کد خبر 612805
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۲

پلیس مترو پلیتن لندن تایید کرد که بر اثر حمله با چاقو در مرکز لندن در شامگاه چهارشنبه که می‌تواند ناشی از یک انگیزه تروریستی باشد، یک زن کشته و حداقل پنج نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، پلیس لندن گفته است که این حمله در ساعت 22 .33 دقیقه شامگاه چهارشنبه در میدان روسل در مرکز شهر لندن صورت گرفته است.
 
براساس گزارش پلیس، یک نفر مظنون در ارتباط با این حمله که ممکن است به دلیل انگیزه های تروریستی صورت گرفته باشد، دستگیر شده است.

پلیس لندن در بیانیه ای اعلام کرد فرد کشته شده، زنی با حدود 60 سال سن بود. ارائه جزئیات بیشتر درباره وی در حال حاضر امکان پذیر نیست. 5 نفر هم زخمی شده اند. 

این بیانیه می افزاید نشانه های اولیه حاکی از آن است که بیماری روانی در وقوع این حادثه نقش مهمی داشته و این، خط سیر اصلی تحقیقات را تشکیل می دهد. 

علی رغم این، پلیس در حال حاضر درباره انگیزه های حمله، گزینه های دیگر را نیز مد نظر دارد و تروریسم یکی از عواملی است که بررسی های لازم درباره آن انجام می شود. 

مطابق این بیانیه، برای رعایت جوانب احتیاط،  مردم لندن از صبح پنجشنبه شاهد افزایش میزان حضور نیروهای پلیس، اعم از افسران مسلح در سطح شهر خواهند بود.

 
 
خبر تکمیلی ارسال می شود.
 
حمله با چاقو در لندن ۷ کشته و زخمی بر جا گذاشت 
 
حمله با چاقو در لندن ۷ کشته و زخمی بر جا گذاشت 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس