند.

تشدید حملات تروریستها به شرق دمشق+عکس و نقشه

بنابر این گزارش، صدها نیروهای نظامی و امنیتی سوری صبح امروز با حضور در محله العباسیین از ساکنین آن خواستند تا از حضور در خیابانها و مراکز عمومی خودداری کنند. این دستور به دلیل گلوله باران های گاه و بیگاه عناصر گروه های فیلق الرحمن، جبهه النصره و جیش الاسلام مستقر در محله الجوبر واقع در حاشیه شرقی دمشق علیه این منطقه صورت گرفته است. لازم به ذکر است که محله جوبر از نخستین روز اجرای طرح آتش بس اعلام شده از سوی دولت سوریه که از حمایت سازمان ملل، روسیه و آمریکا نیز برخوردار می باشد، صحنه درگیری های شدید میان دو طرف بوده است. گروه های تروریستی با حفر تونل برای نفوذ به دمشق تلاش می کردند که ارتش با کشف و انهدام آن ده ها تن از آنها را کشته و در پی این موضوع درگیری های شدید تا این لحظه همچنان ادامه دارد. جوبر به دروازه شرقی شهر دمشق معروف بوده که بافت اداری و مسکونی آن را به منطقه غوطه شرقی مرکز استقرار هزاران تروریست تکفیری متصل می سازد.

تشدید حملات تروریستها به شرق دمشق+عکس و نقشه

تشدید حملات تروریستها به شرق دمشق+عکس و نقشه

تشدید حملات تروریستها به شرق دمشق+عکس و نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس