کد خبر 598877
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

منابع نظامی سوریه از کنترل کامل ارتش و نیروهای مقاومت بر مزارع الملاح واقع در حومه شمالی حلب و کشته شدن سرکرده نظامی اجناد الشام در لاذقیه خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المیادین، یک مسئول نظامی ارتش سوریه اعلام کرد که مزارع  الملاح واقع در منطقه اللیرمون در حومه شمالی حلب به صورت کامل به کنترل ارتش سوریه و نیروهای مقاومت درآمده است.
 
کنترل ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بر مزارع الملاح بعد از درگیری‌های شدید با گروه‌های تروریستی جیش الفتح، نور الدین زنکی و داعش و همچنین با پشتیبانی سنگین توپخانه ارتش سوریه صورت گرفت.
 
این مسئول نظامی همچنین گفت که ارتش سوریه تنها 1800 متر تا رسیدن به جاده بین المللی الکاستیلو فاصله دارد.
 
کشته شدن سرکرده «اجناد الشام» در لاذقیه
 
از سوی دیگر خبرنگار المیادین، از کشته شدن «عبد العزیز العلی» فرمانده نظامی گروه تروریستی اجناد الشام در درگیری‌های لاذقیه خبر داد.
 
همچنین گروه تروریستی داعش در شهر منبج واقع در شمال حلب با استفاده از 5 خودروی بمب‌گذاری شده به عناصر موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه حمله کرد.
 
بر اساس گزارش دیدبان حقوق بشر سوریه داعش یک ناحیه و یک روستا را در شمال غرب منبج از نیروهای دموکراتیک سوریه پس گرفته است و در مقابل «شرفان درویش» سخنگوی نیروهای دموکراتیک سوریه این خبر را تکذیب کرد.
 
همچنین اهالی شهرک «جیرود» واقع در قلمون شرقی با برپایی تظاهراتی خواستار خروج نیروهای دو گروه تروریستی جیش الاسلام و جبهه النصره از این شهرک شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس