کد خبر 567193
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

گروهی از هکرهای وابسته به داعش فهرست منتشر کردند که براساس آن دهها تن از نظامیان آمریکایی باید ترور شوند.

تهدید داعش پنتاگون را به حال آماده باش در آورد
به گزارش مشرق، نشریه تایمز نوشت در فهرست این گروه که نام انگلیسی (Islamic State Hacking Division) "بخش هک دولت اسلامی" را برای خود برگزیده اند؛  نام، آدرس منزل و عکس بیش از 70 نظامی آمریکایی از جمله "مک فارلند" فرمانده نیروهای ائتلاف ضد داعش به چشم می خورد.

این گروه هکر همراه فهرست با صدور بیانیه ای عناصر داعش را به ترور افراد مزبور تشویق کرده است.

گروه وابسته به داعش تاکید کرده است: "آنها را هر جا که بودند بکشید و سرهایشان را قطع کنید، با چاقو ضربه بزنید. آنها را آتش بزنید و یا منفجر کنید".

تایمزمی افزاید: گروه هکرها قبلا تحت فرماندهی "جنید حسین" از شهر بیرمنگام انگلیس بودند که مرداد گذشته در حملۀ پهپاد آمریکایی در سوریه کشته شد.

تایمز همچنین خاطرنشان می کند "سالی جونز" همسر جنید حسین که دختری انگلیسی است، احتمالا هنوزعضو این گروه از هکرهاست که قبلا از افراد موسوم به "گرگ های تنها" خواسته بودند علیه پایگاههای هوایی پادشاهی انگلیس حملات تروریستی انجام دهند.

جونز به همراه پسر 10 ساله ای که از رابطۀ قبلی خود داشت در سال 2013 بعد از آشنایی با حسین از طریق اینترنت به سوریه رفت.

تایمز می نویسد: دست کم 5 تن از تروریست های انگلیسی داعش درحملات پهپادهای آمریکایی کشته شده اند که "جنید حسین" و "محمد اموازی" جلاد معروف داعش یا همان "جان جهادی" از آن جمله اند.

"آدرین گلاوی" سخنگوی پنتاگون می گوید از اقدام دوره ای داعش و سایر گروههای تروریستی در انتشار اطلاعات شخصی اعضای ارتش آمریکا و سایر کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش با خبر است.

وی تاکید می کند که همه اقدام های پیشگیرانه برای حمایت از اعضای ارتش و خانواده هایشان صورت می گیرد و هرگونه تغییرات در اوضاع امنیتی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

سخنگوی پنتاگون از اظهار نظر درباره صحت اطلاعات منتشر شده توسط داعش خودداری و در عین حال تاکید کرد که این موضوع تاثیری روی فرایند عملیات علیه داعش نخواهد داشت.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس