کد خبر 632741
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

با گذشته یک روز از حمله هوایی ارتش آمریکا به مواضع نظامیان سوری در اطراف فرودگاه نظامی شهر دیرالزور واقع در شرق این کشور بمب افکن های سوری و روسی عملیات گسترده ای را برای بازپس گیری مناطق اشغال شده از سوی داعش آغاز کرده اند.

گروه جهان مشرق- با گذشته یک روز از حمله هوایی ارتش آمریکا به مواضع نظامیان سوری در اطراف فرودگاه نظامی شهر دیرالزور واقع در شرق این کشور بمب افکن های سوری و روسی عملیات گسترده ای را برای بازپس گیری مناطق اشغال شده از سوی داعش آغاز کرده اند.

{$sepehr_media_1766963_400_300}

بنابر این گزارش، عملیات نیروهای ارتش سوریه با مشارکت واحدهای زرهی و پیاده لشکر 104 گارد ویژه ریاست جمهوری این کشور علیه مواضع داعش در کوه های "جبل الثرده" واقع در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور صورت گرفته که طی آن تلفات و خسارات گسترده ای به داعش واردآمده و بخش اعظم این منطقه راهبردی نیز بازپس گرفته شده است. منابع میدانی نزدیک به ارتش سوریه از هلاکت حداقل 40 تروریست داعش در این عملیات خبر داده اند. بخش رسانه ای ارتش سوریه موسوم به اعلام الحربی تصاویری از بمباران شدید مواضع داعش توسط بمب افکن های روسی - سوری منتشر کرده است. هواپیماهای آمریکایی - استرالیایی عصر روز گذشته با بمباران مواضع نیروهای دولتی سوریه در جبل الثرده موجب اشغال آن از سوی داعش شده بودند. در این حملات که بمدت یکساعت و در دو مرحله صورت گرفت بیش از 180 سرباز سوری شهید و زخمی شده اند.

فیلم/بمباران شدید داعش در دیرالزور سوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر تاریخی ایران ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی ؟ سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس