کد خبر 613005
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

وزارت کشور اتریش اعلام کرد در پی گزارش های مکرر در خصوص احتمال عملیات تروریستی در اتریش، تدابیر امنیتی ضد ترور در کشور شدیدتر می شود.

به گزارش مشرق، وزارت کشور اتریش اعلام کرد در پی گزارش های مکرر در خصوص احتمال عملیات تروریستی در اتریش، تدابیر امنیتی ضد ترور در کشور شدیدتر می شود.
 
این وزارتخانه در بیانیه خود تاکید کرده است جزئیات دقیقی از جمله در مورد زمان احتمالی این گونه حملات در دسترس نیست اما ایستگاه های پلیس در شهرهای وین و ایالت های 'نیدراسترایش' و 'اشتایرمارک' به حالت آماده باش درآمده اند.

در بیانیه وزارت کشور اتریش همچنین آمده است که آخرین تحقیقات از حملات تروریستی در شهر ها و مکان های مهم نیز در اختیار دادگاه قانون اساسی کشور گذاشته شده است که ایستگاه های اصلی قطار در وین جزو این تحقیقات است. به گفته این وزارتخانه هیچ دلیلی برای ترس و وحشت وجود ندارد ولی کسی نمی تواند در مورد اینکه این حادثه احتمالی قرار است در کدام نقطه اروپا اتفاق بیفتد پیش بینی کند.

سخنگوی وزارت کشور اتریش هم اعلام کرد که اخیرا موج تهدیدها از طریق ایمیل علیه مقامات اتریش به گونه ای افزایش پیدا کرده که تا کنون سابقه نداشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس