وزارت دفاع استرالیا با انتشار بیانیه ای رسمی ضمن اعلام مشارکت هواپیماهای این کشور در مله عصر روز گذشته به مواضع نیروهای ارتش سوریه از دولت این کشور رسما عذرخواهی کرد.

گروه جهان مشرق- وزارت دفاع استرالیا با انتشار بیانیه ای رسمی ضمن اعلام مشارکت هواپیماهای این کشور در مله عصر روز گذشته به مواضع نیروهای ارتش سوریه از دولت این کشور رسما عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی استرالیا از سوریه

بنابر این گزارش، در این بیانیه به مشارکت هواپیماهای جنگی ارتش استرالیا در قالب ائتلاف مبارزه با داعش در جریان عملیات عصر روز گذشته در دیرالزور واقع در شرق سوریه که به شهادت و جراحت بیش از 180 نظامی سوری در حین نبرد با داعش منجر گردید اشاره شده و از دولت و مردم سوریه به این دلیل رسما عذرخواهی شده است. وزارت دفاع استرالیا در ادامه از تعلیق و توقف کلیه عملیات نظامی خود در سوریه با هدف جلوگیری از وقوع حوادث مشابه خبر داده است. لازم به ذکر است که دستکم 6 هواپیمای اف 16 و ای 10 آمریکایی و استرالیایی عصر روز گذشته بمدت 1 ساعت مواضع نیروهای ارتش سوریه را در دو نوبت جداگانه بشدت بمباران کرده اند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج اسد نجاری ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    وزارت دفاع استرالیا : دوستان عزیز بدانید امریکائی های خائن شما را بازی داده اند ؟؟ !! نباید حرفهای انها را قبول کنید. به خدا قسم دروغگو تر از امریکائیها در عمرم ندیده ام . موفق باشید
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    1 0
    شرط میبندم این عذرخواهی با فشار آمریکا انجام شده ، استرالیا رو فرستاده جلو عذرخواهی کنه سر و ته قضیه هم بیاد...
  • سعید ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    1 0
    آقا ارتش سوریه اصلاچیزی به نام پدافند داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه نداره چرا تا حالا براش ارسال نکردیم؟؟؟ یا ارسال کردیم و چیز بدرد بخوری نبوده .... کجایی تیمسار فرزاد اسماعیلی ؟؟؟؟؟؟ چرا این قدر ساکتی ؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    1 0
    ماخودمون هم نداریم که عموجان !!
  • پويا ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    آمريكا شريك جرم براي خودش درست كرده كه متهم نشود، استراليا هم در جريان جزئيات ماجرا بوده ، اين آنگلوساكسونها آشغال تر از اين حرفها هستند، هر جا انگليسي زبانها باشند بايد منتظر فتنه انگيزي هم در آنجا بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس