«کوین بارت»‌ می گوید: اکثر حملات تروریستی که در غرب اتفاق می‌افتد اصلا ربطی به اسلام ندارد و حتی در رسانه‌های ضد اسلام، این حملات به مسلمانان ارتباط داده نمی‌شود. مردم آمریکا علت عمده حملات تروریستی را نژاد‌ها و قومیت‌های دیگر آمریکا همانند یهودی‌ها، چپ‌گراهای تند و ناسیونالیست‌های افراطی می‌دانند.

به گزارش مشرق، سایه وحشت و ترور چند وقتی است که با بازگشت تروریست‌های چشم آبی به خانه‌هایشان، بر سر اروپا و آمریکا سنگینی می‌کند.
 
«اسلام‌هراسی» اما یکی از اقدامات ناجوانمردانه‌ای است که غربی‌ها با سوء استفاده از این فضا به آن دامن می‌زنند بدون اینکه متوجه باشند‌، همین امر به احساسات نژادپرستانه دامن زده و خود باعث ناامنی بیشتر خواهد شد.
 
نقش رژیم صهیونیستی در فضایی که اروپا اکنون در آن قرار دارد، مسئله مهم دیگری است که در این باره با دکتر«کوین بارت»‌، اسلام‌شناس مشهور آمریکایی مصاحبه‌ای کرده‌ایم که از نظرتان می‌گذرد.
 
 «کوین بارت»‌، در پاسخ به این سوال که کارشناسان غربی و به طور کلی افکار عمومی غرب تا چه مقدار دین اسلام را عامل حملات تروریستی در کشورهایشان می‌دانند گفت: «اکثر حملات تروریستی که در غرب اتفاق می‌افتد اصلا ربطی به اسلام ندارد و حتی در رسانه‌های ضد اسلام، این حملات به مسلمانان ارتباط داده نمی‌شود. طبق نظر‌سنجی‌ها درآمریکا، مسلمانان تندرو تنها برای 6 درصد از حملات تروریستی مقصر دانسته شده‌اند. مردم آمریکا علت عمده حملات تروریستی را نژاد‌ها و قومیت‌های دیگر آمریکا همانند یهودی‌ها، چپ‌گراهای تند و ناسیونالیست‌های افراطی می‌دانند. در اروپا هم علت 99 درصد حملات تروریستی طبق نتایج نظرسنجی قومیت‌هایی غیر از مسلمانان دانسته شده.»
 
دکتر بارت که به خاطر روحیه حقیقت‌جویی‌اش از تدریس در دانشگاه آمریکا منع شده است در پاسخ به این سوال که «‌غرب را تا چه مقدار مقصر در روی دادن این حوادث می‌دانید؟» این طور جواب داد که: «معضل تروریست‌هایی» که اکنون تا این حد رشد و توسعه یافته را می‌توان ماه عسل تلاش‌های سرویس‌های اطلاعات غرب دانست. مطرح کردن خطر مصنوعی تروریست‌های اسلامگرا در رسانه‌ها تنها و تنها توطئه سرویس‌های جاسوسی غرب و مخصوصا موساد است. خطر تروریست‌ها در حدی که در رسانه‌های غربی بر آن تاکید می‌شود در واقعیت وجود ندارد.
 
وی همچنین درباره هدف تشکیل چنین گروه‌هایی گفت: «موساد‌، سازمان سیا‌، برخی از سازمان‌های اطلاعاتی اروپا‌، عربستان سعودی با کمک متحدین عربی منطقه‌ای گروه‌های تروریستی حاضر در عراق و سوریه را به وجود آوردند و از آن‌ها حمایت کردند. ماموریت‌های این گروه‌ها از ابتدا مشخص بود‌. آن‌ها باید با دشمنان آمریکا‌، اسرائیل و عربستان که اتفاقا مشترک هم هستند، در منطقه غرب آسیا می‌جنگیدند. به عنوان مثال، القاعده که محصول مشترک سیا و عربستان بود ابتدا برای جنگ علیه روسیه در افغانستان ایجاد شد‌. سیا به کمک القاعده دولت لیبی را سرنگون کرد. بنابراین، تمام گروه‌های تروریستی به ظاهر مسلمان همگی در راستای منافع آمریکا قدم برمی‌دارند.»
 
بارت در ادامه افزود: «امروز هم همانند گذشته، داعش زاییده تفکرات سیا و موساد است. ماموریت اول آن‌ها عبارت بوده از ناامن کردن عراق و سوریه و متعاقبا شعله‌ور کردن اختلافات شیعه و سنی و به راه انداختن جنگ مذهبی و طایفه‌ای در منطقه‌. ماموریت دوم آن‌ها بدبین کردن افکار عمومی نسبت به مسلمانان و قانع کردن مردم جهان نسبت به حمله به اراضی مسلمانان.»
 
نویسنده کتاب «جهاد حقیقی» در پاسخ به این سوال که، چرا مهاجران و شهروندان درجه دوم اروپایی دست به حملات تروریستی می‌زنند، نیز خاطرنشان کرد: «هرگاه که ما خبری در باره حملات تروریستی یک مسلمان در اروپا را در تیتر اول روزنامه‌های غربی می‌بینیم، باید این فرضیه را در ذهن به‌ وجود بیاوریم که خود غربی‌ها سناریویی را به‌ وجود آوردند تا تیتر‌های مورد نظر خودشان ضد اسلام را تیتر یک کنند. برای روانشناسان دست‌نشانده سیستم‌های غربی متقاعد کردن یک پناهجو برای انجام یک حمله تروریستی به وسیله تبر یا تفنگ بسیار آسان است.»
 
وقتی که از وی خواسته شد تا توضیح بیشتری در این باره به خوانندگان دهد، «کوین بارت» در ادامه تصریح کرد که «این دست از اقدامات غرب سابقه طولانی دار‌د، سال 1960 بر اساس طرح سازمان سیا تحت عنوان «مانشوریان» نقشه‌های ترور مختلفی طراحی‌ شد که در آن از آدم‌های عادی استفاده می‌شد. بر اساس این طرح مردم عادی تحت تاثیر مصرف مواد و هیپنوتیزم قرار می‌گرفتند و سپس به خاطر قرار نداشتن در حالت طبیعی دست به اعمال ناهنجار همچون قتل می‌زدند.  اقداماتی که هیچ‌گاه از سوی سران آمریکایی تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت و بر عکس بیشتر مورد استفاده قرار گرفت. مقامات اسرائیلی هم از این دست اقدامات بیشتر انجام می‌دهند. اصلی‌ترین اقدام اسرائیل را می‌توان کلید زدن طرح «گلادیو» در منطقه اوراسیا دانست. هدف مشخص به راه انداختن این طرح از سوی اسرائیل فقط ترغیب اروپا برای جنگ علیه اسلام بود. جنگی که در صورت وقوع منافع آن متوجه اسرائیل خواهد شد.»
 
وی همچنین در بخش آخر از مصاحبه خود از ردپای صهیونیست‌ها در حملات اخیر صحبت کرد و به نکات جالب و ظریفی اشاره کرد.  نویسنده کتاب «یازده سپتامبر و امپراطوری آمریکا» گفت: «اگر مقداری بر حوادث اخیر در اروپا متمرکز شویم متوجه می‌شویم که از حادثه‌های تروریستی به طور مشکوکی فیلمبرداری شده است. ماموران اسرائیلی به طوری که انگار از قبل متوجه روی دادن حادثه تروریستی هستند، از تروریست‌های حادثه «شارلی ابدو» از روی بالکن مشرف فیلمبرداری می‌کردند. آن‌ها از حمله 13 نوامبر پاریس عکسبرداری کردند و آن را در جهان پخش کردند. اسرائیلی‌ها از قبل آماده بودند تا به دقت از انفجار تروریستی فرودگاه بروکسل فیلمبرداری کنند. از همه این‌ها مشکوک‌تر اتفاقاتی است که «ریچارد کوتچار» رقم زده است. وی در حادثه کامیون وحشت که تعداد زیادی از مردم را در شهر نیس فرانسه زیر گرفت حضور داشت و از آن اتفاق تصویربرداری کرد‌. در این فیلم، ریچارد دقایقی قبل از به راه افتادن کامیون، روی آن متمرکز شده‌، گویی از قبل می‌دانسته که این کامیون قرار است چند ده انسان بی‌گناه را بکشد. هفته گذشته، کوتچار سر از مونیخ درمی‌آورد و از تیراندازی و گروگان‌گیری در یکی از فروشگاه‌های این شهر فیلمبرداری می‌کند.»
 
وی در نهایت این را هم گفت که «تمامی این واقعیت‌ها ما را یاد خوش‌رقص‌ترین عامل اسرائیلی یعنی برادران «نادت» می‌اندازد که از ساعت‌ها پیش برای فیلمبرداری از سانحه 11 سپتامبر در مکان خوبی مستقر شده بودند.تمامی این وقایع از نیت شوم اسرائیلی‌ها برای بد جلوه دادن مسلمانان در افکار عمومی خبر می‌دهد. من این اتفاقات را به تفصیل در کتاب «من شارلی ابدو نیستم‌» که به زودی به زبان فارسی منتشر خواهد شد‌، توضیح خواهم داد.»
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م ک ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    امان از خباثت صهیونیست ها!
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    دنیای بدون اسرائیل قطعا دنیای زیبا تریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس