کد خبر 632768
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

صدها تن از ساکنین شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا در شمال استان ادلب سوریه دقایقی پیش با تجمع در میدان مرکزی این شهرها نسبت به ادامه محاصره خود و عدم توجه سازمان ملل به آن اعتراض کردند.

گروه جهان مشرق- صدها تن از ساکنین شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا در شمال استان ادلب سوریه دقایقی پیش با تجمع در میدان مرکزی این شهرها نسبت به ادامه محاصره خود و عدم توجه سازمان ملل به آن اعتراض کردند.

اعتراض ساکنین فوعه و کفریا به محاصره+عکس

بنابر این گزارش، در این تجمع مردم با در دست داشتن پلاکارهای حاوی عبارات اعتراضی خطاب به سازمان ملل متحد خواستار امدادرسانی به این دو شهر مانند ساکنین محلات بخش شرقی شهر حلب که در اشغال القاعده و ارتش آزاد قرار دارند شده اند. لازم به ذکر است که شهرهای فوعه و کفریا که محل زندگی بیش از 50 هزار تن از شیعیان سوریه است، از بیش از یک سال پیش در محاصره کامل تروریست های تکفیری قرار دارد و این تروریست ها مانع از ورود هرگونه مواد غذایی، سوخت و دارو به این دو شهر شیعه نشین می شوند. تروریست ها طی ماه های اخیر به صورت مستمر دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریا را با موشک و خمپاره هدف قرار دادند که در این حملات صدها تن از اهالی این شهرها شهید و مجروح شدند. هم اکنون ده ها بیمار در شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا در وضعیت بدی به سر می برند و برای ادامه درمان و زنده ماندن نیاز به خارج از این دو شهر شیعه نشین دارند، اما تروریست ها مانع از خروج اهالی شهرهای فوعه و کفریا می شوند.

اعتراض ساکنین فوعه و کفریا به محاصره+عکس

اعتراض ساکنین فوعه و کفریا به محاصره+عکس

اعتراض ساکنین فوعه و کفریا به محاصره+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس