کد خبر 598432
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

عناصر تروریستی که در اتاق عملیات موسوم به «فتح حلب» فعالیت می‌کنند دچار گسست شده‌اند و در همین راستا ثوار الشام از نظر نظامی و سیاسی کاملا از الجبهة الشامیة جدا شد.

 به گزارش مشرق، کشمکش میان گروههای تروریستی حاضر در استان حلب سوریه و ریف آن به اوج خود رسیده است.

گروه تروریستی «کتائب ثوار الشام» که یکی از مهمترین گروههای تروریستی حلب است اعلام کرد که کاملا از گروه تروریستی الجبهة الشامیة جدا شده است.

وبگاه خبری «آرا» که نزدیک به معارضان است اعلام کرد، این دو گروه اختلافات بسیار زیادی با هم داشته‌اند و به همین دلیل ثوار الشام همه تجهیزات نظامی و عناصر خود را از الجبهه الشامیه جدا کرده است.

به گزارش این وبگاه، ثوار الشام از نظر سیاسی و نظامی از الجبهه الشامیه جدا شد ولی این دو گروه در اتاق عملیات موسوم به «فتح حلب» فعالیت خواهند کرد.

«علی شاکردی» سرکرده ثوار الشام اعلام کرد که الجبهه الشامیه به شروط ادغام در گردانهای تخصصی، زرهی، توپخانه‌ای، موشکی، پزشکی، امنیتی و دفتر رسانه‌ای پایبند نبوده است.

بنا بر این گزارش، عناصر ثوار الشام اعلام کردند با وجود اینکه هیچ ارتباطی با الجبهه الشامیه نخواهند داشت، ولی علیه ارتش سوریه خواهند جنگید.

آرا در پایان گزارش داد، الجبهه الشامیه یکی از برگترین گروه‌های تروریستی مسلح در حلب و ریف آن است که بسیاری از گروههای مسلح در آن حضور دارند، ولی به خاطر ناکامی‌های پیاپی در جبهه های ریف شمالی حلب دچار از هم پاشیدگی و مشکلات داخلی شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس