کد خبر 596740
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه تروریسم همه مناطقی را که روز گذشته در حومه شمالی لاذقیه به اشغال تروریست‌ها در آمده بود، آزاد کردند.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی، روستای عین القنطره در نزدیکی کنسبا در حومه شمالی لاذقیه و همه مناطقی را که روز گذشته به اشغال تروریست‌ها در آمد، باز پس گرفت.

ارتش سوریه همچنین مواضع نظامی خود را در اطراف کنسبا، اولین هدف تروریستهایی که تلاش می‌کنند تپه‌های اطراف آن را به کنترل خود در بیاورند، تقویت کرد. تروریستها برای به کنترل در آوردن تپه‌های کنسبا، تجهیزات نظامی گسترده‌ای از استان ادلب به این منطقه منتقل کرده‌اند.

یک منبع میدانی که همراه با عملیات ارتش سوریه در حومه لاذقیه حضور دارد گفت که نیروهای سوری، دو کوه ابوعلی و القلعه را به‌طور کامل به کنترل خود در آورده‌اند.

وی همچنین پیشروی گروههای تروریستی به‌سمت این دو کوه را تکذیب کرد.

گروه تروریستی النصره و همپیمانان این گروه روز گذشته با دهها عامل انتحاری مواضع ارتش سوریه در حومه شمالی لاذقیه را هدف حملات خود قرار داد و در نتیجه نیروهای ارتش سوریه موقتاً عقب‌نشینی کردند تا اینکه صبح امروز همه این مواضع را با پشتیبانی جنگنده‌ها و یگان توپخانه‌ای و موشکی از تروریستها بازپس گرفتند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس