کد خبر 632863
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه می‌گوید که حمله جنگنده‌های آمریکایی به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور از پیش طراحی شده بود.

 به گزارش مشرق، بثنیه شعبان مشاور ارشد ریاست جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه راشا تودی گفت: حمله جنگنده‌های آمریکایی به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور از پیش طراحی شده بود.

وی با اشاره به اظهارات سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل که این حمله را اقدامی اشتباهی خوانده است گفت: ادعای اشتباه خواندن این حمله درست نیست. هواپیماهای آمریکایی مواضع داعش را بعد از اینکه آنها کنترل مواضع را در ین منطقه در اختیار گرفتند بمباران نکردند و این نمی‌تواند یک اشتباه از سوی جنگنده های آمریکایی باشد.

وی اضافه کرد که آمریکا مواضع تروریستهای داعش را قبل از رسیدن هواپیماهای روسیه بمباران نکرده است.

مشور بشار اسد تاکید کرد که شواهد و مدارک نشان می‌دهند که هیچ اشتباهی رخ نداده است بلکه مدارک ثابت می‌کنند که این حمله از قبل برنامه ریزی شده بوده است.

شعبان ادامه داد؛ از همان ابتدای مداخله آمریکا ما گفتیم که این اقدامات علیه داعش نیست و پوششی بود برای اینکه داعش خود را توسعه دهد.

جنگنده های ائتلاف آمریکا روز گذشته مواضع سربازان ارتش سوریه در دیرالزور را هدف قرار دادند که طی آن حدود 80 نیروی ارتش سوریه کشته شدند.

دولت روسیه این حمله را نقض آتش بس توافق شده میان مسکو با واشنگتن خوانده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هاشمی ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسرائیل و داعش
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    بر پدر و مادر این آمریکا لعنت که هرچی عذابه از گور این ذلیل مرده بلند میشه. هرکشوری دنبال منافع خودشه ولی چه جور منافعی آخه، تا چه رذالت و پستی یک عده هم میان در داخل کشور پروژه تطهیر رو انجام میدن واسه چی؟ خدا همه دشمنان این ملت و کسانی که با دشمنان این ملت کار میکنه رو نابود کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس